En dan moet Lucille er achteraan als ze weg rennen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Bonzai. het volgende:
Die zilveren bal is idd behoorlijk gay...
Ik zeg: de "ZWARTE PWND BAL", waardoor de deelnemers zelf ¤ 5000 euro moeten betalen![]()
Dat zou gaaf zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan moet Lucille er achteraan als ze weg rennen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen die Lucille Werner lekker vinden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef ChickenMan het volgende:
Klopt. Volgende keer staat er weer een koppel aparte figuren die 1 bal mogen trekken en gelijk lingo hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat hele grabbelen onzin. Gewoon 5000 euro als je 5 woorden goed hebt, en anders niets. Net zoals eerst. Want het komt nu ook weleens voor dat mensen 5 woorden goed hebben maar geen goede bal eruit halen, terwijl ze normaal gesproken gewoon 5000 euro mee naar huis kregen.
Ik moet altijd lachen als Lucille tegen een team met 0 punten zegt: je mag ook kraken hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Sowieso, dat hele 'beurt stelen', of hoe het ook heet, slaat nergens op. Lingo is een beetje verbaggerd met al die nieuwe dingen.
Lijkt me prima.quote:
RS-puntjes halen? Doe even een betere mirror, RS zuigt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
Voor de geīnteresseerden:
Het interview met mij op 3FM n.a.v. dit topic.
Weet jij iets beters? Ik ben niet zo'n expert op dit gebied.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
RS-puntjes halen? Doe even een betere mirror, RS zuigt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef koningdavid het volgende:
[...]
Weet jij iets beters? Ik ben niet zo'n expert op dit gebied.
Haha, held.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Die zwarte bal is wel een goeie. Zo`n klaploper die een zwarte bal trekt en vervolgens de studio uit sprint met de TROS crew achter hem aan. Geniale TV.
Beetje jammer van die Jensen-imitator. Wel grappig verder.quote:
Niet meer aangedacht.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Beetje jammer van die Jensen-imitator. Wel grappig verder.
Die zwarte bal is geniaal. Die had je eigen nog even moeten opperen...
Timur (3fm DJ) pm'de mij n.a.v. dit topic.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ts, hoe ben je bij die radio terecht gekomen gevraagt ofzo?
En ze vonden dit zo daverend nieuws, dat dat op de radio moestquote:Op zondag 1 maart 2009 21:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Timur (3fm DJ) pm'de mij n.a.v. dit topic.
3 min. 18 he!!! Nee joh, schuift niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ze vonden dit zo daverend nieuws, dat dat op de radio moestEn schuift zoiets nog wat dan behalve 2 min radio tijd.
Weten wat lekker is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef ChickenMan het volgende:
Je vergeet de zilveren bal.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
Lingo.![]()
![]()
Mensen die Lingo kijken.![]()
![]()
Mensen die die presentatrice lekker vinden.![]()
![]()
---------------------------------------------------------------- +
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ja.quote:
Nah, Nance is een dom blondje. Lucille heeft tenminste een bek die ze ook open durft te trekken.quote:
Dat dus..quote:
ja gisteren was het ook alweer een dramaquote:
Zo vonden mijn larptopic ook daverend. Beetje raar eigenlijk dat een radioprogramma zelf op zoek moet gaan naar mensen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ze vonden dit zo daverend nieuws, dat dat op de radio moestEn schuift zoiets nog wat dan behalve 2 min radio tijd.
dooie link, was nog wel even benieuwd!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
Voor de geīnteresseerden:
Het interview met mij op 3FM n.a.v. dit topic.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:14 schreef Maruna het volgende:
[..]
dooie link, was nog wel even benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |