Tuurlijk man, internet = allmighty. En Taz, heb de trailer gezien en die lui krijgen toch echt wel flinke klapjesquote:Op zondag 22 maart 2009 17:05 schreef n00cL30n het volgende:
Toch maar eens in de gaten houden of deze hier dan ook te verkrijgen zijn. Altijd wel gaaf zulk soort dingen.
Hij deed niet zoveel, probeerde vooral te worstelen belande af en toe bovenop. Er gebeurde eigenlijk dat hele gevecht weinig.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat deed Lashley vooral? Heb het niet gezien en zo te horen ga ik het ook niet kijken. Standup vooral en hoe was het? Of worstelde hij meer?
Hehe dat ga ik morgen maar even kijken als ik genoeg tijd heb. Hoewel de uitkomsten wel duidelijk zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 16:48 schreef Jajong het volgende:
http://mmajunkie.com/news(...)s-tonight-on-mtv.mma
Geniale shit.
Wat ik mij afvraag is hoe ze die Bullies zo ver krijgen. Een kans op $10,000 is nou niet echt aanlokkelijk als je weet dat de kans bijna 0 is.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe dat ga ik morgen maar even kijken als ik genoeg tijd heb. Hoewel de uitkomsten wel duidelijk zijn![]()
Professional MMA fighter > Bullies all night long
Misschien dat ze vanwege het gewichtsverschil en gebrek aan kennis over MMA toch het gevecht accepteren?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe ze die Bullies zo ver krijgen. Een kans op $10,000 is nou niet echt aanlokkelijk als je weet dat de kans bijna 0 is.
Ja, ik vond het echt ook grappig dat die ene gast Miller aan wilde vliegen.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk man, internet = allmighty. En Taz, heb de trailer gezien en die lui krijgen toch echt wel flinke klapjes
Je zit in het vak naast me (ik zit ook in rij 9 en ook ergens rond plaats 14).. maar dan in vak 204quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:14 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac is going to Koln![]()
![]()
![]()
![]()
Vak 203
Rij 9
Plaats 12
Hehe inderdaad, dat zou wel lachen zijn. Heb trouwens de eerste aflevering bekeken (MTV.Bully.BeatDown.s01.e01.XviD.BluntzRip, dan weten jullie wel waar die staatquote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Dacide het volgende:
Iemand als Aoki is ideaal voor Bully beatdown...
Klein ielig gastje met een sukkelig uiterlijk....
En een minuut later krijg je je bewustzijn weer terug nadat ie je binnen 20 seconden uit gechoked heeft :p
Ik hoop (natuurlijk) op overwinningen voor Overeem, LeBanner, Manhoef, Spong en Aerts!quote:Alistair Overeem vs. Remy Bonjasky
Jerome LeBanner vs. Ewerton Teixeira
Junichi Sawayashiki vs. Glaube Feitosa
Melvin Manhoef vs. Chalid Arrab
Keijiro Maeda vs. Singh Heart Jaideep
Tyrone Spong vs. Gokhan Saki
Peter Aerts vs. Errol Zimmerman
In mijn ogen zijn er bij Overeem vs Bonjasky maar 2 uitkomsten mogelijk: Overeem binnen 1 ronde op (T)KO of Remy via decision. Die verdediging van hem blijft gewoon zo goed...quote:Op maandag 23 maart 2009 15:28 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga voor Bonjasky
LeBanner
Manhoef
Spong
Aerts
quote:K-1 Super Fights
Alistair Overeem vs. Remy Bonjasky
Jerome LeBanner vs. Ewerton Teixeira
Junichi Sawayashiki vs. Glaube Feitosa
Peter Aerts vs. Errol Zimmerman
K-1 Heavyweight title tournament Semifinals
Melvin Manhoef vs. Chalid Arrab
Tyrone Spong vs. Gokhan Saki
K-1 Heavyweight title tournament Reserve Fight
Keijiro Maeda vs. Singh Heart Jaideep
Winner Manhoef/Chalid vs. Winner Spong/Saki
Wat een geweldig programmaquote:Op zondag 22 maart 2009 21:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tuurlijk man, internet = allmighty. En Taz, heb de trailer gezien en die lui krijgen toch echt wel flinke klapjes
Nouja, de 1e ronde is grappling only he. Je begint met 5K en ronde is maar 3 minuten. Het is best lastig om zelfs een complete dork naar de grond te halen 5 keer te submitten in 3 minuten. Je verliest namelijk 1K per tapout.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag is hoe ze die Bullies zo ver krijgen. Een kans op $10,000 is nou niet echt aanlokkelijk als je weet dat de kans bijna 0 is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ok, net de eerste aflevering gezien. Best vermakelijk, wel een tikkeltje gespeeld maar jammer dat het maar 20 minuten is en zo gehaast is. Ik had wat meer diepgang gehad maar de doelgroep is natuurlijk MTV-kijkers dus ik snap het wel. Die grappling round is toch vrij bruut. Meerdere malen gechoked worden dat kan niet gezond zijn. Al was de vechter wel vrij terughoudend bij het aanzetten van de choke, maar toch.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nouja, de 1e ronde is grappling only he. Je begint met 5K en ronde is maar 3 minuten. Het is best lastig om zelfs een complete dork naar de grond te halen 5 keer te submitten in 3 minuten. Je verliest namelijk 1K per tapout.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef n00cL30n het volgende:
Bah, ik kan hem (nog) niet vinden.Bully.Beatdown.S01E01.DSR.XviD-W4FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uurtje geleden ofsow uitgekomen ga het zo kijken.![]()
Thanks, alleen is het ooit mis gegaan met mijn invite... geloof ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:41 schreef Jajong het volgende:
http://mma-tracker.net/details.php?id=37073&hit=1
Maarrrrrr, hier kan ik wel wat mee! Thanks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Bully.Beatdown.S01E01.DSR.XviD-W4F![]()
Uurtje geleden ofsow uitgekomen ga het zo kijken.
U heeft een PMquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks, alleen is het ooit mis gegaan met mijn invite... geloof ik.
Kon niet meer registreren.
[..]
WTFquote:“My father [drinks his own urine] for a long time and bring it to us. People think it’s a joke (laughs). I never said it in the United States because I don’t know how the fans will react (laughs). I drink my urine every morning like a natural medicine.”
Ik sta niet zo raar van te kijken, heb al tijden geleden eens gehoord dat dit best gezond schijnt te zijn (hoewel ik het liever bij een kop koffie of glas water houquote:
Vind ik niet slechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Fyodor het volgende:
Iets anders, wat wordt de volgende TT, Tazmaniac?
Ik heb 'n paar suggesties:
[Centraal] MMA topic #28 Bully Beatdown
Gratis en vrijblijvende TT's, voel je tot niets verplicht![]()
Meh, te UFC-erig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:05 schreef Paxlie het volgende:
[Centraal] MMA topic #28 Waar we UFC gamen
Whehe belachelijk he!! Dacht ik ook al meteen toen ik het zag.. ik denk dat ze niet meer zo een hoge pet op hebben van MacDonaldquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:39 schreef Dacide het volgende:
Ik kan trouwens er met mijn kop niet bij dat de partij van Jason MacDonald Vs. Nate Quarry op de prelimany card staat.
Pleur Krzysztof Soszynski Vs. Brian Stann toch van de main card af.
quote:It has come to my attention that Aleksander Emelianenko has been making very bold statements about me again. I have heard, from his own blog have you, that I have been offered a fight with him recently and refused and that I was scared when I approached him backstage at Affliction: Banned. Well, I for one have heard from many valid sources that Aleks has a blood borne disease such as Hepatitis B and with his abundance of tattoo work that could easily be the case. This rules out the possibility of fighting him in a sanctioned fight anywhere they require a blood test. I have not been offered any such fight with Aleks but will say this : If you want a rematch Aleks all you have to do is come up to me somewhere and say something. Talk any kind of shit you want and it's on. If you got the guts, we will do it right then and there and I for one will make sure you won't be able to ask for much of anything, let alone a rematch ,when I am done with you.
quarry wordt vierkant opgevouwen door McDonald..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Whehe belachelijk he!! Dacht ik ook al meteen toen ik het zag.. ik denk dat ze niet meer zo een hoge pet op hebben van MacDonald
Quarry gaat dit wel winnen
Josh "I Duck Fedor" Barnett zegt ook wat hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Barnett responds to Aleksander Emelianenko
[..]
haha ok dan, we'll seequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef Dacide het volgende:
[..]
quarry wordt vierkant opgevouwen door McDonald..
winner by armbar... 2nd round- McDonald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |