Is dat niet heel iets anders?quote:
oud nieuws, had ik al gepost in het vorige topicquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:55 schreef Zwoerd het volgende:
Stukje radioverkeer van na de crash
http://archive-server.liveatc.net/EHAM-Airport-Post-Crash.mp3
jA en? Omdat het hier al bekend is mag het neit meer worden uitgezonden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
WAT EEN PRUTSERS BIJ RTLZ!!
Zenden ze toch die mp3 uit die hier allang bekend is![]()
Ik snap de ophef daar niet helemaal over?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef F04 het volgende:
JAh, RTL laat de 'geluidsband'horen, maar die hebben ze gewoon van liveatc.com geplukt.
Achterkant van het vliegtuig. Andere hoekquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat niet heel iets anders?
?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja mijn schoonouders zijn in het vliegtuig...en dat is het.Volgens mij baalt die erg.
dat is helemaal geen cruciale vraag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Cruciale vraag die nu dus nog open blijft staan:
Kan ik komende zomer nog gewoon low budget 2 weken naar Turkije of moeten we na dit nieuws toch aan alternatieven gaan denken?
Onur Airquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Cruciale vraag die nu dus nog open blijft staan:
Kan ik komende zomer nog gewoon low budget 2 weken naar Turkije of moeten we na dit nieuws toch aan alternatieven gaan denken?
Turkish Airlines is niet bepaald low budget. De prijzen liggen bij hen best hoog.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Cruciale vraag die nu dus nog open blijft staan:
Kan ik komende zomer nog gewoon low budget 2 weken naar Turkije of moeten we na dit nieuws toch aan alternatieven gaan denken?
OMGZZ!!!! WAT EEN PRUTZORS!!!!!!!quote:
Maar die piloot is toch geen debiel? Het is daglicht en kan toch wel zien als ie veel te laag zit?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Er is toch een soort van Fly-By-Wire systeem waarbij een vliegtuig automatisch bij approach een bepaalde hoogte gaat vliegen? Waarschijnlijk dacht het vliegtuig hoger te zitten dan dat werkelijk was en toen dat opgemerkt werd was het al te laat. Te weinig snelheid, neus omhoog, stallen, en terugklappen door te weinig liftkracht.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMGZZ!!!! WAT EEN PRUTZORS!!!!!!!>
Sensatie...zo meteen stort de wolkenkrabber in.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef Sanderrrr het volgende:
Wat herhalen ze dat stukje met die rennende mannen toch vaak...
Wie baalt er?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja mijn schoonouders zijn in het vliegtuig...en dat is het.Volgens mij baalt die erg.
Dat is ILS volgens mij, maar dat wordt alleen gebruikt tijdens mist. Aan de winglets te zien is het een 747-800 of 900. Dus die kan niet ouder dan 10 jaar zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Er is toch een soort van Fly-By-Wire systeem waarbij een vliegtuig automatisch bij approach een bepaalde hoogte gaat vliegen? Waarschijnlijk dacht het vliegtuig hoger te zitten dan dat werkelijk was en toen dat opgemerkt werd was het al te laat. Te weinig snelheid, neus omhoog, stallen, en terugklappen door te weinig liftkracht.
Lange vlucht, overuren gemaakt, zat te slapen, 1000x goed gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef starla het volgende:
[..]
Maar die piloot is toch geen debiel? Het is daglicht en kan toch wel zien als ie veel te laag zit?
NEEquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Er is toch een soort van Fly-By-Wire systeem waarbij een vliegtuig automatisch bij approach een bepaalde hoogte gaat vliegen? Waarschijnlijk dacht het vliegtuig hoger te zitten dan dat werkelijk was en toen dat opgemerkt werd was het al te laat. Te weinig snelheid, neus omhoog, stallen, en terugklappen door te weinig liftkracht.
Mwa zo'n vliegtuig komt van 10 km hoogte. Hij kan al best een eind gezweeft hebben voordat hij de grond raakte.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Landingsbaan is inderdaad 2 km verderop, dat is dus echt heel weinig... Ik betwijfel of de brandstof op was. Er zal weinig brandstof in de kist gezeten hebben, het gebeurde immers aan het einde van de vlucht. Maar ik kan me voorstellen dat, mocht er te weinig brandstof aanwezig zijn, de crew daar ruim van de voren achterkomt. Dan zouden ze tijd genoeg hebben om voortijdig op een ander veld te landen...
Wordt altijd gebruiktquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat is ILS volgens mij, maar dat wordt alleen gebruikt tijdens mist.
Met verbazing las ik die opmerking idd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jA en? Omdat het hier al bekend is mag het neit meer worden uitgezonden?
Wat een achterlijk commentaar toch altijd in dit soort topics...
3quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef Fredo55 het volgende:
Gewoon 8 ambulance's vanuit Rotterdam naar Amsterdam.
Hoeveel lifeliners waren er trouwens aanwezig?
bron?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef NewsVan het volgende:
tientallen doden nu...
Raar. Denk trouwens dat schiphol niet zo blij zal zijn met medewerkers die zulke berichten de wereld in helpen....quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef Starlie het volgende:
Mijn lief werkt op schiphol en volgens hem staat er nu ook een vliegtuig van KLM stil met brandweer er omheen... hij probeert even te achterhalen wat daar aan de hand is.
Zijn collega had het over 5 bodybags die ze had gezien, dus in elk geval 5 doden.... (bij de Crash)
Ach ja.. iedereen zegt iets anders...
3: LFL01, LFL02 en LFL03.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef Fredo55 het volgende:
Gewoon 8 ambulance's vanuit Rotterdam naar Amsterdam.
Hoeveel lifeliners waren er trouwens aanwezig?
Dat is wat ik dus een half uur geleden al zeiquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef Starlie het volgende:
Mijn lief werkt op schiphol en volgens hem staat er nu ook een vliegtuig van KLM stil met brandweer er omheen... hij probeert even te achterhalen wat daar aan de hand is.
Zijn collega had het over 5 bodybags die ze had gezien, dus in elk geval 5 doden.... (bij de Crash)
Ach ja.. iedereen zegt iets anders...
Nee dat "zei" ik tegen je....quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
RTVNH hoor ik volgens mij net zeggen dat er tientallen doden zijn, maar ik schakelde hem pas net in, meer mensen?
Die staat op de 27, en wordt zo gesleept als het goed isquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Lennox het volgende:
Hydraulisch probleem bij die KLM, die kan ook niet weg.
Tuurlijk, ze moeten alle ambu's uit amsterdam zelf en omstreken inzetten op schiphol.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef Fredo55 het volgende:
Gewoon 8 ambulance's vanuit Rotterdam naar Amsterdam.
Ach.... dat gebeurd overal.... mensen die er niet werken kunnen het ook zien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Superheld het volgende:
[..]
Raar. Denk trouwens dat schiphol niet zo blij zal zijn met medewerkers die zulke berichten de wereld in helpen....
Logisch toch dat HVN het op een SBS en Telegraaf manier doet aangezien ze het uitzenden op SBS en telegraaf er een aandeel in heeft!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef Adolecens het volgende:
De NOS doet het beter, zij verifiëren het eerst en zenden het dan pas uit..
Ik maak mijn borst vast nat voor Hart van Nederland bij SBS vanavond, die kuthoeren daar die op een SBS/Telegraaf manier dat nieuws gaan vertellen en met de grootste sensatie het op een ingetogen wijze vertellen...
Gelukkig maar. Ze hadden beter Sacha kunnen inzetten overigens.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Okeeee de NOS gaat even lunchpauze houden
Niet mijn schoonouders.Van die dikkert bij schiphol.Klonk wel erg nuchter.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie baalt er?
En echt? Zitten ze erin? Waarom zit je dan nog op Fok en ben je niet op weg naar schiphol
Denk dat je nog lang kunt wachten danquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wacht nou al sinds kwart over 11 op het weer wat herman toen aangondigde
Onzin, gewoon met een broodje in z'n hand op tv, zo moet t!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Okeeee de NOS gaat even lunchpauze houden
Dat werkt vanaf de grond met het ILS-systeem, waarbij de vliegtuig/piloot geen hoogteindicatie nodig heeft maar gewoon het glijpad volgt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Er is toch een soort van Fly-By-Wire systeem waarbij een vliegtuig automatisch bij approach een bepaalde hoogte gaat vliegen? Waarschijnlijk dacht het vliegtuig hoger te zitten dan dat werkelijk was en toen dat opgemerkt werd was het al te laat. Te weinig snelheid, neus omhoog, stallen, en terugklappen door te weinig liftkracht.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef NewsVan het volgende:
[..]
http://twitter.com/BreakingNewsOn
maaarja of dat zo betrouwbaar is?
O sorry heb ik niet gelezen, de berichten hier gaan ook zo snel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus een half uur geleden al zeiDat is die kist die hydraulische problemen had, en gesleept moest worden. Hij schijnt in een holding gevlogen (een rondje zegmaar) te hebben om gewicht te verliezen om te kunnen landen.
Ned1quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Wellke zender kan ik nou het beste opzetten voor die persconferentie?
Precies! En doe mij maar Eva Jinekquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk dat je nog lang kunt wachten dan![]()
[..]
Onzin, gewoon met een broodje in z'n hand op tv, zo moet t!
Dat maakt dus geen flikker uit, dat is overal hetzelfde.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Wellke zender kan ik nou het beste opzetten voor die persconferentie?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef YazooW het volgende:
Quote van de dag tot nu toe:
"die meneer op die racefiets moet ook weg"
Ik gok zo dat iedere zender dezelfde persconferentie heeft. Denk ik... Weet ik niet zeker natuurlijk. Maar het zou kunnen. Misschien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Wellke zender kan ik nou het beste opzetten voor die persconferentie?
Daarom komen er dus ook ambu's uit Rotterdam enzo, dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen in Amsterdam overlijden omdat er nu zoveel daar ter plekke zijn en daarom niet op tijd kunnen komen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Is Regilio Tuur al gesignaleerd?
Ow soelly, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Niet mijn schoonouders.Van die dikkert bij schiphol.Klonk wel erg nuchter.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Is Regilio Tuur al gesignaleerd?
Vraag ik me af ligt er aan of het in het engels of nederlands is. In het engels dan ga ik even naar BBCquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat maakt dus geen flikker uit, dat is overal hetzelfde.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Maravilla het volgende:
Is de meneer met de racefiets nou nog niet weg?
Ontkennen werkt het beste.... doet onze overheid ook!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Pony-Lover het volgende:
De turkse overheid lijkt nu een beetje aan het idee te gaan wennen dat er misschien wel doden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |