Maar die piloot is toch geen debiel? Het is daglicht en kan toch wel zien als ie veel te laag zit?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Er is toch een soort van Fly-By-Wire systeem waarbij een vliegtuig automatisch bij approach een bepaalde hoogte gaat vliegen? Waarschijnlijk dacht het vliegtuig hoger te zitten dan dat werkelijk was en toen dat opgemerkt werd was het al te laat. Te weinig snelheid, neus omhoog, stallen, en terugklappen door te weinig liftkracht.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMGZZ!!!! WAT EEN PRUTZORS!!!!!!!>
Sensatie...zo meteen stort de wolkenkrabber in.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef Sanderrrr het volgende:
Wat herhalen ze dat stukje met die rennende mannen toch vaak...
Wie baalt er?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Ja mijn schoonouders zijn in het vliegtuig...en dat is het.Volgens mij baalt die erg.
Dat is ILS volgens mij, maar dat wordt alleen gebruikt tijdens mist. Aan de winglets te zien is het een 747-800 of 900. Dus die kan niet ouder dan 10 jaar zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Er is toch een soort van Fly-By-Wire systeem waarbij een vliegtuig automatisch bij approach een bepaalde hoogte gaat vliegen? Waarschijnlijk dacht het vliegtuig hoger te zitten dan dat werkelijk was en toen dat opgemerkt werd was het al te laat. Te weinig snelheid, neus omhoog, stallen, en terugklappen door te weinig liftkracht.
Lange vlucht, overuren gemaakt, zat te slapen, 1000x goed gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef starla het volgende:
[..]
Maar die piloot is toch geen debiel? Het is daglicht en kan toch wel zien als ie veel te laag zit?
NEEquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Er is toch een soort van Fly-By-Wire systeem waarbij een vliegtuig automatisch bij approach een bepaalde hoogte gaat vliegen? Waarschijnlijk dacht het vliegtuig hoger te zitten dan dat werkelijk was en toen dat opgemerkt werd was het al te laat. Te weinig snelheid, neus omhoog, stallen, en terugklappen door te weinig liftkracht.
Mwa zo'n vliegtuig komt van 10 km hoogte. Hij kan al best een eind gezweeft hebben voordat hij de grond raakte.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Landingsbaan is inderdaad 2 km verderop, dat is dus echt heel weinig... Ik betwijfel of de brandstof op was. Er zal weinig brandstof in de kist gezeten hebben, het gebeurde immers aan het einde van de vlucht. Maar ik kan me voorstellen dat, mocht er te weinig brandstof aanwezig zijn, de crew daar ruim van de voren achterkomt. Dan zouden ze tijd genoeg hebben om voortijdig op een ander veld te landen...
Wordt altijd gebruiktquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat is ILS volgens mij, maar dat wordt alleen gebruikt tijdens mist.
Met verbazing las ik die opmerking idd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jA en? Omdat het hier al bekend is mag het neit meer worden uitgezonden?
Wat een achterlijk commentaar toch altijd in dit soort topics...
3quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef Fredo55 het volgende:
Gewoon 8 ambulance's vanuit Rotterdam naar Amsterdam.
Hoeveel lifeliners waren er trouwens aanwezig?
bron?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef NewsVan het volgende:
tientallen doden nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |