Dat lijkt me juist erg onpraktisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe wel ff ducktape over d'r mond
Gezien de lengte van Sjimz, lijkt het mij aannemelijker dat hij onder een steen beland is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
In welke grot heb jij gezeten?
De grot die stage heet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
In welke grot heb jij gezeten?
En daar heb je totaal geen contact met de buitenwereld?quote:
Jaartje of drie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:18 schreef toma het volgende:
[..]
Ja dat is logisch. Heb je lang verkering gehad met je ex?
Nee, is dat zo raar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
En daar heb je totaal geen contact met de buitenwereld?
Ja.quote:
Nee.quote:
We leven in 2009. En daarin krijg je zoiets toch wel door. En mijn stages had ik niet eens overleeft zonder contact met de buitenwereld.quote:
Maar jou stage is waarschijnlijk heel anders dan mijn stagequote:Op woensdag 25 februari 2009 18:36 schreef Breach het volgende:
[..]
We leven in 2009. En daarin krijg je zoiets toch wel door. En mijn stages had ik niet eens overleeft zonder contact met de buitenwereld.
Maar je deed toch iets met scholen? Hoor je daar ook niks in de kantine dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jou stage is waarschijnlijk heel anders dan mijn stage
En ondanks dat het 2009 is kreeg ik het dus niet door.
Ik heb geen internet op mijn telefoon en hoef dat ook niet te hebben.
Verder heb ik niet op een computer gezeten of tv gekeken/radio geluisterd.
Je hebt toch wel een radio of iemand die iets hoort via via. Daarvoor hoef je nog helemaal niet uren op internet te zittenquote:
Iets met scholenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar je deed toch iets met scholen? Hoor je daar ook niks in de kantine dan?
Een verstandelijk gehandicapte jongen zal denk ik niet zo snel tegen mij zeggen dat er een vliegtuig ramp is geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een radio of iemand die iets hoort via via. Daarvoor hoef je nog helemaal niet uren op internet te zitten
Mijn telefoon is vanmorgen overledenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef denthemen het volgende:
Wat voor stage doe je dan Sjimz? En kan niemand je bellen ?
Ja opvallend is het zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef Breach het volgende:
Whehe, het lijkt wel of hij zich nu moet verdedigen. Maar het is wel opvallend
hehe ok, maar wat voor stage doe je precies?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn telefoon is vanmorgen overleden
Dacht dat je SPW deed..quote:
Ik begeleid een verstandelijk gehandicapte jongen van 12 jaar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
hehe ok, maar wat voor stage doe je precies?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik begeleid een verstandelijk gehandicapte jongen van 12 jaar.
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om te doen, dankbaar werk volgens mij
Inderdaad, blij met alles en schijt aan alles, konden wij maar zo levenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
Bij hem zit het geluk nog in kleine dingen en ik voel me een verwende gast.
Zelfs de dood van André Hazes hield onze school de hele dag bezigquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Als ik op school had gezeten had ik zoiets ook niet meegekregen hoor, dat weet ik vrij zeker.
Dat moment weet ik nog goed. En ik zat nog wel in Brabant op school. Idem met Theo van Gogh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelfs de dood van André Hazes hield onze school de hele dag bezig
Bij Van Gogh zat ik net bij de politie en ook nog eens op het bureau waar het in de buurt was gebeurd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat moment weet ik nog goed. En ik zat nog wel in Brabant op school. Idem met Theo van Gogh.
Ik weet dat allebei niet meer. Hazes gaf ik vrij weinig om. Van Gogh ben ik het vergeten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat moment weet ik nog goed. En ik zat nog wel in Brabant op school. Idem met Theo van Gogh.
Zal ook wel veel paniek zijn geweest?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij Van Gogh zat ik net bij de politie en ook nog eens op het bureau waar het in de buurt was gebeurd.
Daar ben ik nog net ff te jong voor, 11 September is volgens mij de 1e ramp die ik écht bewust heb meegemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:53 schreef sjimz het volgende:
Ik kan me de Bijlmerramp en de dood van Senna ook nog zo herinneren.
Niet te zuinig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal ook wel veel paniek zijn geweest?
Ik ben Hazes en zijn muziek later pas gaan waarderen. Het deed mij toen ook niet zo heel veel (sowieso ben ik niet zo gauw onder de indruk van iets). Maar ik ken de momenten nog wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet dat allebei niet meer. Hazes gaf ik vrij weinig om. Van Gogh ben ik het vergeten.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik begeleid een verstandelijk gehandicapte jongen van 12 jaar.
Dat zag ik gewoon vanaf de allereerste aankondiging op CNN. Ik zat World Sports te kijken en dat werd onderbroken voor Breaking News.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ben ik nog net ff te jong voor, 11 September is volgens mij de 1e ramp die ik écht bewust heb meegemaakt
Ik zat in de auto, op het nieuws kwam opeens: "Wij krijgen zojuist binnen dat er een ongeluk heeft plaatsgevonden bij het WTC" meer was er niet bekend, 2 minuten later hing mijn broer aan de lijn om alles te vertellen, wat een dag was dat..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zag ik gewoon vanaf de allereerste aankondiging op CNN. Ik zat World Sports te kijken en dat werd onderbroken voor Breaking News.
Die dag was ik ziek thuis.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar ben ik nog net ff te jong voor, 11 September is volgens mij de 1e ramp die ik écht bewust heb meegemaakt
Dat wilde ik daarstraks al een keer op deze pagina. Maar soms is het inderdaad beter ze tot je te houden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:22 schreef sjimz het volgende:
Ik wilde een extreem slechte grap maken en heb het toch maar gelaten.
Ik heb hem toch maar in het Ajax topic gezet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat wilde ik daarstraks al een keer op deze pagina. Maar soms is het inderdaad beter ze tot je te houden.
Als mensen daar al problemen mee hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar in het Ajax topic gezet.
Maar mocht iemand het er niet mee eens zijn dan bonjour ik hem weg.
Je weet het niet he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Als mensen daar al problemen mee hebben
Maar nog wel op fok te vinden hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:35 schreef Dos37 het volgende:
SCH is op vakantie dus het zal wel goed gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |