quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Oh. Hoi! Stel je eens voor? Wat vind je van Oasis?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:42 schreef BobbyB het volgende:
Da's snel!
[..]
Oh. Hoi! Stel je eens voor? Wat vind je van Oasis?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:42 schreef BobbyB het volgende:
Da's snel!
[..]
Spammert.quote:
Leuk Mirjam!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat wel heeft...![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik let drie seconden niet op en er is weer een nieuwe
Ja maar ik ben liev heurquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik let drie seconden niet op en er is weer een nieuwe
Is er iets Martijn?quote:
Hoi! Ik ben Ilse, ik ben 17 jaar. En Oasis vind ik goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:42 schreef BobbyB het volgende:
Da's snel!
[..]
Ik weet helaas niet genoeg over PSV om er een goed oordeel over te vellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef behangplakker het volgende:
Oh en nieuwe (BT), wat vind je van PSV dan?
GEEN PI'S GEBRUIKEN, DOET NG OOK NOOITquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Ilse, ik ben 17 jaar. En Oasis vind ik goedal ken ik niet veel nummers van ze.
[..]
Ik weet helaas niet genoeg over PSV om er een goed oordeel over te vellen.
Niks hoor.quote:
godver, heeft er iemand een blik n00bs opengetrokkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:46 schreef leetzors het volgende:
Nou laat ik ook maar eens meedoen met de SC van KLB.
Je zou het haast zeggen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het topicof hap ik nu?
Ik kom je opzoeken, hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks hoor.
*Gaat op zoek naar hyvesfoto's.
Het is dat ik me niet aangesproken voel, maar anders zou ik zoiets roepen van; 'Ik wens niet met leetzors in één categorie geplaatst te worden!!!'quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
godver, heeft er iemand een blik n00bs opengetrokken![]()
![]()
.
Moek nu huilen of spammen om erbij te horen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
godver, heeft er iemand een blik n00bs opengetrokken![]()
![]()
.
Ah shit, dat doen newbies natuurlijk niet, sorry!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
GEEN PI'S GEBRUIKEN, DOET NG OOK NOOIT
Ga jij nou maar opzoeken wat Alellen zijnquote:
quote:
weggaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef leetzors het volgende:
[..]
Moek nu huilen of spammen om erbij te horen?
Remlof voelt zich aangesproken?quote:
Ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Ilse, ik ben 17 jaar. En Oasis vind ik goedal ken ik niet veel nummers van ze.
[..]
Ik weet helaas niet genoeg over PSV om er een goed oordeel over te vellen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef Zotheid het volgende:
So ya thought ya might like to go to the show
To feel the warm thrill of confusion
That space cadet glow
I've got some bad news for you sunshine
Pink isn't well he stayed back at the hotel
And they sent us along as a surrogate band
We're gonna find out where you fans really stand
Are there any queers in the theater tonight
Get 'em up against the wall
There's one in the spotlight
He don't look right to me
Get him up against the wall
And that one looks Jewish
And that one's a coon
Who let all this riff raff into the room
There's one smoking a joint and
Another with spots
If I had my way
I'd have all of you shot
Heul niet!quote:
Gemenerik!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij nou maar opzoeken wat Alellen zijn
Nee, sorry dat ik niet aan je ideaalbeeld voldoequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Remlof voelt zich aangesproken?
Ja, het zal spannend zijn voor je overlevingskansen, als je bepaalde handelingen gaat doenquote:
- Bummer -quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry dat ik niet aan je ideaalbeeld voldoe
Dat was wel even PWND he?quote:
quote:
Hij heeft wel ietsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
BT, wat vind je van deze jongen?
http://blikvoer.vara.nl/Onderwerp.aspx?id=164
Vind jij 'm leuk?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
Pleun helpt mij wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het zal spannend zijn voor je overlevingskansen, als je bepaalde handelingen gaat doen
Hihi!quote:
Ja.quote:
Ik vind 'm niets.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
Huiliequote:
Yepquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof, ik zie je vrijdag mengg
Aww vooruit, je mag blijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar, maar, m-m-maar.. Waarom dan?
Ja, een piemel.quote:
Recessiefquote:
Serieusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja he. 'T is nog een Fok!ker ook
.
Ja.quote:
Is dat een voordeel?quote:
EN JE MOET IN AMSTERDAM WONENquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
ALLE MENSEN DIE NIET OP DE MEET KOMEN ZIJN STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Yay.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
ALLE MENSEN DIE NIET OP DE MEET KOMEN ZIJN STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hehe, Jajong zat ook een keer bij WeekendMiljonairsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieuswie? Hij heeft ook wel wat weg van Jajong.
Zo snel al?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel een romance tussen ons opbloeien.
Als je nog een uitdaging in je leven zoekt, ga de caps-lock knop maar zoeken!quote:
Ow, zullen we het ff over jouw UI hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Poll: Bt's nieuwe usericon:Stom! We willen de oude terug! Leuk!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet dat ze hier wat van aan zal trekken. Doch. Ik ga weer verder film kijken.
Als je lekker uitgewoond wil worden wel ja.quote:
Lol echt? Whehe, die ken ik ook nog wel. Van naam enzo dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, Jajong zat ook een keer bij WeekendMiljonairs. Jammer dat je die aflevering nergens meer kunt vinden
.
Maar deze jongeman is Koewam.
M niet dan?quote:
We kunnen ook gewoon onze eigen minimeet houden!quote:
Ja hallo...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je lekker uitgewoond wil worden wel ja.
Dit is geen FB.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef Acinonyx het volgende:
Godverdegodver BIO waar haal je in godsnaam die snelheid vandaan, waarom pest je mij zo, lutser !!!!!!!!
Tapijt
Ja haha dat weet ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, Jajong zat ook een keer bij WeekendMiljonairs. Jammer dat je die aflevering nergens meer kunt vinden
.
Maar deze jongeman is Koewam.
Soms.quote:
Hehe, jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol echt? Whehe, die ken ik ook nog wel. Van naam enzo dan.
Dude, topics van die jij maakt zijn echt bagger.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef Acinonyx het volgende:
Godverdegodver BIO waar haal je in godsnaam die snelheid vandaan, waarom pest je mij zo, lutser !!!!!!!!
Tapijt
Ja, ik heb al hijg berichten verstuurdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja haha dat weet ik! En heeft ie een fotoboek
? Even zoekennn.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wie heeft er op ''Nee, ik houd van hem'' gestemd?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wie heeft er op ''Nee, ik houd van hem'' gestemd?
Kzal nog eens voor je kokenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb op ja gestemd, omdat je alleen maar een kipschnitzel had toen ik bij je was 19 januari
Ik stemde neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Moet De_Ananas voor de trein springen?Ja, hij is een droplul Nee, ik houd van hem
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Moet De_Ananas voor de trein springen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Moet De_Ananas voor de trein springen?Ja, hij is een droplul Nee, ik houd van hem
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hij gebruikte ook vaak het woord koekwaus, oid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ja. Volgens mij is ie nou niet echt meer actief. Niet zoveel als vroegah in ieder geval.
Oh. Ik weet niet of dat nou zo'n goed teken is hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik je al maanden ken!
Ga dan geld inzamelen voor nieuwe schoenen voor mij, stomme dievenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poll: Moet De_Ananas voor de trein springen?
Je hebt gestemd op: Nee, ik houd van hem
Ik zag hem vandaag nog ergens posten idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij gebruikte ook vaak het woord koekwaus, oid.Dat herinner ik me in ieder geval.
dankjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, topics van die jij maakt zijn echt bagger.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
Poll: Is Acinonyx een held ?Nee want hij is een kankermogool Jah want hij is de geweldige bagger-koning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik wist ook niet dat je het zo spelde..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vind het best knap hoe jij zo'n simpel woord als 'mongool' nog fout kan spellen
KOL omdat NGquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
Poll: Kings of Leon of Oasis?KoL Oasis
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
Poll: Is BobbyB een toffe user?Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Zijn wij kankerkleuters?quote:
Poll: Zijn wij kleuters?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
Kankerkleuters.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Poll: Is Zotheid een leuke user?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Eat shit and die ! BIITCHHHquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
behangplakkert, via het net heb je maar een grote bek, maar in het echt ben je m'n bitch, fucking pussy.
Ik ook niet. Ik had er eens eentje gemaakt, maar die deed het niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik een poll moet maken. En das misschien maar beter ook.
Stem ik op ja, is het nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vrouwen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik had er eens eentje gemaakt, maar die deed het niet.![]()
Ik kom misschien, hangt ervanaf hoe ik na donderdagavond benquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk jij dat er veel mensen gaan komen vrijdag. Niet dat ik daar alleen met jou en bio zit_!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
Poll: Is BobbyB een toffe user?Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
nu kan je een maand nie praten nie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ik krijg een poliep van jullie polls!
Hihi.
Wie stemde er neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Poll: Zijn wij kleuters?Ja, Luur heeft gelijk Nee, Luur is een kuthoer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb toch al een kunstgebit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie stemde er nee?
Die kan dan zometeen tandjes tuffen.
Ik vind er geen reet meer aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrouwen.![]()
Ik ga zo de rijdende rechter kijken.
Wie stemde er nee!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kom misschien, hangt ervanaf hoe ik na donderdagavond ben
Klopt, maar word toch vergoed.quote:
WIE DENK JE ?!quote:
Ja, ik zit ook met geldgebrek he, maar ben wel van plan te gaanquote:
Krijg je wel een cola van mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook met geldgebrek he, maar ben wel van plan te gaan
Wie heeft er JA gestemd...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
Poll: Is Acinonyx een held ?Nee want hij is een kankermogool Jah want hij is de geweldige bagger-koning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Jawel, straks komt er weer een dikke ruzie. Zag het op voorstukje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet meer aan.![]()
Helemaal geen relzaken meer.
Fristiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg je wel een cola van mij.
Oke, gaaf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jawel, straks komt er weer een dikke ruzie. Zag het op voorstukje.
Zoals bijvoorbeeld dat jij jezelf Smart_ass noemt, maar toch met een UI van een banaan rond-lurkt waardoor je het doet lijken alsof je met apen geassocieerd wilt worden ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jawel, straks komt er weer een dikke ruzie. Zag het op voorstukje.
Ik wéét dat er een aantal leuke mensen komen, dus ik maak me niet drukquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk jij dat er veel mensen gaan komen vrijdag. Niet dat ik daar alleen met jou en bio zit_!
quote:
22.30quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
hoelaat is de rijdende rechter?
Rijdende rechter.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrouwen.![]()
Ik ga zo de rijdende rechter kijken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker ding, die 3238/2791838733_06de2f8c2c
Ja, inderdaad, leuk om te zienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Jorwol het volgende:
Best leuke wedstrijd nog, Inter - United..
Joah.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, gaaf.Kunnen we het daarna met elkaar bespreken.
Jij moet echt eens achter dat beeldscherm van je uitkomen....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Lekker ding, die 3238/2791838733_06de2f8c2c
wehehehe, die tubgirl op je hyves gisteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij moet echt eens achter dat beeldscherm van je uitkomen....
Succes!quote:
quote:
Wat zijn jullie toch intrigerend.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mijn aquarium aan het onderhouden ...
Second thatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik ben lekker Inter milan - manchester united kijken.
Nouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch intrigerend.
Je kan het er maar druk mee hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben aan mijn piemel aan het sjorren terwijl ik aan m'n studie bezig ga, muziek luister, voetbal kijk én stracciatella yoghurt naar binnen lepen.
Ik FOK! ook nog eens, met rechts.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan het er maar druk mee hebben.
Vooral omdat yoghurt en ... naja laat ook maarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik FOK! ook nog eens, met rechts.
Met links trek ik aan mijn piemel en eet ik yofhurt, ben weleens bang dat het mis kan gaan
Bedoel je niet, LEPEL?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben aan mijn piemel aan het sjorren terwijl ik aan m'n studie bezig ga, muziek luister, voetbal kijk én stracciatella yoghurt naar binnen lepen.
In m'n sperma zitten ook bruine harde stukjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooral omdat yoghurt en ... naja laat ook maar
Waarover?quote:
Laat dat jong, is heel knap met 1 vinger typen.quote:
Lepen is Brabants.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal best. Maar willen we dat weten, is dan de vraag.;quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In m'n sperma zitten ook bruine harde stukjes.
Ik zie niks?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klik Op het juiste plaatje
Een wateral
HELP!
Moet je je ogen open doen.quote:
Is dat een rhetorische vraag?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar willen we dat weten, is dan de vraag.;
Nee hoor.quote:
Weet niet, ze heeft haar pass veranderdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik ga. Krijg ik nog een knuffel van BT of hoe zit dat?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik ga. Krijg ik nog een knuffel van BT of hoe zit dat?
Kzal eens in jou gaan browsen kijken of je dan nog zo bijdehand bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is rhetorisch? Misschien moet je met Chrome gaan browsen, daar zit een spellingscheck op.
-Ik wilde hier bijna mn nieuwe pass plaatsen, toen ik me bedacht dat het niet zo verstandig wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet, ze heeft haar pass veranderd
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens in jou gaan browsen kijken of je dan nog zo bijdehand bent.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is rhetorisch? Misschien moet je met Chrome gaan browsen, daar zit een spellingscheck op.
De bubbels in de spa rood.quote:
Inderdaad, wat een paupers!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
hahah, de rijdende rechter,
''als ik een zak stront had, had ik het over ze heengegooid''
Je hebt toch zo'n levendige fantasie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:
Spa rood is lekkerquote:
Komt omdat ik de goeiste ben!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
WTF BUG.
IN MIJN AT LIJST STAAT BOBBY MET DE LAATSTE POST MAAR IK HEB AL GEPOST HIER!!!
Jij duidelijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n levendige fantasie?
Soms wil ik Chrome gewoon even dwarszittenquote:
Je bent zelf lekker.quote:
Nee, De NVMM.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
ZH, hoe gaat het bij Akzo Nobel? Of werk je bij DSM?
Je wilt niet weten waar ik allemaal over droom hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Jij duidelijk niet.
Dat was ff.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij duidelijk niet.
[..]
Soms wil ik Chrome gewoon even dwarszitten!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen knuffel als in een pluche beest
Dat is de enige frisdrank die ik drink.quote:
Wat is dat? Neger Vrouw Man Man?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mag je daar werken als scholier zijnde?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik allemaal over droom hoor
Flikker opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké euhm, zonder het pluche dan dus
Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologiequote:
Over frituur toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je wilt niet weten waar ik allemaal over droom hoor
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker opHet ging net zo goed tussen ons en nu verpest je het opnieuw.
Oh okee, nee ik dacht dat het een aanduiding was wat voor een soort seksverhaal het was. Verkeerd gelezen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging voor Medische Microbiologie
Ik wil je nooit meer zien. Het is over tussen ons!quote:
* De_Ananas pakt boven zich van de plank de orginele versie tevoorschijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga downloadenVroeger was dat echt een bazenspel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh okee, nee ik dacht dat het een aanduiding was wat voor een soort seksverhaal het was. Verkeerd gelezen!
Daar komt niets van inquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil je nooit meer zien. Het is over tussen ons!
* BobbyB gooit deur keihard achter zicht dicht
*BAM*
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is een site waar ze labjassen uitwisselen?
ik ben geen neger.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar komt niets van in
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Je zusje mag van mij een knuffel krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.
Maar nu ga ik, zonder knuffel van BT, echt weg.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.
Heb jij spleetogen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.
Dat weet hij toch niet als hij nog nooit door ogen als de jouwe heeft gekeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij spleetogen?![]()
![]()
Zie je daar nou evengoed door, of net iets minder?
Heb je haar ook weer hoorquote:
quote:
Ik heb geen zusje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zusje mag van mij een knuffel krijgen
Dit is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vond ik toen ik zocht op Indonesian man tied up
[ afbeelding ]
Moet ik weer weg?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer hoor
[..]
![]()
[..]
Ik heb geen zusje.
[..]
Dit is dan weer jammer.
Rijst? Ik eet niet eens graag rijst en ik heb ook geen spleetogen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
BObby-B, hoe voelt dat nou om elke dag rijst te eten?
Heeft je moeder zo'n grote bos haar beneden net als alle Aziaten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rijst? Ik eet niet eens graag rijst en ik heb ook geen spleetogen!
Nee hoor. Jij bent wel lief.quote:
Lee en mijn voornaam is Jenni. Dagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
Heet je Lee of Kim met je achternaam?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel spijkerbroeken moet je morgen afhebben?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel spijkerbroeken moet je morgen afhebben?
Vind je dat leuk?quote:
Pleun, help me, zit zitten me te pesten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
Boh saaie aflevering. Enorm slechte presentatrice ook.
LEAVE BOBBYB ALONE!11quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pleun, help me, zit zitten me te pesten.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
Bobby-B, wil jij mijn contactpersoon zijn als de loempiadel Azie gaat veroveren?
quote:
Moet je morgen weer sekstoeristen afwerken in Bangkok?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pleun, help me, zit zitten me te pesten.
Doe ik niet meer zelf. Heb tegenwoordig daarvoor een andere Aziaat in dienst. Ze noemt zichzelf "Krentenbol.".quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet je morgen weer sekstoeristen afwerken in Bangkok?
qftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
Genoeg over BobbyB, laten we het over NG hebben.
Fail.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
Genoeg over BobbyB, laten we het over NG hebben.
Toen dat wijf zo met d'r vingers ging, ik moet zo hard lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
Hehe, leuke aflevering.![]()
JE KUNT ALLES OVER ME ZEGGEN, MAAR VAN M'N KINDEREN BLIJF JE AF.
Zij is toch een milf?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik niet meer zelf. Heb tegenwoordig daarvoor een andere Aziaat in dienst. Ze noemt zichzelf "Krentenbol.".
Sowieso, als iemand zijn excuses aanbiedt en je de hand wil schudden, moet je dat doen. Moet je daar niet weer op gaan inhaken, das zo flauw.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
Hehe, leuke aflevering.![]()
JE KUNT ALLES OVER ME ZEGGEN, MAAR VAN M'N KINDEREN BLIJF JE AF.
NG had iets met een chimeid van 90kg die zei dat ze ging afvallen maar het nooit deedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
qft
NG is een dikke lelijke kneus.
Je bent zelf fail.quote:
Dat zeg ik ook vaak hoor. Alleen weeg ik geen 90 kilo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG had iets met een chimeid van 90kg die zei dat ze ging afvallen maar het nooit deed![]()
![]()
Ze zegt 19 inderdaad. Prima leeftijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval eind twintig, schijnt.
Dat is het verschil, jij hebt waarschijnlijk een mooi gewicht.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook vaak hoor. Alleen weeg ik geen 90 kilo.
D'r gewicht of d'r IQ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval eind twintig, schijnt.
In US(erfoto's) zeiden ze eind twintig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zegt 19 inderdaad. Prima leeftijd
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen dat wijf zo met d'r vingers ging, ik moet zo hard lachen.
Ja, ik vind de presentatrice ook heel slecht, vond het heel jammer dat die ander er mee stopte.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sowieso, als iemand zijn excuses aanbiedt en je de hand wil schudden, moet je dat doen. Moet je daar niet weer op gaan inhaken, das zo flauw.
Vind jij die presentatrice ook zo slecht trouwens?
op haar ''hoogtepunt'' jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG had iets met een chimeid van 90kg die zei dat ze ging afvallen maar het nooit deed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |