quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat hoofdschudden lever je niks op natuurlijk. Terugvechten!
Ik bied weerstand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Sena het volgende:
[..]
ik val nieuw-ottomaanse rijk algerije ook aan!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tunesië is vanaf heden Tukkerland, ik heb een alliance met Twente
quote:
Één. Maar je hoeft dus steeds maar vijf minuten geduld te hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Sena het volgende:
hoeveel landen mag je trouwens tegelijk aanvallen?
okayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Één. Maar je hoeft dus steeds maar vijf minuten geduld te hebben.
De overwinning in nabij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tunesië is vanaf heden Tukkerland, ik heb een alliance met Twente
Alaaf, een oudgediende. We zijn weer opnieuw begonnen, dus claim maar raak.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
Waar is aluminiumfoliepapiertje gebleven
cool, die samensmelting van die 2 landenquote:
Moet slapen, morgen vroeg opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alaaf, een oudgediende. We zijn weer opnieuw begonnen, dus claim maar raak.
Da's een foto uit mijn land, lul.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Zwoerd het volgende:
Blabons elite troopen wachten op de inval
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Trouwens, het land dat opd e kaart aangegeven staat als SWASIland wat geclaimed was als Swaziland heet in het echt Lesotho
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
Geef mij maar lesotho, en ik noem m Swasiland
Ik claim dat land links van Marioland, noem het Vrachtwagenventieldopje en meld me afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
claim gewoon iets en ga er dan vandoor
Mijn (Nieuw-Ottomaanse) troepen leiden de jouwne een Turks bad binnen, alwaar ze een stevige massage krijgen van een echte Nieuw-Ottomaanse krijger, en zorgen ervoor dat het leger van Rocco uit elkaar valt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef Sena het volgende:
wel jammer dat er niet verder geclaimd wordt... dit gaat wel langzaam. en aangezien ik geen andere buur heb, val ik ottomaanse rijk nog eens aanbeetje leven in de brouwerij. en kijken of ie op scherp staat
damn, ik had nog een minuutje nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn (Nieuw-Ottomaanse) troepen leiden de jouwne een Turks bad binnen en zorgen ervoor de het leger van Rocco uit elkaar valt.
[ afbeelding ]
En kijken welke baas rusland of china claimtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgende keer moet het met Azië of zuid amerika gebeuren, want dat zijn ten minste wat minder llanden en kan iedereen wel wat doen
fuck, ik heb geen vrije buurlandenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Oké oké, een commissie van wijze blanken heeft het volgende besloten: de grenzen gaan voor een deel open. Iedereen die een land bezit mag één vrij grensland claimen. Om toch eens wat vaart in het spel te helpen. Zeg wel even hoe je land heet, anders moet ik weer gaan zoeken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Oké oké, een commissie van wijze blanken heeft het volgende besloten: de grenzen gaan voor een deel open. Iedereen die een land bezit mag één vrij grensland claimen. Om toch eens wat vaart in het spel te helpen. Zeg wel even hoe je land heet, anders moet ik weer gaan zoeken.
geweerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
staakt het vuren voorbij
[ afbeelding ]
Swasiland valt hermanvanveenland binnen
nigger doet een gooi naar niggeria!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Door wie dan? Dem rep. Congo is die andere toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die is zojuist afgesnoept. Bedenk ook dat Algerije inmiddels geclaimd is.
Zei ik Algerije? Ehm, Libië was al geclaimd (Vrachtwagenventieldopje)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Nieuw-Ottomaanse Rijk claimt Libië.
Waarmee de hoofdstad van Nieuw-Istanbul (Algiers) naar Kebabtopol (Tripoli) wordt verplaatst.
neequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Door wie dan? Dem rep. Congo is die andere toch?
De landen worden steeds groter. Als 1maal twee landen zijn samengevoegd wordt dat gezien als 1 land, neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:20 schreef Zwoerd het volgende:
moet je trouwens een heel rijk aanvallen of alleen een provincie/land?
Ik hoop het neit, want dan is straks iedereen een alley van elkaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef Sena het volgende:
kunnen er ook bondgenoten worden opgericht? (die kun je dan zien aan de kleur van op de kaart)
Ik ging ervan uit dat Qu-dinges Kinshasha bedoelde omdat het andere Congo niet aan zijn land grenste. Ik heb het al gepaint, dus claim maar even een ander landquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Door wie dan? Dem rep. Congo is die andere toch?
Hmm, je hebt gelijk. Ik wacht ff op de nieuwe paint en dan claimt Twente weer een nieuw gebied.quote:
Ik ben voormalig Algerije, nu Nieuw-Ottomaanse Rijk. En volgens mij heeft niemand de controle over Libië, althans ik lees er niets over in de vorige posts, dus wil ik die claimen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zei ik Algerije? Ehm, Libië was al geclaimd (Vrachtwagenventieldopje)
Klopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De landen worden steeds groter. Als 1maal twee landen zijn samengevoegd wordt dat gezien als 1 land, neem ik aan.
niceee... Ik zeg Zaïre en ik noem het belgiëquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat Qu-dinges Kinshasha bedoelde omdat het andere Congo niet aan zijn land grenste. Ik heb het al gepaint, dus claim maar even een ander land.
En Dirkjan mag als in een hoge uitzondering een nieuwe uitvalsbasis claimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |