quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Yeahinho het volgende:
Niets te zien op MRI-scan, dus mijn knie is toch gewoon heel.
Nu naar de fysio en snel weer proberen te beginnen!
Vorig jaar speelde ik de 2de competitie (halve competities) in de regio Achterhoek (woon zelf in Enschede)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Fijn, die bureaucratie en stugge eikels bij de knvb.
we hadden vanavond als team van 19.00 tot 20.15 de tijd om te kiezen:
7e klasse spelen in onze regio en dus niet promoveren of
6e klasse spelen in een andere regio, met als uitschieters den helder, julianadorp en jawel, texel.
Dus we spelen maar weer 7e klasse, want de meerderheid zag het reizen niet zo zitten, op zondagochtend.
Wij hebben gelukkig alles redelijk dichtbij, wij komen zelf allemaal uit amsterdam:quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:25 schreef Sieps het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ik de 2de competitie (halve competities) in de regio Achterhoek (woon zelf in Enschede)
Elke wedstrijd een uur rijden en dan ook altijd diezelfde weg, ik weet niet meer hoevaak ik langs het Danspaleis ben gekomen
Een wereld van verschilquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijdrecht is dus nog verste, maar das nog geen 20 minuten met auto, behalve Pancratius kan alles met de fiets
Ok das minder, ken dat toen ik nog honkbal speelde, woonde toen in zaandam, en dan speel je ook van Den Helder tot en met Apeldoorn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
Een wereld van verschilWij moeten zo'n 7x in de competitie minimaal 2 uur en 20 minuten in de bus zitten voor een wedstrijd van 90 minuten. En dan nog weer eens terug.
A.s. zondag naar HSC '21.
Waar in Enschede voetbal je dan en waarbij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:25 schreef Sieps het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ik de 2de competitie (halve competities) in de regio Achterhoek (woon zelf in Enschede)
Elke wedstrijd een uur rijden en dan ook altijd diezelfde weg, ik weet niet meer hoevaak ik langs het Danspaleis ben gekomen
Rigtersbleek A2quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Waar in Enschede voetbal je dan en waarbij?
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Ekster077 het volgende:
A.s zondag eidelijk eerste competitie wedstrijd. Ik ben er helemaal klaar voor.
Ik speel bijna tegen exact dezelfde clubsquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig alles redelijk dichtbij, wij komen zelf allemaal uit amsterdam:
AFC 11 (amsterdam)
AMVJ 7 (amstelveen)
Abcoude 2
Amstelveen 5
Amstelveen 6
Argon 6 (mijdrecht)
Arsenal ASV 4 (amsterdam)
DVVA 15 (amsterdam)
JOS/W'graafsmeer 8 (amsterdam)
Pancratius 3 (badhoevedorp)
RAP 7 (amstelveen)
RKAVIC 7 (amstelveen)
Weesp FC 3
Mijdrecht is dus nog verste, maar das nog geen 20 minuten met auto, behalve Pancratius kan alles met de fiets
Moet je maar eens op letten, het is maanden mooi weer. En net 10 minuten voor de aftrap begint al die ellende weer. Ik haat soms de zomerstop, duurt gewoon net iets te lang.quote:
Ik sta op doel, dus slecht weer is helemaal een ramp voor mij. Gladde ballen en gaten en plassen in het doelmond waardoor lage ballen leuke effecten krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Moet je maar eens op letten, het is maanden mooi weer. En net 10 minuten voor de aftrap begint al die ellende weer. Ik haat soms de zomerstop, duurt gewoon net iets te lang.
Sta jij op doel?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:whiners, wat maakt het weer nou weer uit?
Wissel.quote:
Komt gewoon omdat iedereen zijn kwaliteiten weer ergens anders heeft natuurlijk. Ik ben een ras echte mooi weer voetballe.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee fopje, maar wat the fuck boeit het weer nou weer? De keeper kan ook gewoon lekker heen en weer lopen.
Ben ook een lange tijd keeper geweest maar het kan echt koud zijn in de goal hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee fopje, maar wat the fuck boeit het weer nou weer? De keeper kan ook gewoon lekker heen en weer lopen.
Dat geloof ik ook wel hoor, maar om er nu over te klagen. En slidings op een bevroren grond zijn ook geen feest. Maar ik vind klagen over het weer echt slapquote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ben ook een lange tijd keeper geweest maar het kan echt koud zijn in de goal hoor![]()
Dan probeer je nog een beetje je armen heen en weer te zwaaien en dan voel je gewoon bloed naar je vingers stromen. En natuurlijk ook duiken op de bevroren grond
Ga jij maar eens met -2 op doel staan, terwijl het licht sneeuwt en er windkracht 7 staat.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel hoor, maar om er nu over te klagen. En slidings op een bevroren grond zijn ook geen feest. Maar ik vind klagen over het weer echt slap.
Oké ik zal dit seizoen wel vragen of een keer mag keepen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens met -2 op doel staan, terwijl het licht sneeuwt en er windkracht 7 staat.
Trust me; Je hoopt dat de wedstrijd snel is afgelopen
Succesquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oké ik zal dit seizoen wel vragen of een keer mag keepen.
Ik mag dat toch niet want ik kan voor geen meter keepen, maar ik vind het maar gezeur. Onze keeper klaagt er zelfs nooit over terwijl dat een enorme aanstellert is.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SuccesHet zal je vies tegenvallen
Wij hebben lekker onze drie bekerwedstrijden verloren, maar de tweede wedstrijd was ik er niet bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Rumille het volgende:
Eerste 2 bekerwedstrijden met 6-0 en 9-2 gewonnen. 1e wedstrijd 3 assists, 2e wedstrijd 2 goals en 2 assists. Wel kleine switch van links- naar rechtsbuiten, maar gaat tot nu toe goed.
Topic schiet maar niet op.quote:
Naja, bijna danquote:Op maandag 23 februari 2009 18:06 schreef Grulez het volgende:
Benieuwd wanneer dit stormlooptopic vol is. Waarschijnlijk zaterdag eindelijk weer fit...
om 14.00 uur pas hoorquote:
Wat is daarquote:Op zondag 6 september 2009 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Eerste wedstrijd gestaakt naar 4 minuten door een gebroken been van de tegenstander.
Wij om 11 uurquote:Op zondag 6 september 2009 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
om 14.00 uur pas hoor
En als we winnen zijn we door, want ons doelsaldo is met tot nu toe 21 voor en 3 tegen zeer waarschijnlijk beter dan dat van de concurrent
Idd niet echt 'quote:Op zondag 6 september 2009 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Eerste wedstrijd gestaakt naar 4 minuten door een gebroken been van de tegenstander.
quote:Op zondag 6 september 2009 12:33 schreef w00h00 het volgende:
Volgens de TT is die al voorbij, met een vraagteken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef w00h00 het volgende:
Iemand enig idee wanneer de winterstop start ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |