Waarom is er besloten om dit topic en HOOLS centraal te zetten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag het topic ook best centraal zetten hoor.
Zodat het niet meer door de index zwerft aangezien het weinig met VBL te maken heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom is er besloten om dit topic en HOOLS centraal te zetten?
Logischquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zodat het niet meer door de index zwerft aangezien het weinig met VBL te maken heeft.
Zo is het altijd makkelijk te vinden op dezelfde plek.
Klopt dat was ook een issue.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Riro het volgende:
Maar andere mensen zullen het niet zo snel tegenkomen. Ik keek nooit bij centraal.
Ik ga ook slapen.
Niks voor jou Ado?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef shmoopy het volgende:
Clumsy_clown gaat binnenkort haar taken als mod neerleggen, dus zijn we op zoek naar een opvolger.
Ik ga gewoon Re quoten:
Ik wil iemand die weet topics in goede banen te leiden, die natuurlijk een passie heeft om zo neutraal mogelijk naar een topic te kijken, wel een mening te hebben maar die niet moet doordrukken. Iemand die geduld heeft maar ook snel kan ingrijpen als een topic ontspoort. Iemand die er is om te helpen, dingen op te zoeken waar nodig of mensen naar de juiste instanties te leiden. Iemand die niet alles doodmod, weet dat we FOK! zijn en weet dat R&P niet het tina-forum is of relatie-planet of de lieve mona rubriek in de uhmmm libelle? En natuurlijk iemand die naar mij luistert
Durf jij het aan?
Mail dan je sollicitatie naar forum@fok.nl, de sluitingsdatum is dinsdagavond 3 maart om 20:00 uur.
Omdat HOOLS een kliekje was hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt dat was ook een issue.
Maar in het laatste half jaar dat HOOLS SC nog niet centraal stond is er praktisch niemand bij gekomen.
Dus die overweging hebben we uiteindelijk gemaakt.
je moet gewoon al je vriendjes en vriendinnetjes hierop attenderenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Riro het volgende:
Maar andere mensen zullen het niet zo snel tegenkomen. Ik keek nooit bij centraal.
Ik ga ook slapen.
Met nadruk op vriendinnetjes zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
je moet gewoon al je vriendjes en vriendinnetjes hierop attenderen
Oja dat sjaal en vergiet topic.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:32 schreef Grulez het volgende:
Ligt er helemaal aan. Hebben ze een vergiet?
Speculaas?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef Grulez het volgende:
Moet er niet een speculaastopic komen dan?
Net weer ff doorgelezen, geniaal inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:36 schreef toma het volgende:
[..]die was wel geniaal!
Maar dat was alleen omdat ik zelf ook meedeed.
z'n PM stroomt vol met fanmail. Dit zorgt tot overbelasting op zijn account. Vandaar zijn momentele afwezigheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:43 schreef Grulez het volgende:
Moderator speculeer topic in R&P, waarin ADO wordt voorgedragen middels een onoverwinnelijke overwinning in de poll.
heb je een linkjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Riro het volgende:
[..]
Net weer ff doorgelezen, geniaal inderdaad.![]()
En weer blijven hangen..
Echt, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:55 schreef Riro het volgende:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
en
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 2
Best veel van die foto's doen het nog.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:03 schreef Breach het volgende:
Toma, dat verhaal in het vorige topic over die gast die zijn zusje aanbood.. Dat is toch niet toevallig die ene die door haar moeder altijd verkocht wordt als je in de trein naar Den Bosch zit als je van Ajax komt..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er bij playmobile ook een vergiet zit
Heb ook al een tijdje het journaal opstaan. Bizar hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[BREAKING] Vliegtuigongeluk bij Schiphol!!!
Die stoelen ter hoogte van de voorste breukquote:
even een schopje gegevenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Houniet het volgende:
Dit is het nieuwe deel!
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 3
Niet best nee. Maar het lijkt erop dat er geen slachtoffers zijn. Gelukkig dus. Maar het is weer zo'n Turkse maatschappijquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef toma het volgende:
de tering..............
je zult maar vrienden of familie hebben die vandaag terug komen van hun vakantie naar Turkije.
De NOS denkt dat er zo'n 5 doden zijn gevallen......quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet best nee. Maar het lijkt erop dat er geen slachtoffers zijn. Gelukkig dus. Maar het is weer zo'n Turkse maatschappij
Ja, maar dat blijft speculeren. CNN had het daarstraks over 15. En RTL-Z zegt dat er 'alleen' gewonden zijn. De ervaring leert dat het vaak, gelukkig, naar beneden wordt bijgesteld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef toma het volgende:
[..]
De NOS denkt dat er zo'n 5 doden zijn gevallen......
Op het belgisch nieuws zeiden ze idd dat er geen brand was geweest omdat de tank zowat leeg was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat is een ppos geleden dat we een vliegtuigongeluk hadden. Ben benieuwd naar de oorzaak. Opmerkelijk dat 'ie niet in brand is gevlogen. Tank was bijna leeg zeker.
Au Revoirquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
9 in total dus tot nu toe en 50 gewonden, dat is nog best fors na die eerste berichten.
* BliksemSchigt gaat op weg naar Parijs..
quote:
Welke heb je aangeschaft?quote:
Not again...quote:
Wat dacht je van dit:quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef toma het volgende:
Sorry, Paashaas.
Er zijn verschrikkelijk veel dingen leuk aan carnaval. Maar de muziek is echt afschuwelijk.
En vooral van de gebroeders Ko
HTC Touch HD.quote:
Ik vind hyves echt een kutsite. Zeker vergeleken met Facebook. Dat is ook niet alles, maar een stuk gelikter dan hyves.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit:
Het ALLERSLECHTSTE ooit gehoord.
Haha nee. Alleen met carnaval is die muziek geweldigquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef toma het volgende:
Sorry, Paashaas.
Er zijn verschrikkelijk veel dingen leuk aan carnaval. Maar de muziek is echt afschuwelijk.
En vooral van de gebroeders Ko
What the fuckquote:
Je kunt veel van het meisje zeggen, maar zeug vind ik nou niet bepaald het juiste woordquote:
Precies. Ik zou het erop doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt veel van het meisje zeggen, maar zeug vind ik nou niet bepaald het juiste woord
Beetje laat, maar bedanktquote:
Maar dat ligt dan weer aan het feit dat ze 15-16 is.quote:
Leeftijd is maar een getalquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan weer aan het feit dat ze 15-16 is.
Ja dat is logisch. Heb je lang verkering gehad met je ex?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beetje laat, maar bedankt
Hij was 83, dus ik heb er wel vrede mee. Alleen mijn ex had het er wel heel moeilijk mee, logisch ook
Doe wel ff ducktape over d'r mondquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe wel ff ducktape over d'r mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn ook andere oplossingen voor hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe wel ff ducktape over d'r mond
In welke grot heb jij gezeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |