eens met tt dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:46 schreef Houniet het volgende:
adaasdads32qr34tgfdgdfgf
je mond staat open!!!quote:
lekkerquote:
Überhaupt die sites zijn ruk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:17 schreef Sander het volgende:
Vandaag weer de meest irritante Facebook applicatie tegengekomen. Met van die advertenties met knoppen in precies het font van facebook, met tekst ernaast precies als Facebook, en zo'n kutlayout dat je inderdaad, 20 keer op advertenties klikt in plaats van op knoppen van de applicatie zelf.
Hyves is debiel, maar Facebook apps zijn soms ook
Dat is leuk, niet om te kotsen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
TVP
Kamer toen straks weer ingeladen en nu onderhand al de hele dag visite..
Ik ben ziek, dan mag hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als zelfs LR al begint te kotsen, ik geef 't op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben ziek, dan mag het![]()
En het is nog een terechte klacht ook, kijk hoe ie er dan uit ziet:Alleen dat blikje cola is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Cakequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:09 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zal ik eens eten als avondeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |