thanks, ik wou even duidelijk weergeven welk land ik wouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Laat het kaartjes posten maar aan mij over, hoe onmeetbaar mijn onvermogen ook is
[ afbeelding ]
jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:46 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND laat zich niet kennen en valt swasiland binnen inclusief plannen voor vernietigingskampen.
pareert zonder problemenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:45 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
SWASILAND pareert met gemak hermanvanveenland's leger
Swasiland valt hermanvanveenland aan
amvroland valt nigger aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Laat het kaartjes posten maar aan mij over, hoe onmeetbaar mijn onvermogen ook is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Madagaschamber wil meestrijden met het leger van Groot-Twente
Amvroland sloopt de niggers,en valt marioland aan (dan krijg ik niet de kritiekt dat t geen buurland is he)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:48 schreef Sena het volgende:
[..]
oi, je grenst niet eens aan mij. niggers vallen terug aan.!
ik zou maar snel naar de dokter gaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef Sena het volgende:
whehehe, nigger en burqafartalot lijken op een penis
meer op oostenrijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef Sena het volgende:
whehehe, nigger en burqafartalot lijken op een penis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland binnen !!
Één. En als je verliest mag je weer een nieuwe claimen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:49 schreef Sena het volgende:
hoeveel landen mag je claimen btw? als je er eentje hebt en je verliest die, dan is het wel snel game over
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Overzichtje:kun je ook behalve het land dat geclaimd is en de claimer ook de nieuwe naam erbij zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke tofquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Één. En als je verliest mag je weer een nieuwe claimen.
niks ervanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
Swasiland valt hermanvanveenland aan
Ok, ik probeerde je te helpen zodat je op tijd kunt slapen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Één land pp. Één land pp. Één land pp. Één land pp. Één land pp. Één land pp.
Het mag idd wel wat sneller. Nou, ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, ik probeerde je te helpen zodat je op tijd kunt slapen.
laat ik het dan maar eens proberenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het mag idd wel wat sneller. Nou, ik kijk het nog even aan.
En de hele tijd het land aanvallen van een user die overduidelijk de aandacht erbij houdt werpt ook geen vruchten af tot op heden.
niks ervan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:56 schreef _dirkjan_ het volgende:
[ afbeelding ]
swasiland valt hermanvanveenland aan
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef Laton het volgende:
[..]
niks ervan.W
HERMANVANVEENLAND valt swasiland aan en bestookt ze ook met strijdliederen gezongen door de nationale held HERMAN VAN VEEN.
Dan claim ik Tunesië, en noem het Tukkerland!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een groot twee-fronten leger, maar Madagaschamber staat nog niet op de kaart. De organisator heeft dat eiland al geclaimd.
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan claim ik Algerije, en noem het Tukkerland!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik claim Algerije en noem het Nieuw-Ottomaanse Rijk (met Nieuw-Istanbul als hoofdstad).
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:00 schreef EvanStone het volgende:
Mijn soldaatjes lopen warm.
[ afbeelding ]
Dan kan Swasiland 30 minuten lang niks doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Bij dezen een kondig ik een staakt het vuren af tussen HERMANVANVEENLAND en Swasiland voor de komende dertig minuten. Op wederzijdse schermutselingen wordt in dezen niet meer ingegaan, wegens hyperactiviteit.
Die's voor jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:57 schreef Sena het volgende:
[..]
laat ik het dan maar eens proberen
nigger valt burqafartalot aan
Dat is inderdaad wel sneu. Laat ik er tien minuten van maken, ingaande nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan kan Swasiland 30 minuten lang niks doen________!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |