Babel, Drenthe en vd Vaart had ik sowieso niet verwacht (Zit Drenthe überhaupt wel bij de selectie?)quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alleen Robben en Kuijt in de basis
Inderdaad, gisteren was echt ruk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:32 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk een betere wedstrijd dan gister
't moet nog lostbarsten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, gisteren was echt ruk.
Bij mij ook. Ik weet dat nog best goed, zat nog op de basisschool in groep 6 dacht ik. Ik kwam uit school en toen pas hoorde ik het.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ben ik nog net ff te jong voor, 11 September is volgens mij de 1e ramp die ik écht bewust heb meegemaakt
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik weet dat nog best goed, zat nog op de basisschool in groep 6 dacht ik. Ik kwam uit school en toen pas hoorde ik het.
Was dat niet op een woensdag middag ik at iig pannekoeken die dagquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik weet dat nog best goed, zat nog op de basisschool in groep 6 dacht ik. Ik kwam uit school en toen pas hoorde ik het.
In mijn herinnering was het altijd op een donderdag, maar ik heb het pas eens opgezocht en het was op een dinsdag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat niet op een woensdag middag ik at iig pannekoeken die dag![]()
en nog steedsquote:
De dag heb ik niet onthouden. Wist alleen dat het een 'lange' dag was en dat ik om 4 uur thuiskwam en mijn moeder toen zei dat er iets verschrikkelijks was gebeurd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het altijd op een donderdag, maar ik heb het pas eens opgezocht en het was op een dinsdag.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het altijd op een donderdag, maar ik heb het pas eens opgezocht en het was op een dinsdag.
Die wordt ook net wakker...quote:
JACK IN DE BOX!quote:
Zo te zien is het een stuk beter dan gister.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:40 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind het maar koud, kut en grijs
GE-WEL-DIG!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
'Terugnemen op de 7, tien erbij halen.'
'Ghehehehe'.
Tampertquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:27 schreef toma het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG!![]()
Jiskefet is gewoon echt fantastisch. Ook de lullo's zijn geweldig
Kut Vodafone.quote:
Ben er nu 3,5 jaar en vind het allemaal wel best. Maar het lijkt wel of ze de grootste sukkels van Nederland daar achter de klantenservices zettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:54 schreef denthemen het volgende:
Sowieso bij Vodafone nooit geld uitgeven, ik was er totaal niet tevreden
Nope.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hou jij de boel hier dan een beetje in de gaten?
Volgens mij is dat een bekend probleem met klantenservices.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben er nu 3,5 jaar en vind het allemaal wel best. Maar het lijkt wel of ze de grootste sukkels van Nederland daar achter de klantenservice zetten
quote:
Waar is die eigenlijk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef denthemen het volgende:
Je hebt Prosac nog
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |