Is dat niet heel iets anders?quote:
oud nieuws, had ik al gepost in het vorige topicquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:55 schreef Zwoerd het volgende:
Stukje radioverkeer van na de crash
http://archive-server.liveatc.net/EHAM-Airport-Post-Crash.mp3
jA en? Omdat het hier al bekend is mag het neit meer worden uitgezonden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef Adolecens het volgende:
WAT EEN PRUTSERS BIJ RTLZ!!
Zenden ze toch die mp3 uit die hier allang bekend is![]()
Ik snap de ophef daar niet helemaal over?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef F04 het volgende:
JAh, RTL laat de 'geluidsband'horen, maar die hebben ze gewoon van liveatc.com geplukt.
Achterkant van het vliegtuig. Andere hoekquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat niet heel iets anders?
?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja mijn schoonouders zijn in het vliegtuig...en dat is het.Volgens mij baalt die erg.
dat is helemaal geen cruciale vraag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Cruciale vraag die nu dus nog open blijft staan:
Kan ik komende zomer nog gewoon low budget 2 weken naar Turkije of moeten we na dit nieuws toch aan alternatieven gaan denken?
Onur Airquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Kan ik komende zomer nog gewoon low budget 2 weken naar Turkije of moeten we na dit nieuws toch aan alternatieven gaan denken?
Turkish Airlines is niet bepaald low budget. De prijzen liggen bij hen best hoog.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Pacmaniac het volgende:
OMGZZ!!!! WAT EEN PRUTZORS!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |