Da's al vroeg. Ik begin 17 augustus pas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef Brord_ het volgende:
Ik moet mandaag alweer beginnen met trainen, nog echt geen zin in.
Waar ga je voetballen? Wij beginnen dinsdag weerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wij beginnen aanstaande donderdag weer.
6 Augustus.
Ik speel nu voor het 4e seizoen bij nieuw buinen, en in die spelersgroep is er niet veel veranderd. Er zijn wel enkele spelers vertrokken en gekomen (maar over het algemeen is de groep al een klein aantal jaartjes intact). Wel bestaat het eerste elftal uit veel spelers die niet bij nieuw-buinen zelf wegkomen nee. Maar bij veel clubs van niveau hoofdklasse is dat vaak het geval.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is NB gepromoveerd met veel eigen spelers of weer bij elkaar geraapt zootje zoals in 2001?
District Oost bij bequick 28quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nacalon, in welk district speel je?
Wanneer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oefenwedstrijd met 2e tegen het 1e zie ik niet.
Wordt mooi.
Je bent neergeschoten en toch blijf je voetballen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:03 schreef Lexxxus het volgende:
Ik heb een trainer die plat praat![]()
Ik versta er echt niks van wat hij zegt
Heb alleen last van zwakke knieen opeensquote:
Omg das kutquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:48 schreef TradeMarkie het volgende:
vorig jaar kampioen geworden in de 7e klasse, maar door een fout en de daarna volgende bureaucratie bij de knvb spelen we dit jaar weer 7e klasse
Door de hoofdklasse promoveren toch de eerste 6 ploegen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg das kut
Nou ja, dan maar weer kampioen worden!
Ja, tegen een aantal van de teams die we vorig jaar ook al gepakt hebben waarschijnlijk, ze zien ons al komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg das kut
Nou ja, dan maar weer kampioen worden!
Over spierpijn gesproken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef BoerBert het volgende:
Vanavond weer trainenZal wel niks worden met die conditie van mij
Fietsen helptquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb alleen last van zwakke knieen opeensKan moeilijk met gestrekte benen springen en traplopen irriteert ook al.
Ben net thuis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:48 schreef steve-urkel het volgende:
Morgen onze eerste bekerwedstrijd tegen WKEvorig jaar met 1-3 verloren toen WKE bij ons thuis kwam.
WKE tegen Nieuw-Buinen: kraker in het bekertoernooi
EMMEN - Zaterdag 22 augustus speelt WKE tegen Barendrecht om de Super Cup amateurvoetbal. Het duel tussen de algeheel kampioen amateurvoetbal en de bekerwinnaar amateurvoetbal wordt in Barendrecht gespeeld. De bal gaat om 14.30 uur rollen.
In verband met de wedstrijd om de Super Cup vindt het bekerduel tussen de zondag hoofdklassers WKE en Nieuw-Buinen zondagmiddag 16 augustus plaats. Het eerste fluitsignaal klinkt om 14.00 uur.
Voor zowel trainer John de Wolf van WKE als voor zijn collega Lesmond Prinsen van Nieuw-Buinen is de bekerkraker de eerste serieuze wedstrijd in opmaat naar de start van de competitie. De oranjehemden uit Nieuw-Buinen werden in het afgelopen seizoen kampioen van de eerste klasse ten koste van SVBO, de oranjehemden uit Emmen werden na een geweldige reeks wedstrijden de beste amateurclub van Nederland.
.quote:Geloof in redding Babberich nihil
Het einde van Babberich is nabij. De geldschieter, Jan Reint Hoving Smid, die bereid was de belastingschuld van 350 duizend euro van de voetbalclub te betalen is afgehaakt. Babberich voorzitter Frans van de Zand zei vandaag op Omroep Gelderland dat Smid geen pion wil worden in een politiek spelletje dat binnen de gemeente Zevenaar gespeeld zou worden.
Smid wilde de schuld van Babberich betalen op voorwaarde dat de opstallen van de club zoals de kantine en kleedkamers doorverkocht kunnen worden. Maar dat mag niet van de gemeente Zevenaar. De opstallen zijn in de jaren 80 aan Babberich gegeven op voorwaarde dat de gemeente eerst toestemming moet geven als de club de kleedkamers en de kantine wil verkopen.
Om dat besluit terug te draaien moet het volledige college van B&W van Zevenaar bijeenkomen. Omdat een deel van het college op vakantie is kan dat niet eerder dan in september. De collegeleden die wel aanwezig zijn vinden de materie te complex om er zonder de anderen een beslissing over te nemen. Dat is voor Babberich te laat omdat de belastingschuld voor dinsdag betaald moet zijn.
Voorzitter Frans van de Zand van Babberich zegt op Omroep Gelderland dat hij niet meer in een redding van zijn club gelooft: "Dinsdag is het gewoon een faillisementszitting. Ik denk dat het "Hamertje Tik' is en dat het over is. Ik denk dat het voetballen in Babberich gebeurd is".
Van de Zand legt de Zwarte Piet neer bij het CDA. Die zou de eigen wethouder hebben teruggefloten. Van de Zand vermoedt dat dit komt doordat de achterban de belastingschuld gelijk stelt met fraude, wat volgens de voorzitter niet waar is. "Ik ben enorm verdrietig en kwaad. Eén ding is zeker, hier wordt het hart uit het dorp gehaald. Ik denk door het CDA". Van de Zand benadrukte nog eens dat het reddingsplan van Smid voor Babberich de gemeenschap geen cent kost en begrijpt daarom niets van de opstelling van het CDA.
Babberich is één van de clubs die in de problemen zijn gekomen doordat enige jaren lang de belastingen niet goed zijn afgedragen. Volgens de clubs in het amateurvoetbal komt dat doordat de KNVB en de belastingsdienst verschillende regels hanteerden omtrent onkostenvergoedingen van spelers.
Wat de KNVB gaat beslissen als Babberich failliet verklaard wordt is nog onbekend. Waarschijnlijk start de hoofdklasse C dan met 13 clubs en zal er aan het einde van het seizoen geen club rechtstreeks degraderen
naja, dan hebben we nog ff.quote:]Weer uitstel voor SV Babberich
ARNHEM - De rechter in Arnhem besluit pas half september over de toekomst van voetbalclub SV Babberich. De rechter zou aanvankelijk dinsdag bepalen of de club failliet is. Eerder kreeg Babberich al drie weken uitstel van betaling.
Babberich heeft een belastingschuld van 350.000 euro. Het uitstel van de rechtbank geeft de gemeenteraad van Zevenaar de tijd om na te denken over een reddingsplan.
Een spoedoverleg van het college van B&W en fractievoorzitters leverde maandagavond geen besluit op in verband met de vakantietijd. Mogelijk wordt een gedeelte van de schuld betaald door een van de sponsors.
-net doen-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |