Hahahahaha!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ook vrij gehad de dagen rond carnaval?
Toen deed ik ook de tv uit inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:Claudia
de
Breij
![]()
bij P&W.
Ga ik dat ff fijn niet kijken.
Nee, tuurljik niet, maar met carnaval zou ik niet zo gauw vrij nemen. Voor je het weet kom je overal die dwazen tegen (al valt het in Zwolle wel mee). Was lekker rustig op de weg.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vrij zijn is toch niets mis mee?
Wij waren gewoon dicht gisteren en maandag. Dus kon niet werken. Maar ik heb carnaval bijna overgeslagenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, tuurljik niet, maar met carnaval zou ik niet zo gauw vrij nemen. Voor je het weet kom je overal die dwazen tegen (al valt het in Zwolle wel mee). Was lekker rustig op de weg.
Heb nu deze vrijdag plus die vrijdag erop vrijgenomen.
En you? Wel gecarnavald?
Ik vond en vind het vooral een schijtnummer..quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
Goo Goo Dolls![]()
Wat vond ik dit een tof nr op de middelbare school
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja mooi; maar door die ellende daarvoor valt het wel een beetje koud op mijn dak.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen allemaal deze prachtige morgen![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen allemaal deze prachtige morgen![]()
Ja heerlijk hequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Irritant, dan begin ik al bijna uautomatisch te kwijlen van al dat zoets...
Ja, bah.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De MH is dat ellendige nummer van Krezip
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
www.3fm.nl en dan aan de linkerkant...
Heerlijk nummerquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja heerlijk heTe lang niet gegeten die plakkerige zooi
De MH is dat ellendige nummer van Krezip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |