Één. Maar je hoeft dus steeds maar vijf minuten geduld te hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Sena het volgende:
hoeveel landen mag je trouwens tegelijk aanvallen?
okayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Één. Maar je hoeft dus steeds maar vijf minuten geduld te hebben.
De overwinning in nabij.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tunesië is vanaf heden Tukkerland, ik heb een alliance met Twente
Alaaf, een oudgediende. We zijn weer opnieuw begonnen, dus claim maar raak.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
Waar is aluminiumfoliepapiertje gebleven
cool, die samensmelting van die 2 landenquote:
Moet slapen, morgen vroeg opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alaaf, een oudgediende. We zijn weer opnieuw begonnen, dus claim maar raak.
Da's een foto uit mijn land, lul.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:04 schreef Zwoerd het volgende:
Blabons elite troopen wachten op de inval
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Trouwens, het land dat opd e kaart aangegeven staat als SWASIland wat geclaimed was als Swaziland heet in het echt Lesotho
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
Geef mij maar lesotho, en ik noem m Swasiland
Ik claim dat land links van Marioland, noem het Vrachtwagenventieldopje en meld me afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
claim gewoon iets en ga er dan vandoor
Mijn (Nieuw-Ottomaanse) troepen leiden de jouwne een Turks bad binnen, alwaar ze een stevige massage krijgen van een echte Nieuw-Ottomaanse krijger, en zorgen ervoor dat het leger van Rocco uit elkaar valt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef Sena het volgende:
wel jammer dat er niet verder geclaimd wordt... dit gaat wel langzaam. en aangezien ik geen andere buur heb, val ik ottomaanse rijk nog eens aanbeetje leven in de brouwerij. en kijken of ie op scherp staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |