2-1 tegen Makkum las ik, netjes hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:19 schreef MrMoon het volgende:eerste overwinning van het seizoen geboekt
de eerste helft waren we heer en meester en met rust had het al wel 4 tot 5 - 0 moeten staan.. maar goed we hadden gelukkig aan een 2 - 0 ruststand genoeg uiteindelijk..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2-1 tegen Makkum las ik, netjes hoor![]()
Zelf vandaag niet gespeeld ivm andere verplichtingen. Ons Vierde echter met 3-1 van Franeker gewonnenVolgende week de koploper, De Walde, thuis. Zou heel mooi zijn wanneer we daar weten te winnen. Wie weet kunnen we dan zelfs, ondanks alle tegenslag, nog voor het kampioenschap mee gaan doen
Dan was het maar goed dat jij er was! Anders was het 8-8 geworden!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:52 schreef pekel het volgende:
Na tien maanden mijn rentree op doel bij de bij de A1, en 0-8 gewonnen..
Ook nog eens acht keer in moeten grijpen..
Dat zijn de betere verhalen, wij moeten al weken op achterstand komen voor we beginnen met voetballen, vandaag dus met gevolgenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Zonde is datWij hebben vandaag DE derby gewonnen
Wij ookquote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn de betere verhalen, wij moeten al weken op achterstand komen voor we beginnen met voetballen, vandaag dus met gevolgen
Ja en wat een lekkere doelpunten zegquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 april 2009 08:52 schreef stame het volgende:
Afgelopen zaterdag kampioen geworden
Moesten tegen de #2 BLC en met 1-5 gewonnne. Kwamen eerst nog op een 1-0 achterstand, maar nog voor rust stond het 1-3, met het laatste doelpunt van mijn voet.
In de tweede helft tot 1-5 gekomen. In de 75e minuut maakte de scheidsrechter er al een eind aan, op dat de tegenstander geen kans meer zag. Vond ik persoonlijk erg jammer, omdat het toch een beetje een anti-climax is. Maar goed KAMPIOENEUHHH!!
Nog meer mensen die kans maken op een kampioenschap?
volgens mij ben jij een soort maradonaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Rumille het volgende:
4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
Achja ik ben niet de meest begaafde speler hoor maar ik heb wel ook ooit met een solo gescoord waarbij ik 6 man uitspeelde terwijl het niet mijn bedoeling wasquote:Op zondag 3 mei 2009 01:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een soort maradona
Hulde voor de paintquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Rumille het volgende:
4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
jullie waren absoluut de verdiende winnaar, maar..quote:Op zondag 10 mei 2009 01:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-0 gewonnen in de stadsderby tegen R.E.S. Geen hoogstaande wedstrijd, maar een verdiende winnaar en, in tegenstelling tot de heenwedstrijd, bij vlagen aardig tegenspel. 2e plaats is nu zo goed als zeker. Koploper De Walde slechts in theorie te achterhalen. Dinsdag mogen 'we' (ik ben er zelf niet bij) hun kampioensfeestje nog uitstellen. Met echter slechts 3 verliespunten een afgetekende kampioen.
Voor wat betreft het eerste heb ik niet goed opgelet.. Zou kunnen dat die vrije trap te vroeg genomen werd. Het tweede is onzin. Onze keeper had z'n handen recht naast het lichaam wilde de bal wegtrappen (maar jullie aanvaller was helaas voor hem iets eerder..). Er liepen echter nog 2 of 3 verdedigers bij/naast. Dan kan het nooit rood zijn. Wel moet je een kaart geven als je fluit voor hands. En dat was dus (terecht) geel.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jullie waren absoluut de verdiende winnaar, maar..
1. het eerste doelpunt was ronduit belachelijk, had nooit mogen tellen.. De scheidsrechter geeft aan dat ie eerst moet fluiten, vervolgens is ie de muur op 9 meter aan het zetten en zonder dat er gefloten is wordt de vrije trap genomen en het doelpunt dat er uit volgt telt..
2. jullie keeper had rood moeten hebben. Hij ontnam ons een scoringskans door buiten de 16 bewust hands te maken (hij maakte een slaande beweging naar de bal)..
maar goed over het geheel gezien hebben jullie het wel gewoon verdiend, want jullie waren beter.. zonder echte kansen te creëren...
Ik blijf van mening dat als ie fluit hij ook rood had moeten geven..quote:Op zondag 10 mei 2009 01:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor wat betreft het eerste heb ik niet goed opgelet.. Zou kunnen dat die vrije trap te vroeg genomen werd. Het tweede is onzin. Onze keeper had z'n handen recht naast het lichaam wilde de bal wegtrappen (maar jullie aanvaller was helaas voor hem iets eerder..). Er liepen echter nog 2 of 3 verdedigers bij/naast. Dan kan het nooit rood zijn. Wel moet je een kaart geven als je fluit voor hands. En dat was dus (terecht) geel.
daar zit et em in.. de meesten willen niet op zondag spelen, maar R.E.S. wil de zondag ploegen opvullen omdat daar ook te weinig zijn.. Dat is de reden ook dat ik ga stoppen bij R.E.S. .. ik heb geen zin om op zondag te spelen..quote:En kansen hebben we op zich wel gehad, de scherpte/eindpass ontbrak veelal. Ach, 2-0 was prima. Jullie (met een klein beetje hulp - 3 spelers als ik het goed geteld heb...) wat tegenspel kunnen bieden en de schade beperkt t.o.v. de wedstrijd in september. Ik begreep dat dit het laatste seizoen was voor R.E.S. (za)? Op zich wel jammer, maar wanneer de meesten liever op zondag spelen heb je weinig keus..
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef steve-urkel het volgende:
Deze week kampioen geworden in de zondag 1e klasse. In een beslissingswedstrijd, spelend voor meer dan 2000 toeschouwers, hebben wij met 3-2 gewonnen.
Komend seizoen spelen tegen clubs als Quick 20 / WKE / Achilles 29 / FC Lienden / De Treffers in Hoofdklasse C. Lekker dan
edit. Ah Nieuw Buinen. Welke positie speel je?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef steve-urkel het volgende:
Deze week kampioen geworden in de zondag 1e klasse. In een beslissingswedstrijd, spelend voor meer dan 2000 toeschouwers, hebben wij met 3-2 gewonnen.
Komend seizoen spelen tegen clubs als Quick 20 / WKE / Achilles 29 / FC Lienden / De Treffers in Hoofdklasse C. Lekker dan
Dat waren ze absoluut.quote:
Meestal in de verdediging, afgewisseld door soms op het middenveld te spelen. Hopen op nog 1 drentse promovendus uit de nacompetitie. Hoeven we niet vaak zo heel ver te reizen hehequote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
edit. Ah Nieuw Buinen. Welke positie speel je?
In de voorbereiding in augustus op het SVBO-toernooi tegen jullie voetballen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
Dat waren ze absoluut.
[..]
Meestal in de verdediging, afgewisseld door soms op het middenveld te spelen. Hopen op nog 1 drentse promovendus uit de nacompetitie. Hoeven we niet vaak zo heel ver te reizen heheHopend dus op SVBO / SC Erica / MSC die nog in de race zijn.
heej zeker daar zit mijn indeling ook bijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
http://files.datawire.nl/(...)oren_categorie_B.pdf
Geen idee of jullie hier wat aan hebben?
waar voetbal je dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:33 schreef steve-urkel het volgende:
Wij zijn al een weekje begonnen met trainen. (Zondag hoofdklasse C)
Doelstelling: uiterlijk een na laatste worden aangezien we dan niet degraderen. In het kort, handhaving dus. Maar ja, wat wil je met clubs als Lienden, HSC, WKE, Quick 20 etc etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |