Ik zie niks?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klik Op het juiste plaatje
Een wateral
HELP!
Moet je je ogen open doen.quote:
Is dat een rhetorische vraag?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar willen we dat weten, is dan de vraag.;
Nee hoor.quote:
Weet niet, ze heeft haar pass veranderdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik ga. Krijg ik nog een knuffel van BT of hoe zit dat?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik ga. Krijg ik nog een knuffel van BT of hoe zit dat?
Kzal eens in jou gaan browsen kijken of je dan nog zo bijdehand bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is rhetorisch? Misschien moet je met Chrome gaan browsen, daar zit een spellingscheck op.
-Ik wilde hier bijna mn nieuwe pass plaatsen, toen ik me bedacht dat het niet zo verstandig wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet, ze heeft haar pass veranderd
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kzal eens in jou gaan browsen kijken of je dan nog zo bijdehand bent.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is rhetorisch? Misschien moet je met Chrome gaan browsen, daar zit een spellingscheck op.
De bubbels in de spa rood.quote:
Inderdaad, wat een paupers!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
hahah, de rijdende rechter,
''als ik een zak stront had, had ik het over ze heengegooid''
Je hebt toch zo'n levendige fantasie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:
Spa rood is lekkerquote:
Komt omdat ik de goeiste ben!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
WTF BUG.
IN MIJN AT LIJST STAAT BOBBY MET DE LAATSTE POST MAAR IK HEB AL GEPOST HIER!!!
Jij duidelijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n levendige fantasie?
Soms wil ik Chrome gewoon even dwarszittenquote:
Je bent zelf lekker.quote:
Nee, De NVMM.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
ZH, hoe gaat het bij Akzo Nobel? Of werk je bij DSM?
Je wilt niet weten waar ik allemaal over droom hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Jij duidelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |