Zo snel al?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel een romance tussen ons opbloeien.
Als je nog een uitdaging in je leven zoekt, ga de caps-lock knop maar zoeken!quote:
Ow, zullen we het ff over jouw UI hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Poll: Bt's nieuwe usericon:Stom! We willen de oude terug! Leuk!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet dat ze hier wat van aan zal trekken. Doch. Ik ga weer verder film kijken.
Als je lekker uitgewoond wil worden wel ja.quote:
Lol echt? Whehe, die ken ik ook nog wel. Van naam enzo dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, Jajong zat ook een keer bij WeekendMiljonairs. Jammer dat je die aflevering nergens meer kunt vinden
.
Maar deze jongeman is Koewam.
M niet dan?quote:
We kunnen ook gewoon onze eigen minimeet houden!quote:
Ja hallo...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je lekker uitgewoond wil worden wel ja.
Dit is geen FB.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef Acinonyx het volgende:
Godverdegodver BIO waar haal je in godsnaam die snelheid vandaan, waarom pest je mij zo, lutser !!!!!!!!
Tapijt
Ja haha dat weet ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, Jajong zat ook een keer bij WeekendMiljonairs. Jammer dat je die aflevering nergens meer kunt vinden
.
Maar deze jongeman is Koewam.
Soms.quote:
Hehe, jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol echt? Whehe, die ken ik ook nog wel. Van naam enzo dan.
Dude, topics van die jij maakt zijn echt bagger.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef Acinonyx het volgende:
Godverdegodver BIO waar haal je in godsnaam die snelheid vandaan, waarom pest je mij zo, lutser !!!!!!!!
Tapijt
Ja, ik heb al hijg berichten verstuurdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja haha dat weet ik! En heeft ie een fotoboek
? Even zoekennn.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wie heeft er op ''Nee, ik houd van hem'' gestemd?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wie heeft er op ''Nee, ik houd van hem'' gestemd?
Kzal nog eens voor je kokenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb op ja gestemd, omdat je alleen maar een kipschnitzel had toen ik bij je was 19 januari
Ik stemde neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Moet De_Ananas voor de trein springen?Ja, hij is een droplul Nee, ik houd van hem
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |