3: LFL01, LFL02 en LFL03.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef Fredo55 het volgende:
Gewoon 8 ambulance's vanuit Rotterdam naar Amsterdam.
Hoeveel lifeliners waren er trouwens aanwezig?
Dat is wat ik dus een half uur geleden al zeiquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef Starlie het volgende:
Mijn lief werkt op schiphol en volgens hem staat er nu ook een vliegtuig van KLM stil met brandweer er omheen... hij probeert even te achterhalen wat daar aan de hand is.
Zijn collega had het over 5 bodybags die ze had gezien, dus in elk geval 5 doden.... (bij de Crash)
Ach ja.. iedereen zegt iets anders...
Nee dat "zei" ik tegen je....quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
RTVNH hoor ik volgens mij net zeggen dat er tientallen doden zijn, maar ik schakelde hem pas net in, meer mensen?
Die staat op de 27, en wordt zo gesleept als het goed isquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Lennox het volgende:
Hydraulisch probleem bij die KLM, die kan ook niet weg.
Tuurlijk, ze moeten alle ambu's uit amsterdam zelf en omstreken inzetten op schiphol.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef Fredo55 het volgende:
Gewoon 8 ambulance's vanuit Rotterdam naar Amsterdam.
Ach.... dat gebeurd overal.... mensen die er niet werken kunnen het ook zien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Superheld het volgende:
[..]
Raar. Denk trouwens dat schiphol niet zo blij zal zijn met medewerkers die zulke berichten de wereld in helpen....
Logisch toch dat HVN het op een SBS en Telegraaf manier doet aangezien ze het uitzenden op SBS en telegraaf er een aandeel in heeft!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef Adolecens het volgende:
De NOS doet het beter, zij verifiëren het eerst en zenden het dan pas uit..
Ik maak mijn borst vast nat voor Hart van Nederland bij SBS vanavond, die kuthoeren daar die op een SBS/Telegraaf manier dat nieuws gaan vertellen en met de grootste sensatie het op een ingetogen wijze vertellen...
Gelukkig maar. Ze hadden beter Sacha kunnen inzetten overigens.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Okeeee de NOS gaat even lunchpauze houden
Niet mijn schoonouders.Van die dikkert bij schiphol.Klonk wel erg nuchter.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie baalt er?
En echt? Zitten ze erin? Waarom zit je dan nog op Fok en ben je niet op weg naar schiphol
Denk dat je nog lang kunt wachten danquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wacht nou al sinds kwart over 11 op het weer wat herman toen aangondigde
Onzin, gewoon met een broodje in z'n hand op tv, zo moet t!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Okeeee de NOS gaat even lunchpauze houden
Dat werkt vanaf de grond met het ILS-systeem, waarbij de vliegtuig/piloot geen hoogteindicatie nodig heeft maar gewoon het glijpad volgt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
Er is toch een soort van Fly-By-Wire systeem waarbij een vliegtuig automatisch bij approach een bepaalde hoogte gaat vliegen? Waarschijnlijk dacht het vliegtuig hoger te zitten dan dat werkelijk was en toen dat opgemerkt werd was het al te laat. Te weinig snelheid, neus omhoog, stallen, en terugklappen door te weinig liftkracht.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef NewsVan het volgende:
[..]
http://twitter.com/BreakingNewsOn
maaarja of dat zo betrouwbaar is?
O sorry heb ik niet gelezen, de berichten hier gaan ook zo snel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus een half uur geleden al zeiDat is die kist die hydraulische problemen had, en gesleept moest worden. Hij schijnt in een holding gevlogen (een rondje zegmaar) te hebben om gewicht te verliezen om te kunnen landen.
Ned1quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Wellke zender kan ik nou het beste opzetten voor die persconferentie?
Precies! En doe mij maar Eva Jinekquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk dat je nog lang kunt wachten dan![]()
[..]
Onzin, gewoon met een broodje in z'n hand op tv, zo moet t!
Dat maakt dus geen flikker uit, dat is overal hetzelfde.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Pacmaniac het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef YazooW het volgende:
Quote van de dag tot nu toe:
"die meneer op die racefiets moet ook weg"
Ik gok zo dat iedere zender dezelfde persconferentie heeft. Denk ik... Weet ik niet zeker natuurlijk. Maar het zou kunnen. Misschien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Daarom komen er dus ook ambu's uit Rotterdam enzo, dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen in Amsterdam overlijden omdat er nu zoveel daar ter plekke zijn en daarom niet op tijd kunnen komen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Is Regilio Tuur al gesignaleerd?
Ow soelly, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Niet mijn schoonouders.Van die dikkert bij schiphol.Klonk wel erg nuchter.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Is Regilio Tuur al gesignaleerd?
Vraag ik me af ligt er aan of het in het engels of nederlands is. In het engels dan ga ik even naar BBCquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat maakt dus geen flikker uit, dat is overal hetzelfde.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Maravilla het volgende:
Is de meneer met de racefiets nou nog niet weg?
Ontkennen werkt het beste.... doet onze overheid ook!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Pony-Lover het volgende:
De turkse overheid lijkt nu een beetje aan het idee te gaan wennen dat er misschien wel doden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |