Heb je al een nieuwe sitequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
@MarijeH
omdat joesoep steeds lastiger doet met uploaden van filmpjes waar muziek in voor komt wat wel eens van iemand zou kunnen zijn, ben ik opzoek gegaan naar een andere plek om de mixen van DJ Sandstorm makkelijk bij elkaar te kunnen zetten....deze site leek me wel geschikt... maar eerst even testen of het allemaal wel mag hier, of ik alles makkelijk bij elkaar kan zetten en of het makkelijk vindbaar blijft voor mensen
hehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Ja, om te testen of 't systeem goed werkt.
dat staat er niet lieverd, er staat dat ik er net 1 gemaakt heb en dat ik aan het TESTEN ben of dit een geschikte site isquote:
Correct.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Fijne danceplaat dit![]()
![]()
![]()
Cos modus: 't klinkt bijna net zoals Faithless
ben al bezigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan het geluid niet goed testen omdat ik ook met iets anders bezig ben klinkt het geluid teringkutverrot...wie wil even luisteren of het niet haperd of stotterd enzo
http://www.zie.nl/videos/dj-sandstorm-3fm-20-02-2009/m1bzv86f1pck
Maar dan heb je wel een soort van nieuwe sitequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat staat er niet lieverd, er staat dat ik er net 1 gemaakt heb en dat ik aan het TESTEN ben of dit een geschikte site is
fijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een soort van nieuwe sitemja ik hoor geen gebreken
Ik ben hem nu aan het luisteren. Ik denk niet dat hij haperd of stotterd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan het geluid niet goed testen omdat ik ook met iets anders bezig ben klinkt het geluid teringkutverrot...wie wil even luisteren of het niet haperd of stotterd enzo
http://www.zie.nl/videos/dj-sandstorm-3fm-20-02-2009/m1bzv86f1pck
Hij werkt helemaal goedquote:
Is meestal geen goed tekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Hans!
Hmmm.. laptop geeft blauwe schermen.
Eeej Cos !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef cosmick het volgende:
Heeeeeeeeeej Hans!
Hmmm.. laptop geeft blauwe schermen.
liever een blauwscherm dan Vistaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeej Cos !. Blauwe schermen? Pffff dat is zo 2008
! Zet die automatische reboot functie onder Windows dan even aan. Dan heb je geen last meer van blauwe schermen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het alarm ?! duurt niet lang meer.
Vista / Windows ME.. een pot natquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
liever een blauwscherm dan Vista
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander heeft beloofd deze week contact op te nemen met de bieder....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij werkt helemaal goed
kan je daarna helemaal fulltime oprichten dat sandstorm zijn afspraken gaat nakomen richting serious request.
Vind het geen prettige werkwijze , vind XP & 2000 super systemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen omgaan met Vista
Ja, gezeik altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had ook steeds een blauw scherm...bleek door de software van de nieuwe muis te komen...duurde ook weken voor we daar achter kwamen
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
wordt tijdmachine aardig zat
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Dat je niet denkt dat ik er niet ben, of zo.
Nope, vanavond dus weer Roosmarijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is Annemieke alweer up and running ?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, vanavond dus weer Roosmarijn.
Hopelijk houdt ze zich aan de dresscode en heeft ze een zwart shirt aan.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef MichielV het volgende:
Wat ruik ik tochquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef MichielV het volgende:
Wel qua uitsprakenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Veenstra en Ekdom liggen niet zover van elkaar af hoor
Mwaah:3 een ekdom uitspraak kun je ook bij een giel uitzending en dus ook bij een michiel uitzendingquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mwaah:3 een ekdom uitspraak kun je ook bij een giel uitzending en dus ook bij een michiel uitzending
agussie...de helft van mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
14over een maand + 1 dag wordt ik 15XD
dat is zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, je moet vroeg beginnen met van muziek houden heh
ik kijk er vanafquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oud wief
kijkt ook al richting de 30
Dan voel ik me nog jong met mijn 21 jaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oud wief
kijkt ook al richting de 30
Nog een lekker jong bloempjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog jong met mijn 21 jaar.
Mooie leeftijd hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dan voel ik me nog jong met mijn 21 jaar.
was ik nog maar 21quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog een lekker jong bloempje
De gemiddelde leeftijd ligt in deze reeks een stuk hoger in vergelijking met Fok volgens mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef borisz het volgende:
Ik ben ook 1 van de jongste hier met 20.
Wel als je met Pub vergelijktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd ligt in deze reeks een stuk hoger in vergelijking met Fok volgens mij
Och, dan zit je rond de leeftijd van 1 van de 3FM-jocks. Ik zal wel niet hoeven te vertellen welke.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef borisz het volgende:
Rob Stenders?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dan zit je rond de leeftijd van 1 van de 3FM-jocks. Ik zal wel niet hoeven te vertellen welke.
Nja, je kan iig wel een rss feed nemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
is het trouwens makkelijk om lid te worden van het kanaal van Sandstorm?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, je kan iig wel een rss feed nemenmaaar daar snap je toch niks vanXD
Domien is maar 7 maanden ouderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dan zit je rond de leeftijd van 1 van de 3FM-jocks. Ik zal wel niet hoeven te vertellen welke.
Helaasch, volgens mij is Drummerdude iets jonger dan mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef borisz het volgende:
Oja, ik heb weer via twitterfeed gezegd dat elke keer als er een nieuwe komt twitter ik em automatischquote:
Ik ben 15, dus ik hoor ook bij de jongsten dan ;-).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ben er ook weer even
[..]
Helaasch, volgens mij is Drummerdude iets jonger dan mij.
ik snap dr gewoon geen reet van, misschien moet ik toch maar t boek *internetten voor Dummy's* kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles is je te leren Eliza je wordt steeds beter
Dus ik ben gewoon de jongste hierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ben 15, dus ik hoor ook bij de jongsten dan ;-).
jamaar wat doe je ermeequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
@eliza: [url=feed://www.zie.nl/rss/nieuwstevideos/DJSandstorm]HIER[/url] vind je de rss van jouw nieuwe kanaal
Ah! Ben ik toch stukje ouderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ben 15, dus ik hoor ook bij de jongsten dan ;-).
Hetzelfdequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah! Ben ik toch stukje ouder![]()
Ik ga voetbal kijken, fijne avond gewenscht!
Nóg jonger ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus ik ben gewoon de jongste hier
Goede avondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef themauster het volgende:
Hallow![]()
Als ik de leeftijden hier zie dan zit ik in de middenmoot met mijn 21 jaar
quote:
Was inderdaad een leuke showquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:52 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb gisteravond genoten met een boek in bed
doe eens lief...vrouwen willen graag dat de man het gewoon in hapklare brokken voordoet of zegtquote:
Wij zijn geëmancipeerd. Maw: we hebben er vertrouwen in dat jij dat ook zelf kunt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doe eens lief...vrouwen willen graag dat de man het gewoon in hapklare brokken voordoet of zegt
mijn uitleg snap je toch nietXDquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doe eens lief...vrouwen willen graag dat de man het gewoon in hapklare brokken voordoet of zegt
Preciesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij zijn geëmancipeerd. Maw: we hebben er vertrouwen in dat jij dat ook zelf kunt.
hoi Marcquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij zijn geëmancipeerd. Maw: we hebben er vertrouwen in dat jij dat ook zelf kunt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
All This Time van Maria Mena ligt hier op een bijzonder legale CD. (Heb 'm toen gewonnen!)
Oh nee hoor, nog met 5 anderen, de rest is mP3 op mijn F:/ schijfquote:
oh the real world is toch wel wat van te vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef themauster het volgende:
het is indd stil hier ben zelf ook druk bezig met zoeken naar leuke boeken en kijken of iemand nog de 1e paar seizoenen heeft van mtv,s The Real World toen het nog leuk was raar dat er van geen enkele seizoen een torrent bestaat
Helemaal geen 1 torrent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh the real world is toch wel wat van te vinden![]()
wat voor boeken zoek je dan
mn pa wil binnenkort al zn 40-45 magazine's verkopen....moet ik rekening met jou houden?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal geen 1 torrent.
ik ben op zoek naar wat boeken over de 2e wereldoorlog over het strijdveld enzo verder kijk ik of er nog wat interessante biografieen zijn van artiesten
dat hoefde dan weer niet persequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Even het stof eraf blazenthe ting tings
Ieder zn eigen smaakquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat hoefde dan weer niet perse
Ja dat mag welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn pa wil binnenkort al zn 40-45 magazine's verkopen....moet ik rekening met jou houden?
en heeft MTV niet een soort van "uitzending gemist?"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal geen 1 torrent.
ik ben op zoek naar wat boeken over de 2e wereldoorlog over het strijdveld enzo verder kijk ik of er nog wat interessante biografieen zijn van artiesten
MTV is toch één grote uitzending gemist? Je kunt alleen niet zelf kiezen wat je wilt zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en heeft MTV niet een soort van "uitzending gemist?"
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef MarijeH het volgende:
Ik was net even wat aan het zoeken over het HBO. De opleiding die ik het volgend schooljaar wil doen.
Maar nu ga ik bankhangen. Tot morgenavond
Ik volg hem al ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
whooow Snoop Dogg![]()
hij Twittert wel vaag
Alleen van het laatste seizoen maar ik zoek de seizoenen van de jaren 90 en begin deze eeuw.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en heeft MTV niet een soort van "uitzending gemist?"
John Mayer kan er ook wat van. Zn laatste tweet:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
whooow Snoop Dogg![]()
hij Twittert wel vaag
quote:If the point of growing up is to learn why people didn't dig you a year ago, what don't I know about what people don't dig about me now?
Wat is zn twitternaamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Mayer kan er ook wat van. Zn laatste tweet:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh ik ga ook isanders zit ik morgen weer zo stoned als weenie wat in de klas
Bye
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh ik ga ook isanders zit ik morgen weer zo stoned als weenie wat in de klas
Bye
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus !
Eliza, straks de rijdende rechter
Stil, kennelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:24 schreef antiroos het volgende:
Geen idee, wordt per dag bekeken. voor nu evermaak ik me prima!
en hoe is het hier??
MIdnight Meat Train net gekeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
beetje rustig hier.....
en daar heb ik straks deel aan, want rijdende rechter komt zo![]()
mn man vond m erg leukquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
MIdnight Meat Train net gekeken..
Spetterend.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef themauster het volgende:
ik ga in bed nog even lezen en radio luisteren truste
Ik ga donderdag Desmetten. Zou leuk zijn als je dan ook nog in moet vallenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:24 schreef antiroos het volgende:
Geen idee, wordt per dag bekeken. voor nu evermaak ik me prima!
Beetje moe, maar verder alles goedquote:en hoe is het hier??$
Vanwaar al dat enthousiasme voor dat oubollige programma trouwensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus !
Eliza, straks de rijdende rechter
Volgens mij is dat oubollige juist wat het zo leuk maaktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanwaar al dat enthousiasme voor dat oubollige programma trouwens
Jah, flinke fik. Zag 'm net op de scannerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Gezeik op m'n werk, gezeik bij de voetbal, de kortste weg naar huis afgesloten wegens een in de hens staand appartement... Bier!
Da's hier hemelsbreed 250 meter vandaan.quote:0127079 22:23:42 24-02-09 PRIO 1 BLAUWE FLAT 7e ETAGE DEBORA BAKELAAN HEEMSKERK BINNENBRAND WONEN HOOGBOUW (OPSCHALING: brand groot) (GRIP: 1) [ ]
Kennemerland / brandweer Regionaal / Piket Co?rdinator MBA
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:22 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd om te gaan slapen. Anders kan ik morgenochtend niet uit m'n bed komen...
Ik vrees van wel, zoals gewoonlijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Open jij 't topic weer morgenvroeg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, zoals gewoonlijk...
Ze heeft een boek geschreven, toch? Da's dan het eerste boek van een 3FM-dj dat ik niet ga kopen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claudia
de
Breij
![]()
bij P&W.
Ga ik dat ff fijn niet kijken.
Goed plan, ga ik ook maar doenquote:
Ben gewoon ff aan het kijken wat het allemaal inhoudtquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Wat kun je verder nog aan Last FM doen, naast gewoon aanzetten?
O, je hebt het nog maar net. In dat geval: veel plezier. Ik vind het een superservice.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:16 schreef Piles het volgende:
Ben gewoon ff aan het kijken wat het allemaal inhoudt![]()
Hahahahaha!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ook vrij gehad de dagen rond carnaval?
Toen deed ik ook de tv uit inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:Claudia
de
Breij
![]()
bij P&W.
Ga ik dat ff fijn niet kijken.
Nee, tuurljik niet, maar met carnaval zou ik niet zo gauw vrij nemen. Voor je het weet kom je overal die dwazen tegen (al valt het in Zwolle wel mee). Was lekker rustig op de weg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vrij zijn is toch niets mis mee?
Wij waren gewoon dicht gisteren en maandag. Dus kon niet werken. Maar ik heb carnaval bijna overgeslagenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, tuurljik niet, maar met carnaval zou ik niet zo gauw vrij nemen. Voor je het weet kom je overal die dwazen tegen (al valt het in Zwolle wel mee). Was lekker rustig op de weg.
Heb nu deze vrijdag plus die vrijdag erop vrijgenomen.
En you? Wel gecarnavald?
Ik vond en vind het vooral een schijtnummer..quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
Goo Goo Dolls![]()
Wat vond ik dit een tof nr op de middelbare school
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja mooi; maar door die ellende daarvoor valt het wel een beetje koud op mijn dak.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen allemaal deze prachtige morgen![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen allemaal deze prachtige morgen![]()
Ja heerlijk hequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Irritant, dan begin ik al bijna uautomatisch te kwijlen van al dat zoets...
Ja, bah.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De MH is dat ellendige nummer van Krezip
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
www.3fm.nl en dan aan de linkerkant...
Heerlijk nummerquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja heerlijk heTe lang niet gegeten die plakkerige zooi
De MH is dat ellendige nummer van Krezip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |