En dan moet Lucille er achteraan als ze weg rennen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Bonzai. het volgende:
Die zilveren bal is idd behoorlijk gay...
Ik zeg: de "ZWARTE PWND BAL", waardoor de deelnemers zelf ¤ 5000 euro moeten betalen![]()
Dat zou gaaf zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan moet Lucille er achteraan als ze weg rennen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen die Lucille Werner lekker vinden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen die Lucille Werner lekker vinden.
Klopt. Volgende keer staat er weer een koppel aparte figuren die 1 bal mogen trekken en gelijk lingo hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat hele grabbelen onzin. Gewoon 5000 euro als je 5 woorden goed hebt, en anders niets. Net zoals eerst. Want het komt nu ook weleens voor dat mensen 5 woorden goed hebben maar geen goede bal eruit halen, terwijl ze normaal gesproken gewoon 5000 euro mee naar huis kregen.
Ik moet altijd lachen als Lucille tegen een team met 0 punten zegt: je mag ook kraken hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Sowieso, dat hele 'beurt stelen', of hoe het ook heet, slaat nergens op. Lingo is een beetje verbaggerd met al die nieuwe dingen.
Lijkt me prima.quote:
RS-puntjes halen? Doe even een betere mirror, RS zuigt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
Het interview met mij op 3FM n.a.v. dit topic.
Weet jij iets beters? Ik ben niet zo'n expert op dit gebied.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
RS-puntjes halen? Doe even een betere mirror, RS zuigt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef koningdavid het volgende:
[...]
Weet jij iets beters? Ik ben niet zo'n expert op dit gebied.
Haha, held.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |