Heb je al een nieuwe sitequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
@MarijeH
omdat joesoep steeds lastiger doet met uploaden van filmpjes waar muziek in voor komt wat wel eens van iemand zou kunnen zijn, ben ik opzoek gegaan naar een andere plek om de mixen van DJ Sandstorm makkelijk bij elkaar te kunnen zetten....deze site leek me wel geschikt... maar eerst even testen of het allemaal wel mag hier, of ik alles makkelijk bij elkaar kan zetten en of het makkelijk vindbaar blijft voor mensen
hehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Ja, om te testen of 't systeem goed werkt.
dat staat er niet lieverd, er staat dat ik er net 1 gemaakt heb en dat ik aan het TESTEN ben of dit een geschikte site isquote:
Correct.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Fijne danceplaat dit![]()
![]()
![]()
Cos modus: 't klinkt bijna net zoals Faithless
ben al bezigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan het geluid niet goed testen omdat ik ook met iets anders bezig ben klinkt het geluid teringkutverrot...wie wil even luisteren of het niet haperd of stotterd enzo
http://www.zie.nl/videos/dj-sandstorm-3fm-20-02-2009/m1bzv86f1pck
Maar dan heb je wel een soort van nieuwe sitequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat staat er niet lieverd, er staat dat ik er net 1 gemaakt heb en dat ik aan het TESTEN ben of dit een geschikte site is
fijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een soort van nieuwe sitemja ik hoor geen gebreken
Ik ben hem nu aan het luisteren. Ik denk niet dat hij haperd of stotterd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan het geluid niet goed testen omdat ik ook met iets anders bezig ben klinkt het geluid teringkutverrot...wie wil even luisteren of het niet haperd of stotterd enzo
http://www.zie.nl/videos/dj-sandstorm-3fm-20-02-2009/m1bzv86f1pck
Hij werkt helemaal goedquote:
Is meestal geen goed tekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Hans!
Hmmm.. laptop geeft blauwe schermen.
Eeej Cos !quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef cosmick het volgende:
Heeeeeeeeeej Hans!
Hmmm.. laptop geeft blauwe schermen.
liever een blauwscherm dan Vistaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeej Cos !. Blauwe schermen? Pffff dat is zo 2008
! Zet die automatische reboot functie onder Windows dan even aan. Dan heb je geen last meer van blauwe schermen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het alarm ?! duurt niet lang meer.
Vista / Windows ME.. een pot natquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
liever een blauwscherm dan Vista
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander heeft beloofd deze week contact op te nemen met de bieder....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij werkt helemaal goed
kan je daarna helemaal fulltime oprichten dat sandstorm zijn afspraken gaat nakomen richting serious request.
Vind het geen prettige werkwijze , vind XP & 2000 super systemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen omgaan met Vista
Ja, gezeik altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had ook steeds een blauw scherm...bleek door de software van de nieuwe muis te komen...duurde ook weken voor we daar achter kwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |