abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 19:46:47 #126
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_67770067
3-1 winst en de 2 concurrenten speelden allebei gelijk, waardoor we nu 4 punten voorsprong hebben, we hebben het helemaal in eigen hand nu, dus misschien binnenkort nog een kampioen hier
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_67934746
hoi voetballende fokkers.

Ik heb een vraagje aan jullie.
wij staan momenteel 1e in onze competitie.
En wij spelen over 3 weken de laatste wedstrijd tegen de nummer 2 die nu 1 punt op ons achter staat.
Uitermate spannend dus.
Feit is dus als we winnen of gelijk spelen we kampioen zijn.
Nu spelen we die wedstrijd bij de nummer 2 uit.
En hebben we van alle andere teams gehoord dat je niet gaat winnen bij die club omdat ze ongelofelijk vals spelen. m.b.t een partijdige scheidsrechter.
Het bleek zelfs zo te zijn toen de nummer 3 bij hun op bezoek kwam en 3-0 voorstond dat ze 3 penalties tegen kregen ook al was er niemand in het 16 meter gebied.

Aangezien wij graag kampioen willen worden willen we dat dit gewoon een eerlijke wedstrijd word.
Als we hem gewoon verliezen doordat zij beter zijn is dat natuurlijk onze fout.
Nou heb ik ergens horen vallen dat je als amateur team tegen betaling een knvb scheidsrechter kan laten fluiten. Iemand enig idee of dit ook mogelijk is en hoe je dit voor elkaar moet krijgen.

Alvast heel erg bedankt
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:28:36 #128
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_67934786
Vraag het aan de knvb zou ik zeggen. Klinkt wel logisch.
Geef mij maar Amsterdam
pi_67935612
Als dat zou kunnen zou ik dat ook zeker doen. Daar is de wedstrijd te belangrijk voor om die te laten vernaggelen door een thuisfluiter
Noot noot.
  zondag 12 april 2009 @ 10:36:49 #130
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67943697
Gistermiddag Blauw Wit '34 7 op bezoek. Tot nog toe 4 punten meer dan ons, maar ook 3 wedstrijden meer gespeeld. De uitwedstrijd speelden we, ondanks een betere tegenstander (incl. thuisfluiter), gelukkig met 2-2 gelijk. Gistermiddag was eigenlijk van hetzelfde laken een pak. Wedstrijd liep totaal niet aan onze kant, met wat geluk kwamen we 1-0 voor. Door persoonlijke fouten 1-2 achter en uit een mooie aanval 2-2. We bleven onder druk staan tot een paar minuten voor tijd ondergetekende uit een vrije trap met een harde, tegendraadse kopbal bij de 2e paal de 3-2 aantekende. Helaas daarbij wel geblesseerd geraakt aan m'n linkerenkel, waardoor ik gisteravond nauwelijks kon lopen. Vandaag gelukkig al weer wat beter, soepel is echter anders..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67981353
Mijn pols gekneusd

Ik zo die bal afschermen bij de cornervlag en mijn tegenstander kon er nooit meer bij, geeft die mij een beuk waardoor ik tegen de reclameborden aanknal

Hoerenzoon

Wel 6-5 gewonnen
  maandag 13 april 2009 @ 18:11:44 #132
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67981404
2x gewonnen dit weekend
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_68193487
komende zaterdag misschien kampioen

als wij winnen en de nr 2 verliest kan het feest beginnen
pi_68193634
4-3 verloren. Begonnen goed aan de wedstrijd en al na 5 minuten werd een hoge bal over de defensie gelift, ik neem hem aan met de borst en schiet de bal erin: 0-1 voor. Niet heel veel later een rush langs de linkerkant van ondergetekende, geef hem voor, loop door de 16 in, bal wordt slecht weggewerkt en ik kan hem van 7 meter inschieten: 0-2. Daarna ongelofelijk geklungel van de verdediging, die een man gewoon niet aanpakt en vervolgens de 16 inwandelt en de bal erinschiet: 1-2. Even later een zelfde soort goal: 2-2. Dat is ook meteen de ruststand, alle kans nog om te winnen. Ware het niet dat vlak na rust de 3e goal op precies dezelfde manier tot stand komt als de vorige 2: de defensie staat erbij en kijkt ernaar. Om het nog erger te maken: Onze laatste man wil de bal naar de keeper terugspelen, maar raakt hem niet hard genoeg, waarna de spits de hoek voor het uitkiezen heeft. De terugspeelbal van Jan Vertonghen dit weekend was er niks bij. Uiteindelijk komen we via een counter nog op 3-4. Kluts in de 16, ik pik de bal op, onze laatste man komt opzetten, ik tik hem breed en hij tikt hem (dat dan weer wel) mooi hard in de linkeronderhoek.

Dat is ook de eindstand. Zelf een goede wedstrijd gespeeld als spits/linksbuiten, kramp in beiden benen, 10 ijsbeentjes gekregen van de voorstopper en nog wel wat schaafwonden van het harde veld .
pi_68202273
Wij moesten afgelopen zaterdag tegen Unitas'30 uit Etten-Leur. Er lopen daar best een paar aardige voetballers rond, het is alleen jammer dat het gemiddeld IQ net zo hoog ligt als de gemiddelde leeftijd, en zo oud zijn ze toch niet!

Bij rust stond het nog 0-0. Vlak na rust kwamen we 1-0 achter, waarna wij terug komen tot 1-3. Wat doe je bij een 3-1 achterstand? Juist, je gaat de bal achterin rondspelen! Zij wel in ieder geval. We lopen dan nog uit tot 1-4, maar na enkele frustraties en opstootjes besluit de zwak leidende scheidsrechter toch af te fluiten.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:02:31 #136
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_68301219

Gister een wedstrijd ingehaald en 2-0 gewonnen
Nog 2 keer winnen in de komende 3 wedstrijden en we zijn kampioen
  donderdag 23 april 2009 @ 13:04:44 #137
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68301292
Dinsdag eindelijk weer eens gescoord. Twee keer vanaf de middellijn
  zondag 26 april 2009 @ 08:44:54 #138
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_68384322
De wedstrijd van vandaag is verplaatst naar dinsdag, omdat de tegenstander niet genoeg mensen had vandaag.
Wel een beetje vreemd dat ze dat zomaar kunnen doen, 3 dagen van tevoren.
pi_68391462
2-0 gewonnen van het 3e van NOAD'67. Bij rust was het 0-0. Uit een corner wordt de 1-0 binnengekopt en nog geen minuut later werd het 2-0!

Volgende week alweer de laatste wedstrijd
pi_68391772
Wij hebben een kleine competitie: 6 teams en dan tegen iedereen 2x spelen dus 10 wedstrijden. Twee teams zijn eigenlijk te goed voor onze competitie: Neerkandia en Ysselsteyn tussen hun gaat het dan ook wie kampioen word en wij staan 3e op 10 punten achterstand ofzo. Nu is het zo dat die trainers hadden gesproken en dachten dat wij wel eens de beslissing konden hebben in het kampioenschap want wij zouden de enige zijn die hun puntverlies konden toebrengen. Gister dus tegen Ysselsteyn gespeeld, eerste helft waren we beter (ondanks de 1-10 thuisnederlaag) en stond het onterecht 2-0 in de rust. Na rust wil ik het niet over hebben want onze keeper en aanvallende middenvelders zijn enorme sukkelhoofden. 7-0 verloren dus.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68590410
4-3 gewonnen van Den Ham 2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.

Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:

En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen .
pi_68594009
Die illustratie .
pi_68597132
Is er normaal gesproken op 4 mei wel of niet training? Ik kan momenteel geen contact op nemen met mijn trainer om het te vragen en ik heb verder nog niks gehoord
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:40:14 #144
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_68600813
denk ik toch
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:07:15 #145
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_68601916
1-1 thuis tegen Zeerobben vanmiddag. Eigenlijk een punt weggegeven en de pech dat ons een zuivere penalty werd onthouden zo'n 10 minuten voor tijd.. Wedstrijd zelf was prima voetbal en ook mooi om te zien vanaf de zijlijn (waar ik ivm nog niet helemaal hersteld zijn van enkelblessure 88 minuten heb gebivakkeerd). 1e helft als 'toeschouwer', 2e helft als grensrechter en de laatste 2 minuten toch nog even in het veld gekomen nadat onze rechtsvoor een flinke tik had gekregen.

Met een overwinning waren we Zeerobben vanmiddag gepasseerd, nu staan we 3 punten achter op de/hun 2e plaats (met 3 wedstrijden nog in te halen - dat moet dus geen probleem zijn). Koploper De Walde lijkt door ons puntverlies definitief uit zicht. Volgende week zaterdag de derby tegen R.E.S. (za)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_68604132
Zelf niet moeten voetballen, wel gekeken hoe onze A1 kampioen is geworden.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:58:36 #147
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_68604171
Ik vind het altijd wel leuk om te lezen hoe gepassioneerd wedstrijden worden omschreven, ondanks het feit dat dit reserve 6e klasse is.

Mijn wedstrijd: 0-0 veel te warm om te voetballen.
pi_68609342
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Rumille het volgende:
4-3 gewonnen van Den Ham 2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.

Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen .
volgens mij ben jij een soort maradona
pi_68609395
Bjoooooooooooooooooooooooro is kampioen

Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 01:26:47 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_68609539
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')