eens met tt dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:46 schreef Houniet het volgende:
adaasdads32qr34tgfdgdfgf
je mond staat open!!!quote:
lekkerquote:
Überhaupt die sites zijn ruk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef Sander het volgende:
Vandaag weer de meest irritante Facebook applicatie tegengekomen. Met van die advertenties met knoppen in precies het font van facebook, met tekst ernaast precies als Facebook, en zo'n kutlayout dat je inderdaad, 20 keer op advertenties klikt in plaats van op knoppen van de applicatie zelf.
Hyves is debiel, maar Facebook apps zijn soms ook
Dat is leuk, niet om te kotsen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
TVP
Kamer toen straks weer ingeladen en nu onderhand al de hele dag visite..
Ik ben ziek, dan mag hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als zelfs LR al begint te kotsen, ik geef 't op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben ziek, dan mag het![]()
En het is nog een terechte klacht ook, kijk hoe ie er dan uit ziet:Alleen dat blikje cola is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Cakequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:09 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zal ik eens eten als avondeten?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:24 schreef Mikkie het volgende:
Zolang je maar één avond vrij houdt die ik ook kan.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:26 schreef Sander het volgende:
Wat mikkie zegt!
Hell yesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
deal.... misschien dan toch maar 2 weken doen dan
en wat een toeval.... goede vrijdag en pasenquote:
Zeg, je doet toch niet bij iedereen die het maar vraagt stripteaseshows hè?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
deal.... misschien dan toch maar 2 weken doen dan
neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, je doet toch niet bij iedereen die het maar vraagt stripteaseshows hè?
Dan ist goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
neemaar ik moet wel even socializen met mensen enzo
toch wel jahquote:
ik heb 2 weken.... Ik denk dat ik meer in Nijmegen zal zijn dan thuis heurquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:27 schreef HostiMeister het volgende:
Pers je er ook nog een dagje nijmegen in? (waar je niet bij Mikkie bent?)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb 2 weken.... Ik denk dat ik meer in Nijmegen zal zijn dan thuis heur
Nope, vrije dagen zijn schaarsquote:
vast welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
is er dalijk nog iets in de stad te doen ?
Uitstekend. Heb me in tijden niet zo goed gevoeld.quote:
Oeh dat is wel lekker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Heb me in tijden niet zo goed gevoeld.
En vanmiddag zowaar een blauwe lucht en zon toen ik naar huis fietste vanaf het station.
Vast wel, maar ik ga niet. Na mijn powernap van vanmiddag moet ik weer even aan de bak vanavond. En ondertussen zit ik Champions League te kijken en staat voor straks 24 op het programmaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
is er dalijk nog iets in de stad te doen ?
*jaloezie*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Heb me in tijden niet zo goed gevoeld.
En vanmiddag zowaar een blauwe lucht en zon toen ik naar huis fietste vanaf het station.
Ik had dit weer ook niet verwacht eigenlijk. Bij mijn werk was het nog grijs, maar ik werd toch vriendelijk ontvangen toen ik de trein uitstaptequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh dat is wel lekker..
Hier is het al dagen snertweer, net niks.
Weet je dat ik heel jaloers ben geweest toen jullie sneeuw hadden en wij hier alleen maar regen?quote:
25% kans en alvast één stem, weet je hoe veelquote:
Zeker, alleen 't einde zag je wel heul ver aankomenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Owh en @ Piet: 24 was weer goed te pruimen deze week![]()
.
Dat vond ik nou ook!quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Owh en @ Piet: 24 was weer goed te pruimen deze week![]()
.
Statischtisch gezien ga ik er nu wss alleen maar op vooruitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
25% kans en alvast één stem, weet je hoe veel.
En het is niet eens zeker dat er 2 bij komen. Van 1 heb ik nog geen reactie, en de ander heeft misschien al een kamer, die laat t nog weten vandaag...quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Statischtisch gezien ga ik er nu wss alleen maar op vooruitAangezien er meer mensen zijn om op te stemmen, en ik dus waarschijnlijk niet 6 stemmen nodig heb ofzo
Hangt overigens wel van het stemsysteem af
OMG ben je in Spanje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:18 schreef morgane het volgende:
Hoooi! Even een berichtje vanuit het prachtige Spanje. Gisteren lekker op het strand gelegen in mn bikini. Vandaag heeft de zon helaas een dagje vrij, dus nu ff wat minder. Maar ´t is hier heel erg tof
ik lag er om half 9 (!) in en kom om 7 uur mijn bed nog niet uitkomenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Lag er al om 1 uur in en ik ben nog steeds zo brak als een kevertje nu
Je klinkt ziek.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
[..]
ik lag er om half 9 (!) in en kom om 7 uur mijn bed nog niet uitkomenen ben al paar dagen idioot moe
ondanks vroeg naar bed gaan
Ik ben blij dat je het zo positief bekijktquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Statischtisch gezien ga ik er nu wss alleen maar op vooruitAangezien er meer mensen zijn om op te stemmen, en ik dus waarschijnlijk niet 6 stemmen nodig heb ofzo
Hangt overigens wel van het stemsysteem af
nou opzich zou dat wel iets kunnen zijn... maar naast het feit dat ik moe ben vole ik me eigenlijk op en topquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je klinkt ziek.
En morganeSpanje
bloedprikken jah! kijken of mijn schildklier gehalte op goede hoogte isquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
En wordt het een lang lijstje? Bloedprikken ja?
kut manquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef Sander het volgende:
Mogguh.
Vannacht echt heel ruk geslapen. Ik werd ineens wakker, half 4, met een ontzettend irritante, zeurende pijn in allebei m'n schouders / borst. Het zat niet in de spieren maar daaronder, en hoe ik ook ging liggen, de pijn bleef maar. Elke houding die ik aannam irriteerde en de pijn ging maar niet weg. Rechtop zitten hielp niet, op mijn rug of op mijn buik liggen ook niet, alles deed zeer. Uiteindelijk ben ik heel voorzichtig op mijn rug gaan liggen, maar pas na een half uur / drie kwartier viel ik in slaap, zonder dat het minder werd.
Nu heb ik nergens last meer van, al zeurt het nog wel een beetje, ergens in m'n schouders. Heel vreemd
Jij dus ook al zo'n klotenacht gehad, matig mên. Wel fijn dat je mijn clubje joinedquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:58 schreef Sander het volgende:
Mogguh.
Vannacht echt heel ruk geslapen. Ik werd ineens wakker, half 4, met een ontzettend irritante, zeurende pijn in allebei m'n schouders / borst. Het zat niet in de spieren maar daaronder, en hoe ik ook ging liggen, de pijn bleef maar. Elke houding die ik aannam irriteerde en de pijn ging maar niet weg. Rechtop zitten hielp niet, op mijn rug of op mijn buik liggen ook niet, alles deed zeer. Uiteindelijk ben ik heel voorzichtig op mijn rug gaan liggen, maar pas na een half uur / drie kwartier viel ik in slaap, zonder dat het minder werd.
Nu heb ik nergens last meer van, al zeurt het nog wel een beetje, ergens in m'n schouders. Heel vreemd
Jeej een medelekkerslaperquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Ik heb heerlijk geslapen
Meestal slaap ik vooral kort. De laatste weken probeer ik m'n uren weer te maken en val ik regelmatig overdag op de bank nog even in slaapquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Slapen jullie allemaal zo slecht joh?
Nee, zo doen we t niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe gaat zo'n kijkavond eigenlijk? Er komen een stel gegadigden en julluie zetten ze dan op en rijtje en onderwerpen hun aan een vragenvuur? Of hoe moet ik dat zien?
Mja ik zag het, hopelijk zijn er niet veel doden...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[Update] Vliegtuig neergestort op Schiphol
ik slaap prima!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Spannendquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah daar is IB goed in!
Ik hoor ook alleen maar positieve reacties uit de familieOoh wat een leuke jongen blababla..
Klinkt stuk gezelliger dan ik het me voorsteldequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, zo doen we t niet.
Tis meer gewoon heel informeel kletsen, drinken (ook bier) erbij enzo. Gewoon gezellig. En dan natuurlijk ook even kamer, badkamer en tuin laten zien enzo
In de dollars was ie er ook bij maar ja dat was zo kort toenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
SpannendIk heb IB naar mijn weten nog nooit irl gezien volgens mij.
Wat gaat ie doen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah eigenlijk moet ik dit bericht dadelijk editten, anders gaat dat jong weer naast zijn schoenen lopen
Ik vind het ook altijd heel gezellig!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt stuk gezelliger dan ik het me voorstelde
Oh mja, ik weet niet meer precies wie wie was daar (en al die "dubbele" namen, en ik ben al zo slecht in namenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In de dollars was ie er ook bij maar ja dat was zo kort toen
Ben jij wel eens in de dollars geweestquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In de dollars was ie er ook bij maar ja dat was zo kort toen
Iesj nie goed! Wel een meevaller dat er voornamelijk gewonden zijn en een hoop mensen ongedeerd (fysiek dan, over de psychische schade zullen we het even niet hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[Update] Vliegtuig neergestort op Schiphol
Hij hoeft helemaal niet te weten hoe leuk die isquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen dan?
[..]
Ik vind het ook altijd heel gezellig!
[..]
Oh mja, ik weet niet meer precies wie wie was daar (en al die "dubbele" namen, en ik ben al zo slecht in namen)
bron: Bizar verkeersongeluk in Nijmegenquote:Bizar verkeersongeluk in Nijmegen
Een bizar verkeersongeluk vanochtend vroeg in Nijmegen. Het ongeluk begon met een automobilist die op weg was van het Keizer Karelplein richting Kronenburgersingel.
Plots kwam er ter hoogte van de Smetiusstraat een voetganger aangerend die bij de automobilist op de motorkap sprong. Met een bierfles probeerde hij de voorruit in te slaan. Nagenoeg op hetzelfde moment werd deze auto van achteren aangereden door een andere auto.
De bestuurder van die auto had te diep in het glaasje gekeken en was familie van de man op de motorkap. Zowel de twee bestuurders als de motorkapspringer raakten gewond en moesten naar het ziekenhuis worden gebracht.
Al het verkeer van Keizer Karelplein richting Kronenburgsingel en Tunnelweg is al de hele ochtend gestremd. De politie is namelijk druk bezig met een sporenonderzoek en verwacht dat de weg aan het begin van de middag weer vrij is.
Met een meet jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in de dollars geweest
Dubbele namen? Dubbele tong, ok, maar niemand heet Frederick-Boudewijn ofzo hoor!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh mja, ik weet niet meer precies wie wie was daar (en al die "dubbele" namen, en ik ben al zo slecht in namen)
Hmmm, bij die scheur zouden die doden dan logischerwijs wel eens kunnen zitten. Ziet eruit alsof de neus vol op de grond geklapt is, waarna de rest volgde. Anders krijg je niet zo'n huge ass-scheur...quote:
Juist niet. Als een vliegtuig niet genoeg wind onder en over zijn vleugels heeft dat 'stalled' het. Dus dat het met de neus hoger dan de staart zit waardoor ik denk dat het op de staart is geklapt, daarna de neus, waardoor die zo gebroken is bij de staart en halverwege en waarom er een motor 50 meter verder ligt in het veld.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, bij die scheur zouden die doden dan logischerwijs wel eens kunnen zitten. Ziet eruit alsof de neus vol op de grond geklapt is, waarna de rest volgde. Anders krijg je niet zo'n huge ass-scheur...
Je hebt helemaal gelijk. Ik had over die motor heen gekeken, maar vooral als je die pic ziet die ik net postte, dan is dat veel logischer jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Juist niet. Als een vliegtuig niet genoeg wind onder en over zijn vleugels heeft dat 'stalled' het. Dus dat het met de neus hoger dan de staart zit waardoor ik denk dat het op de staart is geklapt, daarna de neus, waardoor die zo gebroken is bij de staart en halverwege en waarom er een motor 50 meter verder ligt in het veld.
Maar dat is mijn idee..
Je schrikt je kapot denk ik. Eerst geloof je je ogen niet, en daarna ga je als het goed is zsm 112 bellenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
lijkt me echt vaag als je ineens zon vliegtuig uit de lucht ziet vallen
Dat is exact wat ik dachtquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef Mikkie het volgende:
Als je dat zo hoort, valt het mee met de schade.
Oh god, nou krijg je dat kansloze geneuzel over een mogelijke terroristische aanslag. Stelletje rukkers.
quote:
Zou helemaal mooi zijn, maar ik kan me voorstellen dat als het cabinepersoneel bij de staart zat, die er bekaaid vanaf zijn gekomen. Maar goed, het eerste uur na zo'n ramp stuitert de berichtgeving natuurlijk alle kanten op en iedereen handelt op basis van derdehands informatie...quote:
Wel op blijven letten hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Bizar verkeersongeluk in Nijmegen
beter dan een verbrande tostie opeten natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, ik zit hier boven beetje te chillen, roept mn moeder ineens dat mijn tosti bijna klaar is
Daar zitten wij altijd. Waarom weet ik niet, maar al-tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef swarmahoer het volgende:
boven de vleugel zitten was volgens mij ook de veiligste plek in een vliegthuig
Ze heeft gewoon uitzichzelf een tosti voor me gemaakt bedoelde ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beter dan een verbrande tostie opeten natuurlijkik ga er zo ook maar eens een bakken denk ik
Ik zou daar vaker moeten zitten. En niet vanwege de nooduitgang ofzo, of vanwege de stevigheid want dat zal me jeuken, maar puur vanwege de beenruimtequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar zitten wij altijd. Waarom weet ik niet, maar al-tijd.
En Sander, de pijn die je beschrijft had ik van de week ook, bij mij werd dat griep genoemd...
Kun je toch zelf regelen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou daar vaker moeten zitten. En niet vanwege de nooduitgang ofzo, of vanwege de stevigheid want dat zal me jeuken, maar puur vanwege de beenruimte.
goed geregeldquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon uitzichzelf een tosti voor me gemaakt bedoelde ik
heb je in het midden meer beenruimtequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou daar vaker moeten zitten. En niet vanwege de nooduitgang ofzo, of vanwege de stevigheid want dat zal me jeuken, maar puur vanwege de beenruimte.
In sommige vliegtuigen wel, bij de nooduitgangen is het makkelijk als er wat meer ruimte is om met z'n allen naar buiten te rennen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je in het midden meer beenruimte
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
In sommige vliegtuigen wel, bij de nooduitgangen is het makkelijk als er wat meer ruimte is om met z'n allen naar buiten te rennen.
Waarom? Had ik bij m'n vorige stage ook altijd.. nu kan ik er niet mee op internet helaas dus heeft het geen zin.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
Op het werk met mijn eigen laptop hoe lame is dat
Heb ik ook maanden gedaan, nu zit ik met 2 monitorsquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
Op het werk met mijn eigen laptop hoe lame is dat
Stage ok, maar nu ben ik weer van allerlei ontwikkel omgevingen downloaden, en weer god knows hoeveel database connecties, applicatie servers enzo instellen. Als ik op mijn werk computer inlog staat dat tenminste allemaal al ingesteld en is het tenminste allemaal gedownload.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom? Had ik bij m'n vorige stage ook altijd.. nu kan ik er niet mee op internet helaas dus heeft het geen zin.
Ik twijfel of ik morgen weer naar stage moet gaan.
Uhu daarom, voor de zekerheid.. ben ook nog niet helemaal beter.. maar wil niet een hele week thuisblijven van stagequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beter pak je je rust nog een dagje LR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:13 schreef LastRequest het volgende:
Ja heb je die politiefoto gezien van Rihanna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neee![]()
..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Dat eerste is natuurlijk geen argumentquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, maar ik mag die hele Rihanna niet dus
En er werd ook gezegd dat donkere mensen er vaak wat opgezetter uit zien zonder makeup ofzo.
Normaal slaap ik uitstekend, gelukkig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ok. Symptoom ken ik namelijk helemaal niet van griep.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Sander, de pijn die je beschrijft had ik van de week ook, bij mij werd dat griep genoemd...
Pijn in al je spieren en (voor je gevoel zelfs) je botten? Echt zeurende pijn waarbij geen enkele manier van anders zitten/liggen helpt? Jawel haha.. ooh vreselijk, ben blij dat ik die fase voorbij benquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:51 schreef Sander het volgende:
[..]
Ok. Symptoom ken ik namelijk helemaal niet van griep.
Oh dat bedoelde ik ook niet hoor, dat je haar dat toewenstequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
True, ik wens het haar ook helemaal niet toe enzo, maar het is niet dat het me extra shockeert omdat het Rihanna is, iedere vrouw zou erg geweest zijn.
Denk dan teveel slaap idd.. Misschien ook gebrek aan ritme ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh dat is inderdaad niet zo handig van hem
Bluh ben echt moe, snap niet waarom ik zo moe ben de laatste tijd.. Gister om twaalf uur gaan slapen en volgens mij wel zo'n 8 uur geslapen minstens.. Of misschien is dat het probleem.. Te veel slaap.
Ja, maar dat kan toch nooit teveel zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
8 uur slaap is redelijk normaal voor mij?
Tof, waarquote:
Lent bergstraatquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan toch nooit teveel zijn.
[..]
Tof, waar?
Mja maar van twaalf tot 10 is meer dan 8 uur hequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan toch nooit teveel zijn.
[..]
Tof, waar?
15 m2 en 2 inbouwkastenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
hoe grote kamer is het? en wat betaal je ervoor?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_vs._dom_wijf.html
Waarom zou ik in godsnaam zo hard falenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of IB een wekker gezet heeft ofzoZie hem nu nog wel in zo'n coma terechtkomen dat ie die kijkavond mist
ow das prima geregeld toch? hoe zit t met douche/toilet/koken? en hoeveel lui zitten er in totaal zegmaar...? en t was lent toch? is net de brug over in principe.. prima te doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:24 schreef gers het volgende:
[..]
15 m2 en 2 inbouwkastenen ik betaal 300 in de maand , ib succes vanavond bij de kijkavond
met 3 andere mensen , gedeelde keuken,toilet en douche en een gezamelijke huiskamer en het is net over de brug 20 minuten fietsen naar de uni/hanquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow das prima geregeld toch? hoe zit t met douche/toilet/koken? en hoeveel lui zitten er in totaal zegmaar...? en t was lent toch? is net de brug over in principe.. prima te doen
Juist niet mijn spieren, maar alleen mijn botten. Of nou ja, ertussenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Pijn in al je spieren en (voor je gevoel zelfs) je botten? Echt zeurende pijn waarbij geen enkele manier van anders zitten/liggen helpt? Jawel haha.. ooh vreselijk, ben blij dat ik die fase voorbij ben
ah en ook nog een huiskamer erbijquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:48 schreef gers het volgende:
[..]
met 3 andere mensen , gedeelde keuken,toilet en douche en een gezamelijke huiskamer en het is net over de brug 20 minuten fietsen naar de uni/han
dan weet je nooit zeker wie de wcbril naar beneden heeft laten staan, dat is idd vervelendquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kweet niet of je daar heppie van wordt hoor, alleen maar vrouwen verder
2 mannelijke 1 vrouwelijkequote:Op woensdag 25 februari 2009 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah en ook nog een huiskamer erbijsuper chil
relaxte huisgenoten ook? 3 vrouwen hopelijk
?
quote:
metquote:
20.00quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
ib moest je niet om 1900 daar zijn ? of was het later
quote:
pak JIJ de bus? IB ging toch naar jou?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan ben ik er vrijdag weer ergens![]()
Nu ga ik eens de schoonfamilie ontmoeten![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje geeft een scheermesje aan
Mag nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
pietje je hebt de powers, gebruik ze dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest 't even spoilerenwant ik was ook wel zenuwachtig
![]()
voor IBie
Ja doei.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest 't even spoilerenwant ik was ook wel zenuwachtig
![]()
voor IBie
![]()
![]()
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
echt welquote:
Ja, maar er zijn maar een paar van die plaatsen, en ik vertik het om anderhalf uur niks te gaan zitten doen op een vliegveld als ik ook last-minute kan inchecken. Dat vind ik ook weer zonde. En da's natuurlijk mijn eigen keuze, maar het is dan op een bepaalde manier wel zuur als er allemaal van die mensen van 1.60m op zo'n plek zitten, terwijl ik opgevouwen zit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kun je toch zelf regelen?
Als je een beetje op tijd/vroeg op Schiphol bent kun je zelf je zitplaatsen kiezen.. Hoe eerder je bent hoe minder er nog weg is.
maar toch op internet, met draadloze stroomquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:55 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hoi ik zit momenteel in stroom storing in de wijk aldenhof..Alle straat lantarens Werken ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Je hebt zelf toch ook een laptop, sukkelquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar toch op internet, met draadloze stroom
Mooie soepquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
uit het vliegtuigtopic![]()
[ afbeelding ]
Mobielquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar toch op internet, met draadloze stroom
Ik ga werken helaas, er zijn ziekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:21 schreef Mikkie het volgende:
Iemand toevallig zin om nog mee te scheuren naar Hamburg, binnen nu en een half uur?
Ik twijfel, wil eigenlijk sfeer gaan proeven bij NEC daar maar in mn eentje is een retourtje me te duur.
Het gaat me om de sfeer, want ik ben ook geen diehard NEC'er ofzo...quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ga werken helaas, er zijn zieken
Plus, voetbal
sure, en de router werkt op een fietsdynamoquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch ook een laptop, sukkel.
Môgguh allemaal, trouwens.
ja ik was pas om 4 uur ofzo gaan slapen dusik ben blij dat ik tot 1 uur heb gelegenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:17 schreef Mikkie het volgende:
Jup, da's waar.
Wel matig dat je niet reageerde vanmorgen swarmi, ik wilde je nog meesleuren naar Hamburg
geen idee, ik sliep toenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
yo mobolo had jij geen last van stroomuitval?
tuinfeest?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:17 schreef LastRequest het volgende:
Hij heeft al gezegd dat ie mobiel postte swarma.
En IB gefeliciteerd! Bij het grote tuinfeest van de zomer kennen we dus 2 huisgenoten
Ja dat was echt jouw feest hequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat feestje met bier....en wijn.
nu toch die borstvergroting doorzettenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Dupje het volgende:
Ik ben naar de fysio en plastisch chirurg!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het is allemaal 1 grote hoax.
Dit ongeluk was onderdeel van het programma van carlo boszhart.
Voor de uitzending van " ik wed dat ik het kan" had de piloot een weddenschap dat hij met de neus van zijn vliegtuig kon aanbellen bij de boerderij op nr 7.
Hij heeft de weddenschap trouwens niet gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |