Één land per prutser.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik neem de middelste 4 landen, ik noem ze A, I, D en S (links naar rechts uiteraard)
zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Houdt de spelleider ook een lijst bij van welke user welk land heeft ?
Ik dacht een wat gestroomlijnder topicontwerp te hebben dan de vorige keer. Maar niemand reageerde. Afijn, ik ben gewapend met twee pc's en een schrijfblok, dus het moet maar lukken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:31 schreef Neleos het volgende:
Dat gaat een lange nacht worden om dat allemaal bij te houden Intxaurraga.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:32 schreef Quyxz_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik de oude landnamen gebruik.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik straks heel Afrika heb veroverd en mijn Groot-Twente onoverwinnelijk is hoe verover ik dan jouw eilandje. Ik wil geen Engelse toestanden in mijn Vierte Reich he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik dacht een wat gestroomlijnder topicontwerp te hebben dan de vorige keer. Maar niemand reageerde. Afijn, ik ben gewapend met twee pc's en een schrijfblok, dus het moet maar lukken.
doe nou maarquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:35 schreef cerror het volgende:
Oh hell yeah wordt Swaziland Patrick Swayze land!
Je kunt alleen geclaimde aangrenzende landen aanvallen. Ik zit met Madagascar dus in een ivoren torenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan je ook een buurland koloniseren als er nog helemaal niemand zit?
Of dat kan je 1 keer per 10 minuten doen ofzo
afblijven jah!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:36 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland aan met alle wapens die je maar kan verzinnen.
Madagaschamber wil meestrijden met het leger van Groot-Twentequote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als ik straks heel Afrika heb veroverd en mijn Groot-Twente onoverwinnelijk is hoe verover ik dan jouw eilandje. Ik wil geen Engelse toestanden in mijn Vierte Reich he.
Die is net al geclaimd door Amvrosios.quote:
Nou, je kunt toch al een buurland kolonialiseren? Zoals Laton net probeerde, maar Dirkjan pareerde hem net op tijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja een nieuw spel idee. Je kan 1 keer per 15 minuten een ongeclaimd buurland koloniseren. Dit kan pas nadat je een land 15 minuten lang in bezit hebt. Verder moet je als je een land koloniseert je vorige post quoten waarin staat hoelaat je het vorige land hebt gekoloniseerd
dank uquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Die is net al geclaimd door Amvrosios.
Maar een ongeclaimd buurland nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
[..]
Nou, je kunt toch al een buurland kolonialiseren? Zoals Laton net probeerde, maar Dirkjan pareerde hem net op tijd.
krijg ik het land dat ik net geclaimd heb, toegeeigend?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
[..]
Nou, je kunt toch al een buurland kolonialiseren? Zoals Laton net probeerde, maar Dirkjan pareerde hem net op tijd.
dan graag soedan als mariolandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
SWASILAND pareert met gemak hermanvanveenland's legerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:42 schreef Laton het volgende:
HERMANVANVEENLAND valt swasiland direct weer aan.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |