Die stoelen ter hoogte van de voorste breukquote:
even een schopje gegevenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef Houniet het volgende:
Dit is het nieuwe deel!
Jouw voetbalsjaal en vergiet - fototopic # 3
Niet best nee. Maar het lijkt erop dat er geen slachtoffers zijn. Gelukkig dus. Maar het is weer zo'n Turkse maatschappijquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef toma het volgende:
de tering..............
je zult maar vrienden of familie hebben die vandaag terug komen van hun vakantie naar Turkije.
De NOS denkt dat er zo'n 5 doden zijn gevallen......quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet best nee. Maar het lijkt erop dat er geen slachtoffers zijn. Gelukkig dus. Maar het is weer zo'n Turkse maatschappij
Ja, maar dat blijft speculeren. CNN had het daarstraks over 15. En RTL-Z zegt dat er 'alleen' gewonden zijn. De ervaring leert dat het vaak, gelukkig, naar beneden wordt bijgesteld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef toma het volgende:
[..]
De NOS denkt dat er zo'n 5 doden zijn gevallen......
Op het belgisch nieuws zeiden ze idd dat er geen brand was geweest omdat de tank zowat leeg was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat is een ppos geleden dat we een vliegtuigongeluk hadden. Ben benieuwd naar de oorzaak. Opmerkelijk dat 'ie niet in brand is gevlogen. Tank was bijna leeg zeker.
Au Revoirquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
9 in total dus tot nu toe en 50 gewonden, dat is nog best fors na die eerste berichten.
* BliksemSchigt gaat op weg naar Parijs..
quote:
Welke heb je aangeschaft?quote:
Not again...quote:
Wat dacht je van dit:quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef toma het volgende:
Sorry, Paashaas.
Er zijn verschrikkelijk veel dingen leuk aan carnaval. Maar de muziek is echt afschuwelijk.
En vooral van de gebroeders Ko
HTC Touch HD.quote:
Ik vind hyves echt een kutsite. Zeker vergeleken met Facebook. Dat is ook niet alles, maar een stuk gelikter dan hyves.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit:
Het ALLERSLECHTSTE ooit gehoord.
Haha nee. Alleen met carnaval is die muziek geweldigquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef toma het volgende:
Sorry, Paashaas.
Er zijn verschrikkelijk veel dingen leuk aan carnaval. Maar de muziek is echt afschuwelijk.
En vooral van de gebroeders Ko
What the fuckquote:
Je kunt veel van het meisje zeggen, maar zeug vind ik nou niet bepaald het juiste woordquote:
Precies. Ik zou het erop doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kunt veel van het meisje zeggen, maar zeug vind ik nou niet bepaald het juiste woord
Beetje laat, maar bedanktquote:
Maar dat ligt dan weer aan het feit dat ze 15-16 is.quote:
Leeftijd is maar een getalquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan weer aan het feit dat ze 15-16 is.
Ja dat is logisch. Heb je lang verkering gehad met je ex?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beetje laat, maar bedankt
Hij was 83, dus ik heb er wel vrede mee. Alleen mijn ex had het er wel heel moeilijk mee, logisch ook
Doe wel ff ducktape over d'r mondquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe wel ff ducktape over d'r mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn ook andere oplossingen voor hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe wel ff ducktape over d'r mond
In welke grot heb jij gezeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |