quote:Rick L. op non-actief gesteld
woensdag, 25 februari 2009 23:00
De samenwerking tussen Rick L. en het bestuur van *** is per direct beëindigd. L. trainde de keepers van de A tot en met de D-jeugd. Er is momenteel geen alternatief voor de betreffende trainingen, die dus vervallen tot nader bericht.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:10 schreef Grulez het volgende:
Zo schokkend is het bericht toch niet?
[..]
morgenvroeg half 9 aanwezigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:44 schreef Rumille het volgende:
Kwart over 9 aanwezig. Dat zijn toch geen tijden!
Hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:50 schreef 9christensen het volgende:
[..]
morgenvroeg half 9 aanwezig
En dan blijf je ook maar meteen thuis?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Helaas ben ik vandaag niet geselecteerd om mee te doen, omdat we te veel spelers hebben, maar op de KNVB site staat dat ons team met 1-13 heeft gewonnen, en nu gelijk 1e staan
zooooooooowwwwwwwwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Dos37 het volgende:
Gewonnen 3-1
speelde zelf een verdienstelijke pot op de verdedigende middenvelder rol
Tja, we moesten naar Arnhem, en dat is een eind van Kampen..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En dan blijf je ook maar meteen thuis?
Klopt waquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:21 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zooooooooowwwwwwww![]()
roy keane
Hoe was het veld? Toen wij daar speelden was het een waterballetquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor het eerst sinds 6 december heeft ons 4e afgelopen zaterdag weer een wedstrijd gespeeld. Uit bij SDS werd 1-3 gewonnen. Ivm andere verplichtingen was ik er zelf niet bij, met 17 uit 7 (gelijk gespeeld uit bij nr's 2 en 3) staan we nu op een stevige 5e plaats.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hoe was het veld? Toen wij daar speelden was het een waterballet
Geen idee dus..quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor het eerst sinds 6 december heeft ons 4e afgelopen zaterdag weer een wedstrijd gespeeld. Uit bij SDS werd 1-3 gewonnen. Ivm andere verplichtingen was ik er zelf niet bij, met 17 uit 7 (gelijk gespeeld uit bij nr's 2 en 3) staan we nu op een stevige 5e plaats.
Gescoord?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:40 schreef Grulez het volgende:
1-3 verloren... maar zelf wel verdomd goed gespeeld
Ik voelde het al aan komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:50 schreef Zjakkie het volgende:
Ik zie onze kampioenskansen slinken. Wij missen zeker 4 spelers van onszelf, en ons eerste heeft ook weer wat nodig vanwege blessures en schorsingen.
1 2 3 | 2. DJSCR 5 13 9 1 3 28 58 28 3. Voorwaarts 2 13 9 0 4 27 47 29 |
Je speelde toch niet tegen mij?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:35 schreef MrMoon het volgende:
3 - 0 verloren..scheidsrechters van de eigen club
sjongejonge wat een koekenbakker zeg..
Wanneer jij tegen R.E.S. (za) hebt gespeeld welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:29 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Je speelde toch niet tegen mij?(Franeker)
watta johquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk wordt het afgelast komende zaterdag
klopt waquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar hebben wij van gewonnenLompe boerinnen daar
Goed bezig. Sta je bovenaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:25 schreef Dos37 het volgende:
Wij hebben gisteren weer gewonnen, 7x op rij nu
Waarom "quote:Op zondag 15 maart 2009 14:37 schreef MrMoon het volgende:
gisteren weer afgelasttegenstander had te weinig man
Nee aan het begin van het seizoen waren we niet best, toen 5 wedstrijden verloren. Plus er is één super goed team die kampioen gaan worden die hebben 36 punten uit 12 wedstrijdenquote:
Wehehehequote:Op zondag 15 maart 2009 18:28 schreef sjimz het volgende:
Wedstrijd aan het begin van de 2e helft gestaakt.
Speler van de tegenpartij kreeg namelijk bij het verlaten van het veld aan het einde van de eerste helft een rode kaart omdat hij een "Kenneth Perez" deed tegen de scheidsrechter.
We beginnen de 2e helft en er staan nog steeds gewoon 11 man van de tegenpartij op het veld
Zeggen ze: "Ja maar die speler was al gewisseld dus we mogen gewoon met 11 man verder"
De scheids wilde zo niet verder en bij een 2-2 stand is de wedstrijd gestaakt.
Nee, ze willen het voor laten komenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WeheheheEn 2-2 is dus gewoon einduitslag neem ik aan?
4-2 winstquote:
2-1 tegen Makkum las ik, netjes hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:19 schreef MrMoon het volgende:eerste overwinning van het seizoen geboekt
de eerste helft waren we heer en meester en met rust had het al wel 4 tot 5 - 0 moeten staan.. maar goed we hadden gelukkig aan een 2 - 0 ruststand genoeg uiteindelijk..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2-1 tegen Makkum las ik, netjes hoor![]()
Zelf vandaag niet gespeeld ivm andere verplichtingen. Ons Vierde echter met 3-1 van Franeker gewonnenVolgende week de koploper, De Walde, thuis. Zou heel mooi zijn wanneer we daar weten te winnen. Wie weet kunnen we dan zelfs, ondanks alle tegenslag, nog voor het kampioenschap mee gaan doen
Dan was het maar goed dat jij er was! Anders was het 8-8 geworden!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:52 schreef pekel het volgende:
Na tien maanden mijn rentree op doel bij de bij de A1, en 0-8 gewonnen..
Ook nog eens acht keer in moeten grijpen..
Dat zijn de betere verhalen, wij moeten al weken op achterstand komen voor we beginnen met voetballen, vandaag dus met gevolgenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Zonde is datWij hebben vandaag DE derby gewonnen
Wij ookquote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn de betere verhalen, wij moeten al weken op achterstand komen voor we beginnen met voetballen, vandaag dus met gevolgen
Ja en wat een lekkere doelpunten zegquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 april 2009 08:52 schreef stame het volgende:
Afgelopen zaterdag kampioen geworden
Moesten tegen de #2 BLC en met 1-5 gewonnne. Kwamen eerst nog op een 1-0 achterstand, maar nog voor rust stond het 1-3, met het laatste doelpunt van mijn voet.
In de tweede helft tot 1-5 gekomen. In de 75e minuut maakte de scheidsrechter er al een eind aan, op dat de tegenstander geen kans meer zag. Vond ik persoonlijk erg jammer, omdat het toch een beetje een anti-climax is. Maar goed KAMPIOENEUHHH!!
Nog meer mensen die kans maken op een kampioenschap?
volgens mij ben jij een soort maradonaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Rumille het volgende:
4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
Achja ik ben niet de meest begaafde speler hoor maar ik heb wel ook ooit met een solo gescoord waarbij ik 6 man uitspeelde terwijl het niet mijn bedoeling wasquote:Op zondag 3 mei 2009 01:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een soort maradona
Hulde voor de paintquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Rumille het volgende:
4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
jullie waren absoluut de verdiende winnaar, maar..quote:Op zondag 10 mei 2009 01:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-0 gewonnen in de stadsderby tegen R.E.S. Geen hoogstaande wedstrijd, maar een verdiende winnaar en, in tegenstelling tot de heenwedstrijd, bij vlagen aardig tegenspel. 2e plaats is nu zo goed als zeker. Koploper De Walde slechts in theorie te achterhalen. Dinsdag mogen 'we' (ik ben er zelf niet bij) hun kampioensfeestje nog uitstellen. Met echter slechts 3 verliespunten een afgetekende kampioen.
Voor wat betreft het eerste heb ik niet goed opgelet.. Zou kunnen dat die vrije trap te vroeg genomen werd. Het tweede is onzin. Onze keeper had z'n handen recht naast het lichaam wilde de bal wegtrappen (maar jullie aanvaller was helaas voor hem iets eerder..). Er liepen echter nog 2 of 3 verdedigers bij/naast. Dan kan het nooit rood zijn. Wel moet je een kaart geven als je fluit voor hands. En dat was dus (terecht) geel.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jullie waren absoluut de verdiende winnaar, maar..
1. het eerste doelpunt was ronduit belachelijk, had nooit mogen tellen.. De scheidsrechter geeft aan dat ie eerst moet fluiten, vervolgens is ie de muur op 9 meter aan het zetten en zonder dat er gefloten is wordt de vrije trap genomen en het doelpunt dat er uit volgt telt..
2. jullie keeper had rood moeten hebben. Hij ontnam ons een scoringskans door buiten de 16 bewust hands te maken (hij maakte een slaande beweging naar de bal)..
maar goed over het geheel gezien hebben jullie het wel gewoon verdiend, want jullie waren beter.. zonder echte kansen te creëren...
Ik blijf van mening dat als ie fluit hij ook rood had moeten geven..quote:Op zondag 10 mei 2009 01:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor wat betreft het eerste heb ik niet goed opgelet.. Zou kunnen dat die vrije trap te vroeg genomen werd. Het tweede is onzin. Onze keeper had z'n handen recht naast het lichaam wilde de bal wegtrappen (maar jullie aanvaller was helaas voor hem iets eerder..). Er liepen echter nog 2 of 3 verdedigers bij/naast. Dan kan het nooit rood zijn. Wel moet je een kaart geven als je fluit voor hands. En dat was dus (terecht) geel.
daar zit et em in.. de meesten willen niet op zondag spelen, maar R.E.S. wil de zondag ploegen opvullen omdat daar ook te weinig zijn.. Dat is de reden ook dat ik ga stoppen bij R.E.S. .. ik heb geen zin om op zondag te spelen..quote:En kansen hebben we op zich wel gehad, de scherpte/eindpass ontbrak veelal. Ach, 2-0 was prima. Jullie (met een klein beetje hulp - 3 spelers als ik het goed geteld heb...) wat tegenspel kunnen bieden en de schade beperkt t.o.v. de wedstrijd in september. Ik begreep dat dit het laatste seizoen was voor R.E.S. (za)? Op zich wel jammer, maar wanneer de meesten liever op zondag spelen heb je weinig keus..
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef steve-urkel het volgende:
Deze week kampioen geworden in de zondag 1e klasse. In een beslissingswedstrijd, spelend voor meer dan 2000 toeschouwers, hebben wij met 3-2 gewonnen.
Komend seizoen spelen tegen clubs als Quick 20 / WKE / Achilles 29 / FC Lienden / De Treffers in Hoofdklasse C. Lekker dan
edit. Ah Nieuw Buinen. Welke positie speel je?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef steve-urkel het volgende:
Deze week kampioen geworden in de zondag 1e klasse. In een beslissingswedstrijd, spelend voor meer dan 2000 toeschouwers, hebben wij met 3-2 gewonnen.
Komend seizoen spelen tegen clubs als Quick 20 / WKE / Achilles 29 / FC Lienden / De Treffers in Hoofdklasse C. Lekker dan
Dat waren ze absoluut.quote:
Meestal in de verdediging, afgewisseld door soms op het middenveld te spelen. Hopen op nog 1 drentse promovendus uit de nacompetitie. Hoeven we niet vaak zo heel ver te reizen hehequote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
edit. Ah Nieuw Buinen. Welke positie speel je?
In de voorbereiding in augustus op het SVBO-toernooi tegen jullie voetballen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
Dat waren ze absoluut.
[..]
Meestal in de verdediging, afgewisseld door soms op het middenveld te spelen. Hopen op nog 1 drentse promovendus uit de nacompetitie. Hoeven we niet vaak zo heel ver te reizen heheHopend dus op SVBO / SC Erica / MSC die nog in de race zijn.
heej zeker daar zit mijn indeling ook bijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
http://files.datawire.nl/(...)oren_categorie_B.pdf
Geen idee of jullie hier wat aan hebben?
waar voetbal je dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:33 schreef steve-urkel het volgende:
Wij zijn al een weekje begonnen met trainen. (Zondag hoofdklasse C)
Doelstelling: uiterlijk een na laatste worden aangezien we dan niet degraderen. In het kort, handhaving dus. Maar ja, wat wil je met clubs als Lienden, HSC, WKE, Quick 20 etc etc..
Da's al vroeg. Ik begin 17 augustus pas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef Brord_ het volgende:
Ik moet mandaag alweer beginnen met trainen, nog echt geen zin in.
Waar ga je voetballen? Wij beginnen dinsdag weerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wij beginnen aanstaande donderdag weer.
6 Augustus.
Ik speel nu voor het 4e seizoen bij nieuw buinen, en in die spelersgroep is er niet veel veranderd. Er zijn wel enkele spelers vertrokken en gekomen (maar over het algemeen is de groep al een klein aantal jaartjes intact). Wel bestaat het eerste elftal uit veel spelers die niet bij nieuw-buinen zelf wegkomen nee. Maar bij veel clubs van niveau hoofdklasse is dat vaak het geval.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is NB gepromoveerd met veel eigen spelers of weer bij elkaar geraapt zootje zoals in 2001?
District Oost bij bequick 28quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nacalon, in welk district speel je?
Wanneer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oefenwedstrijd met 2e tegen het 1e zie ik niet.
Wordt mooi.
Je bent neergeschoten en toch blijf je voetballen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:03 schreef Lexxxus het volgende:
Ik heb een trainer die plat praat![]()
Ik versta er echt niks van wat hij zegt
Heb alleen last van zwakke knieen opeensquote:
Omg das kutquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:48 schreef TradeMarkie het volgende:
vorig jaar kampioen geworden in de 7e klasse, maar door een fout en de daarna volgende bureaucratie bij de knvb spelen we dit jaar weer 7e klasse
Door de hoofdklasse promoveren toch de eerste 6 ploegen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg das kut
Nou ja, dan maar weer kampioen worden!
Ja, tegen een aantal van de teams die we vorig jaar ook al gepakt hebben waarschijnlijk, ze zien ons al komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg das kut
Nou ja, dan maar weer kampioen worden!
Over spierpijn gesproken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef BoerBert het volgende:
Vanavond weer trainenZal wel niks worden met die conditie van mij
Fietsen helptquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb alleen last van zwakke knieen opeensKan moeilijk met gestrekte benen springen en traplopen irriteert ook al.
Ben net thuis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:48 schreef steve-urkel het volgende:
Morgen onze eerste bekerwedstrijd tegen WKEvorig jaar met 1-3 verloren toen WKE bij ons thuis kwam.
WKE tegen Nieuw-Buinen: kraker in het bekertoernooi
EMMEN - Zaterdag 22 augustus speelt WKE tegen Barendrecht om de Super Cup amateurvoetbal. Het duel tussen de algeheel kampioen amateurvoetbal en de bekerwinnaar amateurvoetbal wordt in Barendrecht gespeeld. De bal gaat om 14.30 uur rollen.
In verband met de wedstrijd om de Super Cup vindt het bekerduel tussen de zondag hoofdklassers WKE en Nieuw-Buinen zondagmiddag 16 augustus plaats. Het eerste fluitsignaal klinkt om 14.00 uur.
Voor zowel trainer John de Wolf van WKE als voor zijn collega Lesmond Prinsen van Nieuw-Buinen is de bekerkraker de eerste serieuze wedstrijd in opmaat naar de start van de competitie. De oranjehemden uit Nieuw-Buinen werden in het afgelopen seizoen kampioen van de eerste klasse ten koste van SVBO, de oranjehemden uit Emmen werden na een geweldige reeks wedstrijden de beste amateurclub van Nederland.
.quote:Geloof in redding Babberich nihil
Het einde van Babberich is nabij. De geldschieter, Jan Reint Hoving Smid, die bereid was de belastingschuld van 350 duizend euro van de voetbalclub te betalen is afgehaakt. Babberich voorzitter Frans van de Zand zei vandaag op Omroep Gelderland dat Smid geen pion wil worden in een politiek spelletje dat binnen de gemeente Zevenaar gespeeld zou worden.
Smid wilde de schuld van Babberich betalen op voorwaarde dat de opstallen van de club zoals de kantine en kleedkamers doorverkocht kunnen worden. Maar dat mag niet van de gemeente Zevenaar. De opstallen zijn in de jaren 80 aan Babberich gegeven op voorwaarde dat de gemeente eerst toestemming moet geven als de club de kleedkamers en de kantine wil verkopen.
Om dat besluit terug te draaien moet het volledige college van B&W van Zevenaar bijeenkomen. Omdat een deel van het college op vakantie is kan dat niet eerder dan in september. De collegeleden die wel aanwezig zijn vinden de materie te complex om er zonder de anderen een beslissing over te nemen. Dat is voor Babberich te laat omdat de belastingschuld voor dinsdag betaald moet zijn.
Voorzitter Frans van de Zand van Babberich zegt op Omroep Gelderland dat hij niet meer in een redding van zijn club gelooft: "Dinsdag is het gewoon een faillisementszitting. Ik denk dat het "Hamertje Tik' is en dat het over is. Ik denk dat het voetballen in Babberich gebeurd is".
Van de Zand legt de Zwarte Piet neer bij het CDA. Die zou de eigen wethouder hebben teruggefloten. Van de Zand vermoedt dat dit komt doordat de achterban de belastingschuld gelijk stelt met fraude, wat volgens de voorzitter niet waar is. "Ik ben enorm verdrietig en kwaad. Eén ding is zeker, hier wordt het hart uit het dorp gehaald. Ik denk door het CDA". Van de Zand benadrukte nog eens dat het reddingsplan van Smid voor Babberich de gemeenschap geen cent kost en begrijpt daarom niets van de opstelling van het CDA.
Babberich is één van de clubs die in de problemen zijn gekomen doordat enige jaren lang de belastingen niet goed zijn afgedragen. Volgens de clubs in het amateurvoetbal komt dat doordat de KNVB en de belastingsdienst verschillende regels hanteerden omtrent onkostenvergoedingen van spelers.
Wat de KNVB gaat beslissen als Babberich failliet verklaard wordt is nog onbekend. Waarschijnlijk start de hoofdklasse C dan met 13 clubs en zal er aan het einde van het seizoen geen club rechtstreeks degraderen
naja, dan hebben we nog ff.quote:]Weer uitstel voor SV Babberich
ARNHEM - De rechter in Arnhem besluit pas half september over de toekomst van voetbalclub SV Babberich. De rechter zou aanvankelijk dinsdag bepalen of de club failliet is. Eerder kreeg Babberich al drie weken uitstel van betaling.
Babberich heeft een belastingschuld van 350.000 euro. Het uitstel van de rechtbank geeft de gemeenteraad van Zevenaar de tijd om na te denken over een reddingsplan.
Een spoedoverleg van het college van B&W en fractievoorzitters leverde maandagavond geen besluit op in verband met de vakantietijd. Mogelijk wordt een gedeelte van de schuld betaald door een van de sponsors.
-net doen-quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Yeahinho het volgende:
Niets te zien op MRI-scan, dus mijn knie is toch gewoon heel.
Nu naar de fysio en snel weer proberen te beginnen!
Vorig jaar speelde ik de 2de competitie (halve competities) in de regio Achterhoek (woon zelf in Enschede)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Fijn, die bureaucratie en stugge eikels bij de knvb.
we hadden vanavond als team van 19.00 tot 20.15 de tijd om te kiezen:
7e klasse spelen in onze regio en dus niet promoveren of
6e klasse spelen in een andere regio, met als uitschieters den helder, julianadorp en jawel, texel.
Dus we spelen maar weer 7e klasse, want de meerderheid zag het reizen niet zo zitten, op zondagochtend.
Wij hebben gelukkig alles redelijk dichtbij, wij komen zelf allemaal uit amsterdam:quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:25 schreef Sieps het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ik de 2de competitie (halve competities) in de regio Achterhoek (woon zelf in Enschede)
Elke wedstrijd een uur rijden en dan ook altijd diezelfde weg, ik weet niet meer hoevaak ik langs het Danspaleis ben gekomen
Een wereld van verschilquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijdrecht is dus nog verste, maar das nog geen 20 minuten met auto, behalve Pancratius kan alles met de fiets
Ok das minder, ken dat toen ik nog honkbal speelde, woonde toen in zaandam, en dan speel je ook van Den Helder tot en met Apeldoorn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
Een wereld van verschilWij moeten zo'n 7x in de competitie minimaal 2 uur en 20 minuten in de bus zitten voor een wedstrijd van 90 minuten. En dan nog weer eens terug.
A.s. zondag naar HSC '21.
Waar in Enschede voetbal je dan en waarbij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:25 schreef Sieps het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ik de 2de competitie (halve competities) in de regio Achterhoek (woon zelf in Enschede)
Elke wedstrijd een uur rijden en dan ook altijd diezelfde weg, ik weet niet meer hoevaak ik langs het Danspaleis ben gekomen
Rigtersbleek A2quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waar in Enschede voetbal je dan en waarbij?
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Ekster077 het volgende:
A.s zondag eidelijk eerste competitie wedstrijd. Ik ben er helemaal klaar voor.
Ik speel bijna tegen exact dezelfde clubsquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig alles redelijk dichtbij, wij komen zelf allemaal uit amsterdam:
AFC 11 (amsterdam)
AMVJ 7 (amstelveen)
Abcoude 2
Amstelveen 5
Amstelveen 6
Argon 6 (mijdrecht)
Arsenal ASV 4 (amsterdam)
DVVA 15 (amsterdam)
JOS/W'graafsmeer 8 (amsterdam)
Pancratius 3 (badhoevedorp)
RAP 7 (amstelveen)
RKAVIC 7 (amstelveen)
Weesp FC 3
Mijdrecht is dus nog verste, maar das nog geen 20 minuten met auto, behalve Pancratius kan alles met de fiets
Moet je maar eens op letten, het is maanden mooi weer. En net 10 minuten voor de aftrap begint al die ellende weer. Ik haat soms de zomerstop, duurt gewoon net iets te lang.quote:
Ik sta op doel, dus slecht weer is helemaal een ramp voor mij. Gladde ballen en gaten en plassen in het doelmond waardoor lage ballen leuke effecten krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Moet je maar eens op letten, het is maanden mooi weer. En net 10 minuten voor de aftrap begint al die ellende weer. Ik haat soms de zomerstop, duurt gewoon net iets te lang.
Sta jij op doel?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:whiners, wat maakt het weer nou weer uit?
Wissel.quote:
Komt gewoon omdat iedereen zijn kwaliteiten weer ergens anders heeft natuurlijk. Ik ben een ras echte mooi weer voetballe.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee fopje, maar wat the fuck boeit het weer nou weer? De keeper kan ook gewoon lekker heen en weer lopen.
Ben ook een lange tijd keeper geweest maar het kan echt koud zijn in de goal hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee fopje, maar wat the fuck boeit het weer nou weer? De keeper kan ook gewoon lekker heen en weer lopen.
Dat geloof ik ook wel hoor, maar om er nu over te klagen. En slidings op een bevroren grond zijn ook geen feest. Maar ik vind klagen over het weer echt slapquote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ben ook een lange tijd keeper geweest maar het kan echt koud zijn in de goal hoor![]()
Dan probeer je nog een beetje je armen heen en weer te zwaaien en dan voel je gewoon bloed naar je vingers stromen. En natuurlijk ook duiken op de bevroren grond
Ga jij maar eens met -2 op doel staan, terwijl het licht sneeuwt en er windkracht 7 staat.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel hoor, maar om er nu over te klagen. En slidings op een bevroren grond zijn ook geen feest. Maar ik vind klagen over het weer echt slap.
Oké ik zal dit seizoen wel vragen of een keer mag keepen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens met -2 op doel staan, terwijl het licht sneeuwt en er windkracht 7 staat.
Trust me; Je hoopt dat de wedstrijd snel is afgelopen
Succesquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oké ik zal dit seizoen wel vragen of een keer mag keepen.
Ik mag dat toch niet want ik kan voor geen meter keepen, maar ik vind het maar gezeur. Onze keeper klaagt er zelfs nooit over terwijl dat een enorme aanstellert is.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SuccesHet zal je vies tegenvallen
Wij hebben lekker onze drie bekerwedstrijden verloren, maar de tweede wedstrijd was ik er niet bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Rumille het volgende:
Eerste 2 bekerwedstrijden met 6-0 en 9-2 gewonnen. 1e wedstrijd 3 assists, 2e wedstrijd 2 goals en 2 assists. Wel kleine switch van links- naar rechtsbuiten, maar gaat tot nu toe goed.
Topic schiet maar niet op.quote:
Naja, bijna danquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef Grulez het volgende:
Benieuwd wanneer dit stormlooptopic vol is. Waarschijnlijk zaterdag eindelijk weer fit...
om 14.00 uur pas hoorquote:
Wat is daarquote:Op zondag 6 september 2009 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Eerste wedstrijd gestaakt naar 4 minuten door een gebroken been van de tegenstander.
Wij om 11 uurquote:Op zondag 6 september 2009 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
om 14.00 uur pas hoor
En als we winnen zijn we door, want ons doelsaldo is met tot nu toe 21 voor en 3 tegen zeer waarschijnlijk beter dan dat van de concurrent
Idd niet echt 'quote:Op zondag 6 september 2009 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Eerste wedstrijd gestaakt naar 4 minuten door een gebroken been van de tegenstander.
quote:Op zondag 6 september 2009 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Volgens de TT is die al voorbij, met een vraagteken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef w00h00 het volgende:
Iemand enig idee wanneer de winterstop start ?
A2quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Grulez het volgende:
Ik wilde dat ooit inventariseren, maar toen kwam de helft met zn jeugdelftal aanzetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |