Tja, ik ga wel weer. Met tegenzin.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Againzender het volgende:
Maar volgende week tegen Twente sla ik over, die tijd kan ik beter aan de kids besteden ipv aan die kneuzen
ik heb het echt ff gehad met die lui. denk dat het stadion halfleeg zal zijn.quote:
Laatste wedstrijd, het blijft toch je club? Moet je maar geen seizoenskaart nemen. Dan hoor je er ook gewoon te zitten behalve als je ziek bent ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het echt ff gehad met die lui. denk dat het stadion halfleeg zal zijn.
Alsof we daar ook maar iets te zoeken hebben.quote:
Volgens tong wel, ajax is immers die club van Cruyff en van Basten en zoquote:Op zondag 3 mei 2009 19:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alsof we daar ook maar iets te zoeken hebben.
Ik ben oprecht blij voor Sparta en SCH geeft er weer een negatieve draai aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens tong wel, ajax is immers die club van Cruyff en van Basten en zo
Ga je dat hier vragen. Schelden met K***** is toch niet zo gristelijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
Waarom die TopicReport, SCH?
Het enige wat er staat is "K".quote:Op zondag 3 mei 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je dat hier vragen. Schelden met K***** is toch niet zo gristelijk?
Ik doelde op een post met dat woord er in, daar linkt die tr och aan? Heb ik het ws. verkeerd gedaan.quote:
Erg dom iddquote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef SCH het volgende:
Ik maar denken dat je Ajax-fan was tong80. Stom van me.
Zonder strikje mag wat mij betreft ook hoorquote:
Vroeger...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens tong wel, ajax is immers die club van Cruyff en van Basten en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |