Waar is die eigenlijk?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef denthemen het volgende:
Je hebt Prosac nog
quote:
Er waren tijden...quote:
Hij is op wintersport geweest he!quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Er waren tijden...
Maar hij is er inderdaad wel héél weinig
Ow ja, dat was hij, met die Duitse knallers op cdquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is op wintersport geweest he!
En hij is er verder wel hoor, hij valt alleen niet zo erg op.
Net als Gordon zeg maar, oh nee die is alweer weg...quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is op wintersport geweest he!
En hij is er verder wel hoor, hij valt alleen niet zo erg op.
quote:
* EnGCatjuh masseert Riro.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:49 schreef Riro het volgende:
Ik heb gewoon een iets in m'n rug verrekt met schermen op de wii.![]()
Deze is engquote:
Blond haar is ok, maar uit haar bilnaad niet.quote:
Met dat weggaan was het leuker geweest als ik Gerard_Shumway had gehetenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Net als Gordon zeg maar, oh nee die is alweer weg...
Je kiest er zelf voorquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met dat weggaan was het leuker geweest als ik Gerard_Shumway had geheten
Ik ook, Corona's in huis!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:54 schreef Suijk het volgende:
Heb er zin in vanavond!
Bij gebrek aan kaartjes maar samen met een maat en wat biertjes op de bank kijkenquote:
Prima jongen, met jou? Hoe is het eigenlijk met het moderatorschap in UVT afgelopen? Heb dat niet meer gevolgd de laatste dagen..quote:
gaat goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Prima jongen, met jou? Hoe is het eigenlijk met het moderatorschap in UVT afgelopen? Heb dat niet meer gevolgd de laatste dagen..
Zo begint het he.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Bij gebrek aan kaartjes maar samen met een maat en wat biertjes op de bank kijken
Quoted.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:12 schreef Adothehague het volgende:
aay, ajax gaat verliezen vanavond denk ik.
Schatting: 0-3,
dit zijn pas quotesquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:01 schreef toma het volgende:
1-1 denk ik....
Ze hadden het meer verdiend dan Ajax. Maar dat is voetbal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef Grulez het volgende:
Het is wel goed voor het Nederlandse voetbal. Erg jammer van Twente.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef toma het volgende:
Gefeliciteerd allen, met ons aller Ajax!
Mijn stem is wegquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef toma het volgende:
Tering.........
Wat ging ik uit m'n plaat bij de 1-1. Moet er nog van bijkomen
Wat een actie van Leo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef toma het volgende:
Tering.........
Wat ging ik uit m'n plaat bij de 1-1. Moet er nog van bijkomen
Nee volgens mij niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een actie van Leo!
Was het een elleboogstoot van die Fiorentina speler op vd Wiel in de 1e helft?
Hij kwam wel heel erg ruig in.
Mijne ookquote:
Die heb ik ook niet gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef toma het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Enoh had wel een hele smerige elleboog op die Fellipe![]()
Maar dat werd gelukkig over het hoofd gezien.
Marseille ligt net te ver om met de auto te doen. Dat is wel jammer voor degene die gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:55 schreef Breach het volgende:
Achteraf wel blij dat het Marseille is geworden. Dat wordt weer een mooi tripje
trein?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Marseille ligt net te ver om met de auto te doen. Dat is wel jammer voor degene die gaan.
Waarschijnlijk gaan we busje huren. Vliegen is te duur.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Marseille ligt net te ver om met de auto te doen. Dat is wel jammer voor degene die gaan.
Bedoelde eigenlijk dat ik een kleine week weg was. Ga echt niet alle reacties teruglezen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:16 schreef Houniet het volgende:
Die reacties moet je even teruglezen M0N.
Wat een geweldige gastquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dirkje maakt zich weer compleet belachelijk zag ik al even snel in die twee topics
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:17 schreef Houniet het volgende:
[UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #4 met Evert op zn best en [UEFA Cup] AFC Ajax - ACF Fiorentina #5 Leonardo
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:32 schreef xFriendx het volgende:
*pakt wat ducktape om z'n billen bij elkaar te houden*
Het was gezellig in stad?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 04:49 schreef Grulez het volgende:
mogguh
Bassie en Adriaan zijn heldenquote:
Doe dan carnavalquote:
Doe je dingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe dan carnavalben nu btw op weg naar Valkenburg, weekend weg, ouders zijn 30 jaar getrouwd
gaat een heerlijk weekend worden: huisje met sauna, zonnebank en bubbelbad
Wat een lelijke pop zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
Nieuwe vlam van Marcus Berg
[ afbeelding ]
Ik zou dr doen..quote:
gatver.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Een vlam? Eerder een biggetje...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Geil ding.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een vlam? Eerder een biggetje...
Ik rook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |