Poll: Moet De_Ananas voor de trein springen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
Poll: Moet De_Ananas voor de trein springen?Ja, hij is een droplul Nee, ik houd van hem
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij gebruikte ook vaak het woord koekwaus, oid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ja. Volgens mij is ie nou niet echt meer actief. Niet zoveel als vroegah in ieder geval.
Oh. Ik weet niet of dat nou zo'n goed teken is hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik je al maanden ken!
Ga dan geld inzamelen voor nieuwe schoenen voor mij, stomme dievenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poll: Moet De_Ananas voor de trein springen?
Je hebt gestemd op: Nee, ik houd van hem
Ik zag hem vandaag nog ergens posten idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij gebruikte ook vaak het woord koekwaus, oid.Dat herinner ik me in ieder geval.
dankjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, topics van die jij maakt zijn echt bagger.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
Poll: Is Acinonyx een held ?Nee want hij is een kankermogool Jah want hij is de geweldige bagger-koning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik wist ook niet dat je het zo spelde..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vind het best knap hoe jij zo'n simpel woord als 'mongool' nog fout kan spellen
KOL omdat NGquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
Poll: Kings of Leon of Oasis?KoL Oasis
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
Poll: Is BobbyB een toffe user?Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Zijn wij kankerkleuters?quote:
Poll: Zijn wij kleuters?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
Kankerkleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |