quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus !
Eliza, straks de rijdende rechter
Stil, kennelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:24 schreef antiroos het volgende:
Geen idee, wordt per dag bekeken. voor nu evermaak ik me prima!
en hoe is het hier??
MIdnight Meat Train net gekeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
beetje rustig hier.....
en daar heb ik straks deel aan, want rijdende rechter komt zo![]()
mn man vond m erg leukquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
MIdnight Meat Train net gekeken..
Spetterend.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef themauster het volgende:
ik ga in bed nog even lezen en radio luisteren truste
Ik ga donderdag Desmetten. Zou leuk zijn als je dan ook nog in moet vallenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:24 schreef antiroos het volgende:
Geen idee, wordt per dag bekeken. voor nu evermaak ik me prima!
Beetje moe, maar verder alles goedquote:en hoe is het hier??$
Vanwaar al dat enthousiasme voor dat oubollige programma trouwensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus !
Eliza, straks de rijdende rechter
Volgens mij is dat oubollige juist wat het zo leuk maaktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanwaar al dat enthousiasme voor dat oubollige programma trouwens
Jah, flinke fik. Zag 'm net op de scannerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Gezeik op m'n werk, gezeik bij de voetbal, de kortste weg naar huis afgesloten wegens een in de hens staand appartement... Bier!
Da's hier hemelsbreed 250 meter vandaan.quote:0127079 22:23:42 24-02-09 PRIO 1 BLAUWE FLAT 7e ETAGE DEBORA BAKELAAN HEEMSKERK BINNENBRAND WONEN HOOGBOUW (OPSCHALING: brand groot) (GRIP: 1) [ ]
Kennemerland / brandweer Regionaal / Piket Co?rdinator MBA
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:22 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd om te gaan slapen. Anders kan ik morgenochtend niet uit m'n bed komen...
Ik vrees van wel, zoals gewoonlijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Open jij 't topic weer morgenvroeg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, zoals gewoonlijk...
Ze heeft een boek geschreven, toch? Da's dan het eerste boek van een 3FM-dj dat ik niet ga kopen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claudia
de
Breij
![]()
bij P&W.
Ga ik dat ff fijn niet kijken.
Goed plan, ga ik ook maar doenquote:
Ben gewoon ff aan het kijken wat het allemaal inhoudtquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Wat kun je verder nog aan Last FM doen, naast gewoon aanzetten?
O, je hebt het nog maar net. In dat geval: veel plezier. Ik vind het een superservice.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:16 schreef Piles het volgende:
Ben gewoon ff aan het kijken wat het allemaal inhoudt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |