Waarom is er besloten om dit topic en HOOLS centraal te zetten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag het topic ook best centraal zetten hoor.
Zodat het niet meer door de index zwerft aangezien het weinig met VBL te maken heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom is er besloten om dit topic en HOOLS centraal te zetten?
Logischquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zodat het niet meer door de index zwerft aangezien het weinig met VBL te maken heeft.
Zo is het altijd makkelijk te vinden op dezelfde plek.
Klopt dat was ook een issue.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Riro het volgende:
Maar andere mensen zullen het niet zo snel tegenkomen. Ik keek nooit bij centraal.
Ik ga ook slapen.
Niks voor jou Ado?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef shmoopy het volgende:
Clumsy_clown gaat binnenkort haar taken als mod neerleggen, dus zijn we op zoek naar een opvolger.
Ik ga gewoon Re quoten:
Ik wil iemand die weet topics in goede banen te leiden, die natuurlijk een passie heeft om zo neutraal mogelijk naar een topic te kijken, wel een mening te hebben maar die niet moet doordrukken. Iemand die geduld heeft maar ook snel kan ingrijpen als een topic ontspoort. Iemand die er is om te helpen, dingen op te zoeken waar nodig of mensen naar de juiste instanties te leiden. Iemand die niet alles doodmod, weet dat we FOK! zijn en weet dat R&P niet het tina-forum is of relatie-planet of de lieve mona rubriek in de uhmmm libelle? En natuurlijk iemand die naar mij luistert
Durf jij het aan?
Mail dan je sollicitatie naar forum@fok.nl, de sluitingsdatum is dinsdagavond 3 maart om 20:00 uur.
Omdat HOOLS een kliekje was hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt dat was ook een issue.
Maar in het laatste half jaar dat HOOLS SC nog niet centraal stond is er praktisch niemand bij gekomen.
Dus die overweging hebben we uiteindelijk gemaakt.
je moet gewoon al je vriendjes en vriendinnetjes hierop attenderenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Riro het volgende:
Maar andere mensen zullen het niet zo snel tegenkomen. Ik keek nooit bij centraal.
Ik ga ook slapen.
Met nadruk op vriendinnetjes zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
je moet gewoon al je vriendjes en vriendinnetjes hierop attenderen
Oja dat sjaal en vergiet topic.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Grulez het volgende:
Ligt er helemaal aan. Hebben ze een vergiet?
Speculaas?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef Grulez het volgende:
Moet er niet een speculaastopic komen dan?
Net weer ff doorgelezen, geniaal inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:36 schreef toma het volgende:
[..]die was wel geniaal!
Maar dat was alleen omdat ik zelf ook meedeed.
z'n PM stroomt vol met fanmail. Dit zorgt tot overbelasting op zijn account. Vandaar zijn momentele afwezigheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:43 schreef Grulez het volgende:
Moderator speculeer topic in R&P, waarin ADO wordt voorgedragen middels een onoverwinnelijke overwinning in de poll.
heb je een linkjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Riro het volgende:
[..]
Net weer ff doorgelezen, geniaal inderdaad.![]()
En weer blijven hangen..
Echt, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef Riro het volgende:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
en
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
Best veel van die foto's doen het nog.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef Breach het volgende:
Toma, dat verhaal in het vorige topic over die gast die zijn zusje aanbood.. Dat is toch niet toevallig die ene die door haar moeder altijd verkocht wordt als je in de trein naar Den Bosch zit als je van Ajax komt..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er bij playmobile ook een vergiet zit
Heb ook al een tijdje het journaal opstaan. Bizar hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[BREAKING] Vliegtuigongeluk bij Schiphol!!!
Die stoelen ter hoogte van de voorste breukquote:
even een schopje gegevenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Houniet het volgende:
Dit is het nieuwe deel!
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 3
Niet best nee. Maar het lijkt erop dat er geen slachtoffers zijn. Gelukkig dus. Maar het is weer zo'n Turkse maatschappijquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef toma het volgende:
de tering..............
je zult maar vrienden of familie hebben die vandaag terug komen van hun vakantie naar Turkije.
De NOS denkt dat er zo'n 5 doden zijn gevallen......quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet best nee. Maar het lijkt erop dat er geen slachtoffers zijn. Gelukkig dus. Maar het is weer zo'n Turkse maatschappij
Ja, maar dat blijft speculeren. CNN had het daarstraks over 15. En RTL-Z zegt dat er 'alleen' gewonden zijn. De ervaring leert dat het vaak, gelukkig, naar beneden wordt bijgesteld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef toma het volgende:
[..]
De NOS denkt dat er zo'n 5 doden zijn gevallen......
Op het belgisch nieuws zeiden ze idd dat er geen brand was geweest omdat de tank zowat leeg was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat is een ppos geleden dat we een vliegtuigongeluk hadden. Ben benieuwd naar de oorzaak. Opmerkelijk dat 'ie niet in brand is gevlogen. Tank was bijna leeg zeker.
Au Revoirquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
9 in total dus tot nu toe en 50 gewonden, dat is nog best fors na die eerste berichten.
* BliksemSchigt gaat op weg naar Parijs..
quote:
Welke heb je aangeschaft?quote:
Not again...quote:
Wat dacht je van dit:quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef toma het volgende:
Sorry, Paashaas.
Er zijn verschrikkelijk veel dingen leuk aan carnaval. Maar de muziek is echt afschuwelijk.
En vooral van de gebroeders Ko
HTC Touch HD.quote:
Ik vind hyves echt een kutsite. Zeker vergeleken met Facebook. Dat is ook niet alles, maar een stuk gelikter dan hyves.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit:
Het ALLERSLECHTSTE ooit gehoord.
Haha nee. Alleen met carnaval is die muziek geweldigquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef toma het volgende:
Sorry, Paashaas.
Er zijn verschrikkelijk veel dingen leuk aan carnaval. Maar de muziek is echt afschuwelijk.
En vooral van de gebroeders Ko
What the fuckquote:
Je kunt veel van het meisje zeggen, maar zeug vind ik nou niet bepaald het juiste woordquote:
Precies. Ik zou het erop doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt veel van het meisje zeggen, maar zeug vind ik nou niet bepaald het juiste woord
Beetje laat, maar bedanktquote:
Maar dat ligt dan weer aan het feit dat ze 15-16 is.quote:
Leeftijd is maar een getalquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan weer aan het feit dat ze 15-16 is.
Ja dat is logisch. Heb je lang verkering gehad met je ex?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beetje laat, maar bedankt
Hij was 83, dus ik heb er wel vrede mee. Alleen mijn ex had het er wel heel moeilijk mee, logisch ook
Doe wel ff ducktape over d'r mondquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe wel ff ducktape over d'r mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn ook andere oplossingen voor hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In welke grot heb jij gezeten?quote:
Dat lijkt me juist erg onpraktisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gezien de lengte van Sjimz, lijkt het mij aannemelijker dat hij onder een steen beland is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
In welke grot heb jij gezeten?
De grot die stage heet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
In welke grot heb jij gezeten?
En daar heb je totaal geen contact met de buitenwereld?quote:
Jaartje of drie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef toma het volgende:
[..]
Ja dat is logisch. Heb je lang verkering gehad met je ex?
Nee, is dat zo raar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
En daar heb je totaal geen contact met de buitenwereld?
Ja.quote:
Nee.quote:
We leven in 2009. En daarin krijg je zoiets toch wel door. En mijn stages had ik niet eens overleeft zonder contact met de buitenwereld.quote:
Maar jou stage is waarschijnlijk heel anders dan mijn stagequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:36 schreef Breach het volgende:
[..]
We leven in 2009. En daarin krijg je zoiets toch wel door. En mijn stages had ik niet eens overleeft zonder contact met de buitenwereld.
Maar je deed toch iets met scholen? Hoor je daar ook niks in de kantine dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jou stage is waarschijnlijk heel anders dan mijn stage
En ondanks dat het 2009 is kreeg ik het dus niet door.
Ik heb geen internet op mijn telefoon en hoef dat ook niet te hebben.
Verder heb ik niet op een computer gezeten of tv gekeken/radio geluisterd.
Je hebt toch wel een radio of iemand die iets hoort via via. Daarvoor hoef je nog helemaal niet uren op internet te zittenquote:
Iets met scholenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar je deed toch iets met scholen? Hoor je daar ook niks in de kantine dan?
Een verstandelijk gehandicapte jongen zal denk ik niet zo snel tegen mij zeggen dat er een vliegtuig ramp is geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een radio of iemand die iets hoort via via. Daarvoor hoef je nog helemaal niet uren op internet te zitten
Mijn telefoon is vanmorgen overledenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef denthemen het volgende:
Wat voor stage doe je dan Sjimz? En kan niemand je bellen ?
Ja opvallend is het zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Breach het volgende:
Whehe, het lijkt wel of hij zich nu moet verdedigen. Maar het is wel opvallend
hehe ok, maar wat voor stage doe je precies?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn telefoon is vanmorgen overleden
Dacht dat je SPW deed..quote:
Ik begeleid een verstandelijk gehandicapte jongen van 12 jaar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
hehe ok, maar wat voor stage doe je precies?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik begeleid een verstandelijk gehandicapte jongen van 12 jaar.
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om te doen, dankbaar werk volgens mij
Inderdaad, blij met alles en schijt aan alles, konden wij maar zo levenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
Bij hem zit het geluk nog in kleine dingen en ik voel me een verwende gast.
Zelfs de dood van André Hazes hield onze school de hele dag bezigquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Als ik op school had gezeten had ik zoiets ook niet meegekregen hoor, dat weet ik vrij zeker.
Dat moment weet ik nog goed. En ik zat nog wel in Brabant op school. Idem met Theo van Gogh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelfs de dood van André Hazes hield onze school de hele dag bezig
Bij Van Gogh zat ik net bij de politie en ook nog eens op het bureau waar het in de buurt was gebeurd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat moment weet ik nog goed. En ik zat nog wel in Brabant op school. Idem met Theo van Gogh.
Ik weet dat allebei niet meer. Hazes gaf ik vrij weinig om. Van Gogh ben ik het vergeten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat moment weet ik nog goed. En ik zat nog wel in Brabant op school. Idem met Theo van Gogh.
Zal ook wel veel paniek zijn geweest?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij Van Gogh zat ik net bij de politie en ook nog eens op het bureau waar het in de buurt was gebeurd.
Daar ben ik nog net ff te jong voor, 11 September is volgens mij de 1e ramp die ik écht bewust heb meegemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:53 schreef sjimz het volgende:
Ik kan me de Bijlmerramp en de dood van Senna ook nog zo herinneren.
Niet te zuinig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal ook wel veel paniek zijn geweest?
Ik ben Hazes en zijn muziek later pas gaan waarderen. Het deed mij toen ook niet zo heel veel (sowieso ben ik niet zo gauw onder de indruk van iets). Maar ik ken de momenten nog wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet dat allebei niet meer. Hazes gaf ik vrij weinig om. Van Gogh ben ik het vergeten.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik begeleid een verstandelijk gehandicapte jongen van 12 jaar.
Dat zag ik gewoon vanaf de allereerste aankondiging op CNN. Ik zat World Sports te kijken en dat werd onderbroken voor Breaking News.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ben ik nog net ff te jong voor, 11 September is volgens mij de 1e ramp die ik écht bewust heb meegemaakt
Ik zat in de auto, op het nieuws kwam opeens: "Wij krijgen zojuist binnen dat er een ongeluk heeft plaatsgevonden bij het WTC" meer was er niet bekend, 2 minuten later hing mijn broer aan de lijn om alles te vertellen, wat een dag was dat..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zag ik gewoon vanaf de allereerste aankondiging op CNN. Ik zat World Sports te kijken en dat werd onderbroken voor Breaking News.
Die dag was ik ziek thuis.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ben ik nog net ff te jong voor, 11 September is volgens mij de 1e ramp die ik écht bewust heb meegemaakt
Dat wilde ik daarstraks al een keer op deze pagina. Maar soms is het inderdaad beter ze tot je te houden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:22 schreef sjimz het volgende:
Ik wilde een extreem slechte grap maken en heb het toch maar gelaten.
Ik heb hem toch maar in het Ajax topic gezet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat wilde ik daarstraks al een keer op deze pagina. Maar soms is het inderdaad beter ze tot je te houden.
Als mensen daar al problemen mee hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar in het Ajax topic gezet.
Maar mocht iemand het er niet mee eens zijn dan bonjour ik hem weg.
Je weet het niet he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Als mensen daar al problemen mee hebben
Maar nog wel op fok te vinden hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:35 schreef Dos37 het volgende:
SCH is op vakantie dus het zal wel goed gaan.
Babel, Drenthe en vd Vaart had ik sowieso niet verwacht (Zit Drenthe überhaupt wel bij de selectie?)quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alleen Robben en Kuijt in de basis
Inderdaad, gisteren was echt ruk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk een betere wedstrijd dan gister
't moet nog lostbarsten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, gisteren was echt ruk.
Bij mij ook. Ik weet dat nog best goed, zat nog op de basisschool in groep 6 dacht ik. Ik kwam uit school en toen pas hoorde ik het.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik weet dat nog best goed, zat nog op de basisschool in groep 6 dacht ik. Ik kwam uit school en toen pas hoorde ik het.
Was dat niet op een woensdag middag ik at iig pannekoeken die dagquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik weet dat nog best goed, zat nog op de basisschool in groep 6 dacht ik. Ik kwam uit school en toen pas hoorde ik het.
In mijn herinnering was het altijd op een donderdag, maar ik heb het pas eens opgezocht en het was op een dinsdag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat niet op een woensdag middag ik at iig pannekoeken die dag![]()
en nog steedsquote:
De dag heb ik niet onthouden. Wist alleen dat het een 'lange' dag was en dat ik om 4 uur thuiskwam en mijn moeder toen zei dat er iets verschrikkelijks was gebeurd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het altijd op een donderdag, maar ik heb het pas eens opgezocht en het was op een dinsdag.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het altijd op een donderdag, maar ik heb het pas eens opgezocht en het was op een dinsdag.
Die wordt ook net wakker...quote:
JACK IN DE BOX!quote:
Zo te zien is het een stuk beter dan gister.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:40 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind het maar koud, kut en grijs
GE-WEL-DIG!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
'Terugnemen op de 7, tien erbij halen.'
'Ghehehehe'.
Tampertquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:27 schreef toma het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG!![]()
Jiskefet is gewoon echt fantastisch. Ook de lullo's zijn geweldig
Kut Vodafone.quote:
Ben er nu 3,5 jaar en vind het allemaal wel best. Maar het lijkt wel of ze de grootste sukkels van Nederland daar achter de klantenservices zettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:54 schreef denthemen het volgende:
Sowieso bij Vodafone nooit geld uitgeven, ik was er totaal niet tevreden
Nope.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hou jij de boel hier dan een beetje in de gaten?
Volgens mij is dat een bekend probleem met klantenservices.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben er nu 3,5 jaar en vind het allemaal wel best. Maar het lijkt wel of ze de grootste sukkels van Nederland daar achter de klantenservice zetten
quote:
Waar is die eigenlijk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef denthemen het volgende:
Je hebt Prosac nog
quote:
Er waren tijden...quote:
Hij is op wintersport geweest he!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Er waren tijden...
Maar hij is er inderdaad wel héél weinig
Ow ja, dat was hij, met die Duitse knallers op cdquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is op wintersport geweest he!
En hij is er verder wel hoor, hij valt alleen niet zo erg op.
Net als Gordon zeg maar, oh nee die is alweer weg...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is op wintersport geweest he!
En hij is er verder wel hoor, hij valt alleen niet zo erg op.
quote:
* EnGCatjuh masseert Riro.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:49 schreef Riro het volgende:
Ik heb gewoon een iets in m'n rug verrekt met schermen op de wii.![]()
Deze is engquote:
Blond haar is ok, maar uit haar bilnaad niet.quote:
Met dat weggaan was het leuker geweest als ik Gerard_Shumway had gehetenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Net als Gordon zeg maar, oh nee die is alweer weg...
Je kiest er zelf voorquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met dat weggaan was het leuker geweest als ik Gerard_Shumway had geheten
Ik ook, Corona's in huis!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:54 schreef Suijk het volgende:
Heb er zin in vanavond!
Bij gebrek aan kaartjes maar samen met een maat en wat biertjes op de bank kijkenquote:
Prima jongen, met jou? Hoe is het eigenlijk met het moderatorschap in UVT afgelopen? Heb dat niet meer gevolgd de laatste dagen..quote:
gaat goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Prima jongen, met jou? Hoe is het eigenlijk met het moderatorschap in UVT afgelopen? Heb dat niet meer gevolgd de laatste dagen..
Zo begint het he.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Bij gebrek aan kaartjes maar samen met een maat en wat biertjes op de bank kijken
Quoted.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:12 schreef Adothehague het volgende:
aay, ajax gaat verliezen vanavond denk ik.
Schatting: 0-3,
dit zijn pas quotesquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:01 schreef toma het volgende:
1-1 denk ik....
Ze hadden het meer verdiend dan Ajax. Maar dat is voetbal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Grulez het volgende:
Het is wel goed voor het Nederlandse voetbal. Erg jammer van Twente.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef toma het volgende:
Gefeliciteerd allen, met ons aller Ajax!
Mijn stem is wegquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef toma het volgende:
Tering.........
Wat ging ik uit m'n plaat bij de 1-1. Moet er nog van bijkomen
Wat een actie van Leo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef toma het volgende:
Tering.........
Wat ging ik uit m'n plaat bij de 1-1. Moet er nog van bijkomen
Nee volgens mij niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een actie van Leo!
Was het een elleboogstoot van die Fiorentina speler op vd Wiel in de 1e helft?
Hij kwam wel heel erg ruig in.
Mijne ookquote:
Die heb ik ook niet gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef toma het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Enoh had wel een hele smerige elleboog op die Fellipe![]()
Maar dat werd gelukkig over het hoofd gezien.
Marseille ligt net te ver om met de auto te doen. Dat is wel jammer voor degene die gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:55 schreef Breach het volgende:
Achteraf wel blij dat het Marseille is geworden. Dat wordt weer een mooi tripje
trein?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Marseille ligt net te ver om met de auto te doen. Dat is wel jammer voor degene die gaan.
Waarschijnlijk gaan we busje huren. Vliegen is te duur.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Marseille ligt net te ver om met de auto te doen. Dat is wel jammer voor degene die gaan.
Bedoelde eigenlijk dat ik een kleine week weg was. Ga echt niet alle reacties teruglezen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:16 schreef Houniet het volgende:
Die reacties moet je even teruglezen M0N.
Wat een geweldige gastquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dirkje maakt zich weer compleet belachelijk zag ik al even snel in die twee topics
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:17 schreef Houniet het volgende:
[UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #4 met Evert op zn best en [UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #5 Leonardo
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef xFriendx het volgende:
*pakt wat ducktape om z'n billen bij elkaar te houden*
Het was gezellig in stad?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:49 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Bassie en Adriaan zijn heldenquote:
Doe dan carnavalquote:
Doe je dingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe dan carnavalben nu btw op weg naar Valkenburg, weekend weg, ouders zijn 30 jaar getrouwd
gaat een heerlijk weekend worden: huisje met sauna, zonnebank en bubbelbad
Wat een lelijke pop zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
Nieuwe vlam van Marcus Berg
[ afbeelding ]
Ik zou dr doen..quote:
gatver.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Een vlam? Eerder een biggetje...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Geil ding.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een vlam? Eerder een biggetje...
Ik rook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |