4-3 verloren. Begonnen goed aan de wedstrijd en al na 5 minuten werd een hoge bal over de defensie gelift, ik neem hem aan met de borst en schiet de bal erin: 0-1 voor. Niet heel veel later een rush langs de linkerkant van ondergetekende, geef hem voor, loop door de 16 in, bal wordt slecht weggewerkt en ik kan hem van 7 meter inschieten: 0-2. Daarna ongelofelijk geklungel van de verdediging, die een man gewoon niet aanpakt en vervolgens de 16 inwandelt en de bal erinschiet: 1-2. Even later een zelfde soort goal: 2-2. Dat is ook meteen de ruststand, alle kans nog om te winnen. Ware het niet dat vlak na rust de 3e goal op precies dezelfde manier tot stand komt als de vorige 2: de defensie staat erbij en kijkt ernaar. Om het nog erger te maken: Onze laatste man wil de bal naar de keeper terugspelen, maar raakt hem niet hard genoeg, waarna de spits de hoek voor het uitkiezen heeft. De terugspeelbal van Jan Vertonghen dit weekend was er niks bij. Uiteindelijk komen we via een counter nog op 3-4. Kluts in de 16, ik pik de bal op, onze laatste man komt opzetten, ik tik hem breed en hij tikt hem (dat dan weer wel) mooi hard in de linkeronderhoek.
Dat is ook de eindstand. Zelf een goede wedstrijd gespeeld als spits/linksbuiten, kramp in beiden benen, 10 ijsbeentjes gekregen van de voorstopper en nog wel wat schaafwonden van het harde veld

.