Maar dan heb je wel een soort van nieuwe sitequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat staat er niet lieverd, er staat dat ik er net 1 gemaakt heb en dat ik aan het TESTEN ben of dit een geschikte site is
fijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een soort van nieuwe sitemja ik hoor geen gebreken
Ik ben hem nu aan het luisteren. Ik denk niet dat hij haperd of stotterd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan het geluid niet goed testen omdat ik ook met iets anders bezig ben klinkt het geluid teringkutverrot...wie wil even luisteren of het niet haperd of stotterd enzo
http://www.zie.nl/videos/dj-sandstorm-3fm-20-02-2009/m1bzv86f1pck
Hij werkt helemaal goedquote:
Is meestal geen goed tekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Hans!
Hmmm.. laptop geeft blauwe schermen.
Eeej Cos !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef cosmick het volgende:
Heeeeeeeeeej Hans!
Hmmm.. laptop geeft blauwe schermen.
liever een blauwscherm dan Vistaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeej Cos !. Blauwe schermen? Pffff dat is zo 2008
! Zet die automatische reboot functie onder Windows dan even aan. Dan heb je geen last meer van blauwe schermen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het alarm ?! duurt niet lang meer.
Vista / Windows ME.. een pot natquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
liever een blauwscherm dan Vista
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander heeft beloofd deze week contact op te nemen met de bieder....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij werkt helemaal goed
kan je daarna helemaal fulltime oprichten dat sandstorm zijn afspraken gaat nakomen richting serious request.
Vind het geen prettige werkwijze , vind XP & 2000 super systemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen omgaan met Vista
Ja, gezeik altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had ook steeds een blauw scherm...bleek door de software van de nieuwe muis te komen...duurde ook weken voor we daar achter kwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |