Nee man, geen Istanbul. Waarom zou ik op vakantie willen naar Istanbul?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Richting Istanbul? KLM
Me vriendin nog afgelopen zondag mee geland dus die doen het wel goed
Eva Wiessing klinkt niet heel Turks?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zit die Turkse vrouw daar in beeld? Omdat ze een Turkse redactrice is, dachten ze bij de NOS, ha, leuk om haar de hele dag in beeld te houden?
Volgens mij bedoeld ze dat de motoren zo gemaakt zijn dat ze eraf kunnen vallen als ze voor grote vibratie zorgen.quote:
Ze is helemaal niet Turksquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zit die Turkse vrouw daar in beeld? Omdat ze een Turkse redactrice is, dachten ze bij de NOS, ha, leuk om haar de hele dag in beeld te houden?
mp3 van toren net na de crash: http://archive-server.liveatc.net/EHAM-Airport-Post-Crash.mp3quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
WAT EEN PRUTSERS BIJ RTLZ!!
Zenden ze toch die mp3 uit die hier allang bekend is![]()
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
mp3 van toren net na de crash: http://archive-server.liveatc.net/EHAM-Airport-Post-Crash.mp3
deze?
Neequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij dit type toestel wel schijnt ja.
Is dat niet heel iets anders?quote:
oud nieuws, had ik al gepost in het vorige topicquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:55 schreef Zwoerd het volgende:
Stukje radioverkeer van na de crash
http://archive-server.liveatc.net/EHAM-Airport-Post-Crash.mp3
jA en? Omdat het hier al bekend is mag het neit meer worden uitgezonden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
WAT EEN PRUTSERS BIJ RTLZ!!
Zenden ze toch die mp3 uit die hier allang bekend is![]()
Ik snap de ophef daar niet helemaal over?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef F04 het volgende:
JAh, RTL laat de 'geluidsband'horen, maar die hebben ze gewoon van liveatc.com geplukt.
Achterkant van het vliegtuig. Andere hoekquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat niet heel iets anders?
?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja mijn schoonouders zijn in het vliegtuig...en dat is het.Volgens mij baalt die erg.
dat is helemaal geen cruciale vraag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Cruciale vraag die nu dus nog open blijft staan:
Kan ik komende zomer nog gewoon low budget 2 weken naar Turkije of moeten we na dit nieuws toch aan alternatieven gaan denken?
Onur Airquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Cruciale vraag die nu dus nog open blijft staan:
Kan ik komende zomer nog gewoon low budget 2 weken naar Turkije of moeten we na dit nieuws toch aan alternatieven gaan denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |