Da's al vroeg. Ik begin 17 augustus pas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef Brord_ het volgende:
Ik moet mandaag alweer beginnen met trainen, nog echt geen zin in.
Waar ga je voetballen? Wij beginnen dinsdag weerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wij beginnen aanstaande donderdag weer.
6 Augustus.
Ik speel nu voor het 4e seizoen bij nieuw buinen, en in die spelersgroep is er niet veel veranderd. Er zijn wel enkele spelers vertrokken en gekomen (maar over het algemeen is de groep al een klein aantal jaartjes intact). Wel bestaat het eerste elftal uit veel spelers die niet bij nieuw-buinen zelf wegkomen nee. Maar bij veel clubs van niveau hoofdklasse is dat vaak het geval.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is NB gepromoveerd met veel eigen spelers of weer bij elkaar geraapt zootje zoals in 2001?
District Oost bij bequick 28quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nacalon, in welk district speel je?
Wanneer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oefenwedstrijd met 2e tegen het 1e zie ik niet.
Wordt mooi.
Je bent neergeschoten en toch blijf je voetballen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:03 schreef Lexxxus het volgende:
Ik heb een trainer die plat praat![]()
Ik versta er echt niks van wat hij zegt
Heb alleen last van zwakke knieen opeensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |