Één land per prutser.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik neem de middelste 4 landen, ik noem ze A, I, D en S (links naar rechts uiteraard)
zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Houdt de spelleider ook een lijst bij van welke user welk land heeft ?
Ik dacht een wat gestroomlijnder topicontwerp te hebben dan de vorige keer. Maar niemand reageerde. Afijn, ik ben gewapend met twee pc's en een schrijfblok, dus het moet maar lukken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:31 schreef Neleos het volgende:
Dat gaat een lange nacht worden om dat allemaal bij te houden Intxaurraga.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:32 schreef Quyxz_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik de oude landnamen gebruik.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik straks heel Afrika heb veroverd en mijn Groot-Twente onoverwinnelijk is hoe verover ik dan jouw eilandje. Ik wil geen Engelse toestanden in mijn Vierte Reich he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik dacht een wat gestroomlijnder topicontwerp te hebben dan de vorige keer. Maar niemand reageerde. Afijn, ik ben gewapend met twee pc's en een schrijfblok, dus het moet maar lukken.
doe nou maarquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:35 schreef cerror het volgende:
Oh hell yeah wordt Swaziland Patrick Swayze land!
Je kunt alleen geclaimde aangrenzende landen aanvallen. Ik zit met Madagascar dus in een ivoren torenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan je ook een buurland koloniseren als er nog helemaal niemand zit?
Of dat kan je 1 keer per 10 minuten doen ofzo
afblijven jah!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:36 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland aan met alle wapens die je maar kan verzinnen.
Madagaschamber wil meestrijden met het leger van Groot-Twentequote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als ik straks heel Afrika heb veroverd en mijn Groot-Twente onoverwinnelijk is hoe verover ik dan jouw eilandje. Ik wil geen Engelse toestanden in mijn Vierte Reich he.
Die is net al geclaimd door Amvrosios.quote:
Nou, je kunt toch al een buurland kolonialiseren? Zoals Laton net probeerde, maar Dirkjan pareerde hem net op tijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja een nieuw spel idee. Je kan 1 keer per 15 minuten een ongeclaimd buurland koloniseren. Dit kan pas nadat je een land 15 minuten lang in bezit hebt. Verder moet je als je een land koloniseert je vorige post quoten waarin staat hoelaat je het vorige land hebt gekoloniseerd
dank uquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Die is net al geclaimd door Amvrosios.
Maar een ongeclaimd buurland nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
[..]
Nou, je kunt toch al een buurland kolonialiseren? Zoals Laton net probeerde, maar Dirkjan pareerde hem net op tijd.
krijg ik het land dat ik net geclaimd heb, toegeeigend?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
[..]
Nou, je kunt toch al een buurland kolonialiseren? Zoals Laton net probeerde, maar Dirkjan pareerde hem net op tijd.
dan graag soedan als mariolandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
SWASILAND pareert met gemak hermanvanveenland's legerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:42 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland direct weer aan.[ afbeelding ]
thanks, ik wou even duidelijk weergeven welk land ik wouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Laat het kaartjes posten maar aan mij over, hoe onmeetbaar mijn onvermogen ook is
[ afbeelding ]
jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:46 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND laat zich niet kennen en valt swasiland binnen inclusief plannen voor vernietigingskampen.
pareert zonder problemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:45 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
SWASILAND pareert met gemak hermanvanveenland's leger
Swasiland valt hermanvanveenland aan
amvroland valt nigger aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Laat het kaartjes posten maar aan mij over, hoe onmeetbaar mijn onvermogen ook is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Madagaschamber wil meestrijden met het leger van Groot-Twente
Amvroland sloopt de niggers,en valt marioland aan (dan krijg ik niet de kritiekt dat t geen buurland is he)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:48 schreef Sena het volgende:
[..]
oi, je grenst niet eens aan mij. niggers vallen terug aan.!
ik zou maar snel naar de dokter gaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef Sena het volgende:
whehehe, nigger en burqafartalot lijken op een penis
meer op oostenrijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef Sena het volgende:
whehehe, nigger en burqafartalot lijken op een penis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland binnen !!
Één. En als je verliest mag je weer een nieuwe claimen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef Sena het volgende:
hoeveel landen mag je claimen btw? als je er eentje hebt en je verliest die, dan is het wel snel game over
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Overzichtje:kun je ook behalve het land dat geclaimd is en de claimer ook de nieuwe naam erbij zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke tofquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Één. En als je verliest mag je weer een nieuwe claimen.
niks ervanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
Swasiland valt hermanvanveenland aan
Ok, ik probeerde je te helpen zodat je op tijd kunt slapen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Één land pp. Één land pp. Één land pp. Één land pp. Één land pp. Één land pp.
Het mag idd wel wat sneller. Nou, ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, ik probeerde je te helpen zodat je op tijd kunt slapen.
laat ik het dan maar eens proberenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het mag idd wel wat sneller. Nou, ik kijk het nog even aan.
En de hele tijd het land aanvallen van een user die overduidelijk de aandacht erbij houdt werpt ook geen vruchten af tot op heden.
niks ervan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef _dirkjan_ het volgende:
[ afbeelding ]
swasiland valt hermanvanveenland aan
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef Laton het volgende:
[..]
niks ervan.W
HERMANVANVEENLAND valt swasiland aan en bestookt ze ook met strijdliederen gezongen door de nationale held HERMAN VAN VEEN.
Dan claim ik Tunesië, en noem het Tukkerland!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een groot twee-fronten leger, maar Madagaschamber staat nog niet op de kaart. De organisator heeft dat eiland al geclaimd.
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan claim ik Algerije, en noem het Tukkerland!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik claim Algerije en noem het Nieuw-Ottomaanse Rijk (met Nieuw-Istanbul als hoofdstad).
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:00 schreef EvanStone het volgende:
Mijn soldaatjes lopen warm.
[ afbeelding ]
Dan kan Swasiland 30 minuten lang niks doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Bij dezen een kondig ik een staakt het vuren af tussen HERMANVANVEENLAND en Swasiland voor de komende dertig minuten. Op wederzijdse schermutselingen wordt in dezen niet meer ingegaan, wegens hyperactiviteit.
Die's voor jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef Sena het volgende:
[..]
laat ik het dan maar eens proberen
nigger valt burqafartalot aan
Dat is inderdaad wel sneu. Laat ik er tien minuten van maken, ingaande nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan kan Swasiland 30 minuten lang niks doen________!!!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat hoofdschudden lever je niks op natuurlijk. Terugvechten!
Ik bied weerstand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Sena het volgende:
[..]
ik val nieuw-ottomaanse rijk algerije ook aan!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tunesië is vanaf heden Tukkerland, ik heb een alliance met Twente
quote:
Één. Maar je hoeft dus steeds maar vijf minuten geduld te hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Sena het volgende:
hoeveel landen mag je trouwens tegelijk aanvallen?
okayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Één. Maar je hoeft dus steeds maar vijf minuten geduld te hebben.
De overwinning in nabij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tunesië is vanaf heden Tukkerland, ik heb een alliance met Twente
Alaaf, een oudgediende. We zijn weer opnieuw begonnen, dus claim maar raak.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
Waar is aluminiumfoliepapiertje gebleven
cool, die samensmelting van die 2 landenquote:
Moet slapen, morgen vroeg opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alaaf, een oudgediende. We zijn weer opnieuw begonnen, dus claim maar raak.
Da's een foto uit mijn land, lul.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Zwoerd het volgende:
Blabons elite troopen wachten op de inval
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Trouwens, het land dat opd e kaart aangegeven staat als SWASIland wat geclaimed was als Swaziland heet in het echt Lesotho
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
Geef mij maar lesotho, en ik noem m Swasiland
Ik claim dat land links van Marioland, noem het Vrachtwagenventieldopje en meld me afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
claim gewoon iets en ga er dan vandoor
Mijn (Nieuw-Ottomaanse) troepen leiden de jouwne een Turks bad binnen, alwaar ze een stevige massage krijgen van een echte Nieuw-Ottomaanse krijger, en zorgen ervoor dat het leger van Rocco uit elkaar valt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef Sena het volgende:
wel jammer dat er niet verder geclaimd wordt... dit gaat wel langzaam. en aangezien ik geen andere buur heb, val ik ottomaanse rijk nog eens aanbeetje leven in de brouwerij. en kijken of ie op scherp staat
damn, ik had nog een minuutje nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn (Nieuw-Ottomaanse) troepen leiden de jouwne een Turks bad binnen en zorgen ervoor de het leger van Rocco uit elkaar valt.
[ afbeelding ]
En kijken welke baas rusland of china claimtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgende keer moet het met Azië of zuid amerika gebeuren, want dat zijn ten minste wat minder llanden en kan iedereen wel wat doen
fuck, ik heb geen vrije buurlandenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Oké oké, een commissie van wijze blanken heeft het volgende besloten: de grenzen gaan voor een deel open. Iedereen die een land bezit mag één vrij grensland claimen. Om toch eens wat vaart in het spel te helpen. Zeg wel even hoe je land heet, anders moet ik weer gaan zoeken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Oké oké, een commissie van wijze blanken heeft het volgende besloten: de grenzen gaan voor een deel open. Iedereen die een land bezit mag één vrij grensland claimen. Om toch eens wat vaart in het spel te helpen. Zeg wel even hoe je land heet, anders moet ik weer gaan zoeken.
geweerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
staakt het vuren voorbij
[ afbeelding ]
Swasiland valt hermanvanveenland binnen
nigger doet een gooi naar niggeria!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Door wie dan? Dem rep. Congo is die andere toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die is zojuist afgesnoept. Bedenk ook dat Algerije inmiddels geclaimd is.
Zei ik Algerije? Ehm, Libië was al geclaimd (Vrachtwagenventieldopje)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Nieuw-Ottomaanse Rijk claimt Libië.
Waarmee de hoofdstad van Nieuw-Istanbul (Algiers) naar Kebabtopol (Tripoli) wordt verplaatst.
neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Door wie dan? Dem rep. Congo is die andere toch?
De landen worden steeds groter. Als 1maal twee landen zijn samengevoegd wordt dat gezien als 1 land, neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:20 schreef Zwoerd het volgende:
moet je trouwens een heel rijk aanvallen of alleen een provincie/land?
Ik hoop het neit, want dan is straks iedereen een alley van elkaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef Sena het volgende:
kunnen er ook bondgenoten worden opgericht? (die kun je dan zien aan de kleur van op de kaart)
Ik ging ervan uit dat Qu-dinges Kinshasha bedoelde omdat het andere Congo niet aan zijn land grenste. Ik heb het al gepaint, dus claim maar even een ander landquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Door wie dan? Dem rep. Congo is die andere toch?
Hmm, je hebt gelijk. Ik wacht ff op de nieuwe paint en dan claimt Twente weer een nieuw gebied.quote:
Ik ben voormalig Algerije, nu Nieuw-Ottomaanse Rijk. En volgens mij heeft niemand de controle over Libië, althans ik lees er niets over in de vorige posts, dus wil ik die claimen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zei ik Algerije? Ehm, Libië was al geclaimd (Vrachtwagenventieldopje)
Klopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De landen worden steeds groter. Als 1maal twee landen zijn samengevoegd wordt dat gezien als 1 land, neem ik aan.
niceee... Ik zeg Zaïre en ik noem het belgiëquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat Qu-dinges Kinshasha bedoelde omdat het andere Congo niet aan zijn land grenste. Ik heb het al gepaint, dus claim maar even een ander land.
En Dirkjan mag als in een hoge uitzondering een nieuwe uitvalsbasis claimen.
oh die is al bezet! doe dan maar Gambiaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:23 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
niceee... Ik zeg Zaïre en ik noem het belgië
en anders Namibie botswana zimbabwe en mozambiequequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en als dat niet mag dem rep of the congo
bron:
http://www.landkaart.info/img/Landkaart-Afrika.jpg
Uh, dat land bestaat niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:26 schreef Kerol het volgende:
Plopsaland valt heel het Ottomaanse rijk aan met duizenden bommen en krijgt daarbij hulp van Frans Bauer.
pareerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:27 schreef _dirkjan_ het volgende:
[ afbeelding ]
En ik val hermanvanveenland aan!
Accepteer je mijn bodngenootschap?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uh, dat land bestaat niet.Wel het Nieuw-Ottomaanse Rijk.
![]()
Maar ik pareer voor de zekerheid door een algehele Jihad uit te roepen.
Aanval geslaagdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Buitenland valt Marioland binnen met 18 minderjarige negers en 1 blanke leider.
helaas, viel door een gat in de grondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef Neleos het volgende:
Twente gooit bommen op Buitenland!
[ afbeelding ]
Blabon kopt de nuke de oceaan inquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland gooit een nuke op de hoofdstad van Blabon als represaille.
Alleen als de bevolking de bevolking van Scherpe Rand de status van dhimmi accepteert, wat inhoudt dat ze een extra belasting moeten betalen. Of ze bekeren zich massaal tot de Islam, dan hoeven ze niets extra's te betalen en krijgen ze iedere zondag een gratis broodje döner.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:25 schreef IHVK het volgende:
Scherpe Rand verklaart zich tot bondgenoot van het Nieuw Ottomaanse Rijk.
En annexeert buurland Ethiopië met de gekregen steun.
Nieuwe naam: Nederland.![]()
hehehehquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen als de bevolking de bevolking van Scherpe Rand de status van dhimmi accepteert, wat inhoudt dat ze een extra belasting moeten betalen. Of ze bekeren zich massaal tot de Islam, dan hoeven ze niets extra's te betalen en krijgen ze iedere zondag een gratis broodje döner.
Bierland stuurt 110.000 onderbetaalde slaven met AK-47's de grens over en slacht vrijwel alle Blabonezen.quote:
We bekeren ons massaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen als de bevolking de bevolking van Scherpe Rand de status van dhimmi accepteert, wat inhoudt dat ze een extra belasting moeten betalen. Of ze bekeren zich massaal tot de Islam, dan hoeven ze niets extra's te betalen en krijgen ze iedere zondag een gratis broodje döner.
en nu val ik senegalblaas aan!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:26 schreef Sena het volgende:
[..]
ik val tukkerland aan![]()
kom op mensen, claim even iets zeg
Ik ben dat land al eerder binnengevallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aanval geslaagd
Buitenland zet zijn opmars gelijk door en valt Amvroland binnen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Nieuw-Ottomaanse Rijk valt Amvroland binnen.
Blabon slaat de bierlanders weer terugquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bierland stuurt 110.000 onderbetaalde slaven met AK-47's de grens over en slacht vrijwel alle Blabonezen.
Oei, dan was je net iets eerderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben dat land al eerder binnengevallen.![]()
[..]
Dat andere minilandje heet Swazilandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:34 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland binnen en eist dat andere minilandje nogmaals op![]()
Het verzet vecht als leeuwen in de straten van Libreville en Blabon is weer vrijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland trekt verder Blabon binnen en neemt de hoodstad over.
cablegun assisteert hermanvanderveenlandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:34 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland binnen en eist dat andere minilandje nogmaals op![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:34 schreef Laton het volgende:
ik viel jou net iets eerder aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:35 schreef Neleos het volgende:
Twente zet kindsoldaten in bij nieuwe aanval op Buitenland.
[ afbeelding ]
Bierland biedt een staakt-het-vuren of een samenwerking aan om Nigger over te nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het verzet vecht als leeuwen in de straten van Libreville en Blabon is weer vrij
Dan ben je vanaf nu mijn broeder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
We bekeren ons massaal.
Hordes mensen zijn op straat moskeeën aan het bouwen, en alle vrouwen noemen zichzelf Fatima.
Voor de döner.![]()
Echt niet!! Twente laat zich niet verrassen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Buitenland valt Twente aan via een tunnel
Maar de aanval werd gespot door een paar high tech spionage satellieten dus de aanval wordt afgeslagenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:36 schreef Zwoerd het volgende:
Blabon voert een verassings aanval uit op Buitenland
hahahquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:37 schreef cablegunmaster het volgende:
aanvals plan met hermanvanderveensland tegen dat mini landje![]()
[ afbeelding ]
bierland ziet de troepenverplaatsing en vecht mee vanwege de extremistische imperialistische gedachten die het land voedenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:36 schreef Zwoerd het volgende:
Blabon voert een verassings aanval uit op Buitenland
ja maar die soldaatjes vielen in een valkuil helaas jongenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
bierland ziet de troepenverplaatsing en vecht mee vanwege de extremistische imperialistische gedachten die het land voeden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:26 schreef Sena het volgende:
[..]
ik val tukkerland aan![]()
kom op mensen, claim even iets zeg
na burqafartalot en tukkerland is senegalblaas ook nigger geworden.quote:
en dat zijn 5 minutenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:34 schreef _dirkjan_ het volgende:
swasiland valt senegalblaas aan
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Neleos het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een massale aanval op Buitenland vanuit Twente.
tot de nieuwe kaartquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoelang heb je eigenlijk de tijd om te reageren op een aanval?
Ahh crap.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja maar die soldaatjes vielen in een valkuil helaas jongen
dan val ik nigger aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef Sena het volgende:
[..]
jammer genoeg heb ik senegalblaas eerder dan jij aangevallen
Blabon stuurt alle buitenlanders terug naar hun eigen landquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Buitenlandse troepen rijden in een jeepje naar Blabon en proberen de macht over te nemen met bruut geweld
Buitenland is meestal groter dan binnenlandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Waarom is buitenland zo groot en mijn land zo klein terwijl ik het claimde als de hele lijn van onder afrika ?
minus herman van der veen land!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Blabon stuurt alle buitenlanders terug naar hun eigen land
bullshitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Buitenland is meestal groter dan binnenland
Vuile imperialisten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mij geven ze ook mijn claim niet
Dit is voor mij verreweg het overzichtelijks, als je even een bewijs kan posten dat je het land toegeëigend hebt. En Guitarist, vanuit welk land viel je aan dan? Je eerste land mag je vrij claimen hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Amvroland zou nu tot mijn landsgrenzen (Nieuw-Ottomaanse Rijk) moeten behoren.
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuw-Ottomaanse Rijk valt met elitetroepen bestaande uit 10.000 hermafrodieten Plopsaland binnen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuw-Ottomaanse Rijk valt met elitetroepen bestaande uit 10.000 hermafrodieten Plopsaland binnen.
Ik heb Plopsaland al genuked, dus al jouw elitetroepen sterven door een te hoge dosis straling.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SWASILAND KAPOT KAPOT KAPOT en van mijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:38 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland aan ! met onder andere hooivorken
mijn eerste land is de hele grens van west tot oost waar mijn land staat van kust tot kustquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dit is voor mij verreweg het overzichtelijks, als je even een bewijs kan posten dat je het land toegeëigend hebt. En Guitarist, vanuit welk land viel je aan dan? Je eerste land mag je vrij claimen hè.
En blabon heeft Buitenland geanexeerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Zwoerd het volgende:
Blabon valt Buienland vanuit het westen aan
In de eerste instantie mocht je maar één land claimen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn eerste land is de hele grens van west tot oost waar mijn land staat van kust tot kust
nooit goed aangegeven!
hoe zit het dan met buitenland ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In de eerste instantie mocht je maar één land claimen.
Zie de quote:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dit is voor mij verreweg het overzichtelijks, als je even een bewijs kan posten dat je het land toegeëigend hebt. En Guitarist, vanuit welk land viel je aan dan? Je eerste land mag je vrij claimen hè.
Tijdstip van posten 01:29.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Blabon slaat met 150,001 troepen de aanval afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bierland probeert nogmaals Blabon over te nemen door middel van 150,000 elitetroepen.
Vanuit mijn eigen land, door middel van aanhoudende bombardementen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die had zijn landjes netjes veroverd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe zit het dan met buitenland ?
hierbij eigen ik dan het land rechts van mij op !
en ik hielp jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:44 schreef Laton het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SWASILAND KAPOT KAPOT KAPOT en van mij
en dat andere minilandje in zuidafrika heb ik ook al 4 keer geannexeerd nu![]()
Scherpe Rand annexeert Ethiopië.quote:
Er liepen stiekem nog een paar scherpschutters achter mijn troepenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Blabon slaat met 150,001 troepen de aanval af
dat doe ik nu ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die had zijn landjes netjes veroverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |