quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
All This Time van Maria Mena ligt hier op een bijzonder legale CD. (Heb 'm toen gewonnen!)
Oh nee hoor, nog met 5 anderen, de rest is mP3 op mijn F:/ schijfquote:
oh the real world is toch wel wat van te vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef themauster het volgende:
het is indd stil hier ben zelf ook druk bezig met zoeken naar leuke boeken en kijken of iemand nog de 1e paar seizoenen heeft van mtv,s The Real World toen het nog leuk was raar dat er van geen enkele seizoen een torrent bestaat
Helemaal geen 1 torrent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh the real world is toch wel wat van te vinden![]()
wat voor boeken zoek je dan
mn pa wil binnenkort al zn 40-45 magazine's verkopen....moet ik rekening met jou houden?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal geen 1 torrent.
ik ben op zoek naar wat boeken over de 2e wereldoorlog over het strijdveld enzo verder kijk ik of er nog wat interessante biografieen zijn van artiesten
dat hoefde dan weer niet persequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Even het stof eraf blazenthe ting tings
Ieder zn eigen smaakquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat hoefde dan weer niet perse
Ja dat mag welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn pa wil binnenkort al zn 40-45 magazine's verkopen....moet ik rekening met jou houden?
en heeft MTV niet een soort van "uitzending gemist?"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Helemaal geen 1 torrent.
ik ben op zoek naar wat boeken over de 2e wereldoorlog over het strijdveld enzo verder kijk ik of er nog wat interessante biografieen zijn van artiesten
MTV is toch één grote uitzending gemist? Je kunt alleen niet zelf kiezen wat je wilt zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en heeft MTV niet een soort van "uitzending gemist?"
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef MarijeH het volgende:
Ik was net even wat aan het zoeken over het HBO. De opleiding die ik het volgend schooljaar wil doen.
Maar nu ga ik bankhangen. Tot morgenavond
Ik volg hem al ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
whooow Snoop Dogg![]()
hij Twittert wel vaag
Alleen van het laatste seizoen maar ik zoek de seizoenen van de jaren 90 en begin deze eeuw.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en heeft MTV niet een soort van "uitzending gemist?"
John Mayer kan er ook wat van. Zn laatste tweet:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
whooow Snoop Dogg![]()
hij Twittert wel vaag
quote:If the point of growing up is to learn why people didn't dig you a year ago, what don't I know about what people don't dig about me now?
Wat is zn twitternaamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Mayer kan er ook wat van. Zn laatste tweet:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh ik ga ook isanders zit ik morgen weer zo stoned als weenie wat in de klas
Bye
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh ik ga ook isanders zit ik morgen weer zo stoned als weenie wat in de klas
Bye
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus !
Eliza, straks de rijdende rechter
Stil, kennelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:24 schreef antiroos het volgende:
Geen idee, wordt per dag bekeken. voor nu evermaak ik me prima!
en hoe is het hier??
MIdnight Meat Train net gekeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
beetje rustig hier.....
en daar heb ik straks deel aan, want rijdende rechter komt zo![]()
mn man vond m erg leukquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
MIdnight Meat Train net gekeken..
Spetterend.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef themauster het volgende:
ik ga in bed nog even lezen en radio luisteren truste
Ik ga donderdag Desmetten. Zou leuk zijn als je dan ook nog in moet vallenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:24 schreef antiroos het volgende:
Geen idee, wordt per dag bekeken. voor nu evermaak ik me prima!
Beetje moe, maar verder alles goedquote:en hoe is het hier??$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |