Zei hij, terwijl hij schaamteloos een gruwelijke taalfout in de TT plaatste.quote:West blijft het meest pauper van de stad!
behalve het eerste linkjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zei hij, terwijl hij schaamteloos een gruwelijke taalfout in de TT plaatste.
welke fout?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zei hij, terwijl hij schaamteloos een gruwelijke taalfout in de TT plaatste.
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke fout?
Ik zei niks WSS staat in de Wiki......
230 op de deurklink zetten!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet ik niet, ik had het alleen over de taalfout die zojuist uit de TT gehaald is.
Ik krijg zometeen iemand over de vloer uit Zuid, wat voor voorzorgsmaatregelen kan ik nog treffen?
kogelvrij vestjequote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet ik niet, ik had het alleen over de taalfout die zojuist uit de TT gehaald is.
Ik krijg zometeen iemand over de vloer uit Zuid, wat voor voorzorgsmaatregelen kan ik nog treffen?
quote:Wil je over een maand ofzo ook op de kaart? Stuur dan elke week een PM naar LeeHarveyOswald
Onderzoeken op schaamluis en naar het museum brengen. ( => http://www.nmr.nl/nmr/pages/showPage.do?instanceid=5&itemid=3145&style=default )quote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik zou mn spartaspul verbergenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef DutchTrain het volgende:
Volgens wikipedia had dit topic Dwalmdam # 57 moeten heten
En sinds wanneer luisteren wij normale mensen naar wat Limburgers en Brabanders te zeggen hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef DutchTrain het volgende:
Volgens wikipedia had dit topic Dwalmdam # 57 moeten heten
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat iemand de wiki nu aan het aanpassen is
fijn dat je hem zelf inkoptquote:Op maandag 23 februari 2009 13:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die wiki wordt vaker aangepast dan dat Feyenoord wint
Ik ben scherper en fitter dan een Feyenoord-spitsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fijn dat je hem zelf inkopt
das toch schattig nieuwsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Knuffelmarokkaan Ali B en zijn partner Breghje zijn gistermiddag papa en mama geworden. Om 16.15 uur kwam Amin (je spreekt het uit als Emmien) ter wereld, meldt RTL Boulevard.
De jongen weegt zeven pond en is kerngezond. In november vorig jaar maakte de rapper in zijn tv-programma 'De flat van Ali B' bekend dat hij vader zou worden.
Ben benieuwd hoe snel Ahmed op bezoek gaat
En toch moeten ze het wonen/huren in Rotterdam beter gaan regelen!quote:Rotterdam voert veel ’foute’ lijstjes aan, maar niet wat betreft die van de huurprijzen, blijkt uit gegevens van de huurwoningenwebsite Pararius.nl.
De huurders van woningen in de tien duurste wijken van Amsterdam, Utrecht en Den Haag leggen meer euro’s op tafel dan huurders die in de top tien van Rotterdams meest prijzige wijken wonen.
De gemiddelde huurprijs over 2008 voor één vierkante meter per maand komt volgens de berekeningen van Pararius voor heel Amsterdam uit op 19,79 euro , in Utrecht op 15,80 en voor Den Haag 15,03. In Rotterdam ligt de gemiddelde vierkante meterprijs veel lager: 13, 55 euro.
Het Scheepvaartkwartier, aanvoerder van de Rotterdamse top-10 is echter om een huis te huren één van de duurste wijken van ons land. Voor een vierkante meter betalen de bewoners van deze rustieke wijk aan de Nieuwe Maas 20,09 euro. Alleen de huurders van woningen in Amsterdam Oud-Zuid en het centrum van van de hoofdstad zijn meer kwijt. Daar wordt gemiddeld iets meer dan 21 euro voor een vierkante meter betaald.
Het Scheepvaartkwartier is veruit de duurste wijk van de Maasstad. In Hillegersberg, de nummer 2 op de Rotterdamse ranglijst, betalen de huurders vijf euro minder, gemiddeld 15,02 euro voor een vierkante meter.
De top 10 van Rotterdam wordt achtereenvolgens gevormd door Nesselande (met een gemiddelde van 14,71 euro op nummer 3), De Esch, ’s Gravenland, Kleiwegkwartier, Centrum, Noordereiland (gemiddeld 14,07 euro), Lombardijen en Oud-Mathenesse dat op plaats tien staat met een gemiddelde vierkante meterprijs van 13,55 euro.
De verwachting is dat de huurprijzen in de vrije sector verder zullen dalen, zegt algemeen directeur Jasper de Groot van Pararius.nl. Het aantal particulieren dat een woning te huur aanbiedt, stijgt volgens hem gestaag. Door de crisis stokt de verkoop van huizen, waardoor meer huisbezitters overgaan tot verhuur.
Voor sociale huurwoningen inderdaad. Maar als je zo lang moet wachten, heb je er waarschijnlijk geen recht (meer) op.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
wachtlijst van 80 maanden vind ik beetje lang
er is ook particuliere verhuur die helemaal niet zoveel duurder is hier. Sowieso zijn de huizenprijzen hier erg okquote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
wachtlijst van 80 maanden vind ik beetje lang
ik mag morgen ook weer naar de tandarts. Ik heb een klotegebit en het resultaat van een controle missen is dan ook meteen 3 gaatjesquote:Op maandag 23 februari 2009 17:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Pfff, mijn buurt staat op nummer 8
Oh en ik ben weer een verstandskies armer
Kut is dat he. Gelukkig is mijn huidige tandartse een geweldige vrouw van rond de 25quote:Op maandag 23 februari 2009 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag morgen ook weer naar de tandarts. Ik heb een klotegebit en het resultaat van een controle missen is dan ook meteen 3 gaatjes
en ik heb lekker een leuke ventquote:Op maandag 23 februari 2009 17:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kut is dat he. Gelukkig is mijn huidige tandartse een geweldige vrouw van rond de 25
Mevrouw trok vandaag mijn tand en liet em zien, helemaal bebloed. Zegt ze: het is net een foetusquote:Op maandag 23 februari 2009 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik heb lekker een leuke vental issie wel ergens richting 30 denk ik, geen 25 meer in ieder geval
gatverdamme dat van die foetusquote:Op maandag 23 februari 2009 17:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mevrouw trok vandaag mijn tand en liet em zien, helemaal bebloed. Zegt ze: het is net een foetusEn daarna: wil je hem nee naar huis. Misschien krijg je dan wat van de tanden fee
ik vroeg moet ook lugubere grapjes kunnen makenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gatverdamme dat van die foetus![]()
maar de tandenfee is wel schattig
heb net een foto van mijn tandarts gevondentoen ik hem de vorige keer zag zag ie er toch echt leuker uit!
[ afbeelding ]
Je koopt ook regelmatig bij Tellsell en je hebt Heiden6 als sms vriendin?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo weer ff in een kroeg in R'dam mezelf naar nummer 1 gespeeld op de PhotoPlay
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je koopt ook regelmatig bij Tellsell en je hebt Heiden6 als sms vriendin?
Dan was dat wat ik onthouden had (vieze voorzitter deelquote:Op maandag 23 februari 2009 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Dat beheerde ik sowieso al niet. Daar woon ik in. Ik ben wel vieze voorzitter, maar heb tot nog toe weinig daden verricht.
Jouquote:
Oh ja, dat. Dat was echt grappig.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jouheeft toch ooit SMS ANITA AAN smsjes beantwoord?
![]()
moet je nou precies hetzelfde nog eens gaan proberen?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Er heeft zich inderdaad nog niemand gemeld. Ik denk dat ik naar huis kan. Moet ik wel een tweede vergadering gaan inplannen, want ik heb niet genoeg volmachten om het quorum te halen.
Dan kan iemand altijd verzoeken om een andere tijd te plannen of om een volmacht te verlenen. VVE-vergaderingen bij ons zijn ook vaak om 19.00, toch is tot nu toe steeds iedereen (minus 1, maar het pand is executoriaal verkocht, dus misschien vergadering volgende week beter) aanwezig.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je nou precies hetzelfde nog eens gaan proberen?
( sowieso een beetje een onhandige tijd zo rond 7 uur, miss dat er daarom niemand is?)
Ik ben pas om 12:00 begonnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Tering, om 21;10 thuis van werken, moet er niet aan denken
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn nieuwe baan zo leuk dat het me helemaal niets uitmaakt.Ik heb eindelijk weer energie over als ik thuis kom, in plaats van dat ik volkomen uitgeblust ben en het huishouden verwaarloos e.d.
Dan ist wel prima uiteraard, persoonlijk ben ik liever van 8 - 17, en heb echt geen '8 uur werken per dag is genoeg' mentaliteit, maar bij mn vorige baan teveel s'avonds gewerkt enzo dat ik dit nu wel ff prima vindquote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn nieuwe baan zo leuk dat het me helemaal niets uitmaakt.Ik heb eindelijk weer energie over als ik thuis kom, in plaats van dat ik volkomen uitgeblust ben en het huishouden verwaarloos e.d.
Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Dit werk brengt gewoon met zich mee dat je ook vaak 's avonds werkt en dat vind ik prima, want de vergaderingen met de eigenaars zijn mijn favoriete onderdeel van het werk. Alleen moeten ze dan wel komen opdagen natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ist wel prima uiteraard, persoonlijk ben ik liever van 8 - 17, en heb echt geen '8 uur werken per dag is genoeg' mentaliteit, maar bij mn vorige baan teveel s'avonds gewerkt enzo dat ik dit nu wel ff prima vind
Kijk de rijdende rechter van vorige week eens, ligt nog een leuke klus voor je denk ik zo danquote:Op maandag 23 februari 2009 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Dit werk brengt gewoon met zich mee dat je ook vaak 's avonds werkt en dat vind ik prima, want de vergaderingen met de eigenaars zijn mijn favoriete onderdeel van het werk. Alleen moeten ze dan wel komen opdagen natuurlijk.
Hoe functioneert zo'n VvE dan als er al niemand komt opdagen?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Dit werk brengt gewoon met zich mee dat je ook vaak 's avonds werkt en dat vind ik prima, want de vergaderingen met de eigenaars zijn mijn favoriete onderdeel van het werk. Alleen moeten ze dan wel komen opdagen natuurlijk.
Dan schrijf je een tweede vergadering uit en die is rechtsgeldig ongeacht het aantal vertegenwoordigde stemmen (dus ook als je één volmacht hebt en er komt verder niemand). Overigens ging dit om een VvE-tje van drie woningen en ik had één volmacht.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe functioneert zo'n VvE dan als er al niemand komt opdagen?![]()
Het lijkt ook heel veel, maar feitelijk beheer ik nu minder eenheden (appartementen) dan in mijn vorige twee banen, omdat het voor 2/3 om mini-VvE-tjes gaat (waar je trouwens sowieso al weinig werk van hebt).quote:Ik zit hier in het bestuur, en wij vergaderen intern denk ik twee à drie keer per jaar, en één algemene jaarvergadering. Alle vergaderingen overigens wel met de professionele beheerder. Ik denk niet dat hij zoveel VvE's beheert tegelijkertijd. Lijkt mij verschrikkelijk!
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk de rijdende rechter van vorige week eens, ligt nog een leuke klus voor je denk ik zo dan
Een rel over wat bejaarden, voornamelijk over een niet functionerende VvE, en dus alle problemen die daar uit voortkwamen. Uiteindelijk was het vonnis dat er een werkende VvE moest komen. Waren wat problemen over rommel op de galerij, een buurvrouw die de afzuigkap op de centrale luchtinstallatie (of hoe dat dan ook heet) had aangesloten en meer van zulks. Was zo'n beetje 1 man vs de rest van de VvEquote:
Klinkt bekend.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een rel over wat bejaarden, voornamelijk over een niet functionerende VvE, en dus alle problemen die daar uit voortkwamen. Uiteindelijk was het vonnis dat er een werkende VvE moest komen. Waren wat problemen over rommel op de galerij, een buurvrouw die de afzuigkap op de centrale luchtinstallatie (of hoe dat dan ook heet) had aangesloten en meer van zulks. Was zo'n beetje 1 man vs de rest van de VvE
Ach het was wel grappig, de eiser eistte 6.000 euro van zn buurvrouw omdat de grond van haar planten bij hem voor de deur waaidequote:Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Rommel op de galerij, afzuigkappen op de centrale afzuiginstallatie, fietsen in de bergingsgang, pissen in de lift, bloemen en planten op de galerij, wasrekken aan de balkons. De wereldproblematiek op VvE-niveau.
Er zitten altijd van die beroepszeikers bij ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het was wel grappig, de eiser eistte 6.000 euro van zn buurvrouw omdat de grond van haar planten bij hem voor de deur waaide
OK, de boel wordt dus niet onbestuurbaar gelukkig! Maar toch lijkt 't me enigszins frustrerend.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan schrijf je een tweede vergadering uit en die is rechtsgeldig ongeacht het aantal vertegenwoordigde stemmen (dus ook als je één volmacht hebt en er komt verder niemand). Overigens ging dit om een VvE-tje van drie woningen en ik had één volmacht.
[..]
Is er niet een soort basisniveau aan werk dat je per VvE moet verrichten?quote:Het lijkt ook heel veel, maar feitelijk beheer ik nu minder eenheden (appartementen) dan in mijn vorige twee banen, omdat het voor 2/3 om mini-VvE-tjes gaat (waar je trouwens sowieso al weinig werk van hebt).
Als er niemand komt is dat altijd jammer.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, de boel wordt dus niet onbestuurbaar gelukkig! Maar toch lijkt 't me enigszins frustrerend.
Tuurlijk, maar aan tien VvE's van drie appartementen heb je niet substantieel meer werk dan aan eentje van dertig appartementen.quote:Is er niet een soort basisniveau aan werk dat je per VvE moet verrichten?
Welkom terugquote:Op maandag 23 februari 2009 21:40 schreef Duvel het volgende:
Ik mag hier weer posten, werk parttime in Rotterdam.
In overleg met de hypotheekadviseur moet dat vast wel gaan lukken. Niets van aantrekken overigens van dat gezeur in dat andere topic over een aankoopmakelaar; in Rotterdam en Den Haag kun je die goed gebruiken (want daar is de verkoopprijs vrijwel altijd lager dan de vraagprijs), terwijl ze in andere steden niets waard zijn (want daar brengen ze hun geld niet op, de verkoopprijs ligt vaak boven de vraagprijs), heb ik ondertussen begrepen.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als trouwens de aankoopmakelaar een beetje zn best doet, dan komen wij hemelsbreed zo'n 20 meter bij jullie vandaan wonen (buitenkant complex, uitkijkend over Noord)
Hope soquote:Op maandag 23 februari 2009 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In overleg met de hypotheekadviseur moet dat vast wel gaan lukken. Niets van aantrekken overigens van dat gezeur in dat andere topic over een aankoopmakelaar; in Rotterdam en Den Haag kun je die goed gebruiken (want daar is de verkoopprijs vrijwel altijd lager dan de vraagprijs), terwijl ze in andere steden niets waard zijn (want daar brengen ze hun geld niet op, de verkoopprijs ligt vaak boven de vraagprijs), heb ik ondertussen begrepen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Nou, die rommel, dat gedoe met die afzuigkap en pissen in de lift zou ik toch ook niet willen hebben.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Rommel op de galerij, afzuigkappen op de centrale afzuiginstallatie, fietsen in de bergingsgang, pissen in de lift, bloemen en planten op de galerij, wasrekken aan de balkons. De wereldproblematiek op VvE-niveau.
Hoe had hij dat bedrag onderbouwd?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het was wel grappig, de eiser eistte 6.000 euro van zn buurvrouw omdat de grond van haar planten bij hem voor de deur waaide
Een aankoopmakelaar kan erg handig zijn en de kosten heb je er zo uit, zeker als je niet thuis bent in vastgoed. Woning die ik nu heb ook aangekocht met een aankoopmakelaar, die een flink deel van de prijs heeft afgetikt en ook andere voorwaarden heeft bedongen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In overleg met de hypotheekadviseur moet dat vast wel gaan lukken. Niets van aantrekken overigens van dat gezeur in dat andere topic over een aankoopmakelaar; in Rotterdam en Den Haag kun je die goed gebruiken (want daar is de verkoopprijs vrijwel altijd lager dan de vraagprijs), terwijl ze in andere steden niets waard zijn (want daar brengen ze hun geld niet op, de verkoopprijs ligt vaak boven de vraagprijs), heb ik ondertussen begrepen.
Dat is altijd een beetje jammer, vooral als die ene partij allerlei besluitvorming m.b.t. investeringen tegenhoudt.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Deze week ook VVE vergadering. Ga er wel naartoe, maar met een verdeling van 80% van de stemmen voor 1 partij, 10% voor een ander en 5 van 2% heb ik er niet veel invloed. Hooguit om nog wat zaken voor de vorm in de notulen te krijgen.
Nou ja, wb die rommel: sommige mensen bellen al de VvE-beheerder als iemand een dagje een vuilniszak naast de deur heeft staan of als iemand een plantje naast zijn voordeur zet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou, die rommel, dat gedoe met die afzuigkap en pissen in de lift zou ik toch ook niet willen hebben.
Als het de laatste vergadering van de avond is, ben je wel lekker vroeg thuis.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als er niemand komt is dat altijd jammer.
[..]
OK, dat zou ik net anders verwachten.quote:Tuurlijk, maar aan tien VvE's van drie appartementen heb je niet substantieel meer werk dan aan eentje van dertig appartementen.
Bedankt!quote:
...maar dat zouden wij dan weer niet via de VVE regelen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou, die rommel, dat gedoe met die afzuigkap en pissen in de lift zou ik toch ook niet willen hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
De Albert Heijn kan haar grootse winkelsoort niet kwijt. De uitbreiding van de XL-winkels verloopt erg moeizaam volgens de winkelketen met achthonderd winkels in Nederland. Ze aast daarom nu op plekken zoals in of bij nieuwe voetbalstadions. Jan-Christiaan Hellendoorn, woordvoerder van de AH zegt: "Bij stadions is veel parkeergelegenheid én de stadions liggen dichtbij de stad."
Kom er maar in LeeHeijnOswald
Jij lost dat op oud-Rotterdamse wijze op middels je pipa?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...maar dat zouden wij dan weer niet via de VVE regelen...
Steken is de nieuwe trend toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij lost dat op oud-Rotterdamse wijze op middels je pipa?
Tja, da's dan ook niet echt rommel..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:34 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, wb die rommel: sommige mensen bellen al de VvE-beheerder als iemand een dagje een vuilniszak naast de deur heeft staan of als iemand een plantje naast zijn voordeur zet.
Op zuid ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
In het oude westen mag vuil niet meer op straat maar moet het in de ondergrondse containers. Beste uitvinding ooit!
Als je er mee kunt omgaan wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
In het oude westen mag vuil niet meer op straat maar moet het in de ondergrondse containers. Beste uitvinding ooit!
Dat is dus niet meer zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je er mee kunt omgaan wel.Op Zuid was het regelmatig dat een van de containers vol was en dat een of andere mongool er in geslaagd was om een zak zo in de andere containers te doen dat die blokkeert. Nouja, als dat dus gebeurt flikkert iedereen zakken er weer naast en heb je een vuilnisbelt langs de straat.
Op die manier, dat scheelt dan inderdaad wel!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is dus niet meer zo![]()
Hooguit dat er 5 zakken liggen omdat de bak ook echt vol zit, maar er kan nu een grotere zak in de klep (dus geen verstopte klep meer!) en er kan meer in de ondergrondse container (die zijn >2x zo hoog geworden)
Alleen jammer dat ze er meer dan acht jaar over hebben gedaan om te ontdekken dat de oude manier niet echt werkte.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op die manier, dat scheelt dan inderdaad wel!Vooral dat verstoppen..
Het is inderdaad erg kut als je 4 bakken af moet tot je de goede hebt, maar zelfs het oude systeem is imho beter dan eens per week een afvalpiramide bouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze er meer dan acht jaar over hebben gedaan om te ontdekken dat de oude manier niet echt werkte.
Tja, het blijven ambtenaren he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze er meer dan acht jaar over hebben gedaan om te ontdekken dat de oude manier niet echt werkte.
quote:
Ik zit nu net te kijken nu ik het hier lees... Misschien wel, hij is wel erg lang "Loading" en "Still working" in ieder geval..quote:
En ik vier domeinnamen + een mailserver.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Gmail down? Geen last van heb Hotmail
Ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ik vier domeinnamen + een mailserver.
lol. maar:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ooken die forward alles weer naar mijn GMail account.
Dat zou dus moeten betekenen dat je er nog wel bij kanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:07 schreef wtplep het volgende:
De webpagina ligt eruit. De IMAP/POP diensten werken nog (redelijk).
Okee, maar dan moet ik wel weer een POP client gaan opzetten enzo..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
lol. maar:
[..]
Dat zou dus moeten betekenen dat je er nog wel bij kan![]()
- Omdat ik de manier waarop GMail e-mail in conversaties indeelt erg prettig vind werkenquote:Waarom trouwens die forward?
Hotmail ligt er dan ook nooit uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:22 schreef SingleCoil het volgende:
Hotmail ftw! Gmail=failmail
Had die laatste regel nou niet neergezetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Okee, maar dan moet ik wel weer een POP client gaan opzetten enzo..
[..]
- Omdat ik de manier waarop GMail e-mail in conversaties indeelt erg prettig vind werken
- Omdat ik al mijn e-mail vanaf overal ter wereld wil kunnen benaderen
- Omdat ik al mijn e-mail vanaf overal ter wereld in een fractie van een seconde wil kunnen doorzoeken
- Omdat ik geen zin heb om een webmail systeem te onderhouden
vandaag iig nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hotmail ligt er dan ook nooit uit.
Thunderbird is niet vanaf overal benaderbaar. Verder ken ik geen webmailsysteem dat dezelfde zoekfunctionaliteit als GMail heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had die laatste regel nou niet neergezet![]()
![]()
Ik gebruik voor voornaam (apenstaart) vanwisse (dot)nl IMAP, zodat ik een met de webmailbox gesynchroniseerde Thunderbird heb
Ik wil alleen maar op steekwoorden kunnen zoeken en dat werkt in Hotmail ook prima. Wat zou je meer willen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verder ken ik geen webmailsysteem dat dezelfde zoekfunctionaliteit als GMail heeft.
Het is idd wel meer op de hoger-opgeleide gerichtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Hotmail vind ik zwaar gebruiksonvriendelijk.
Dat is prima. Nu alleen ook in een paar gigabyte mail en meteen op mijn scherm. Dat is wat ik nog geen webmail-systeem heb zien doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar op steekwoorden kunnen zoeken en dat werkt in Hotmail ook prima. Wat zou je meer willen?
Deze zoekt standaard inderdaad niet in content, alleen subject en afzender.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Thunderbird is niet vanaf overal benaderbaar. Verder ken ik geen webmailsysteem dat dezelfde zoekfunctionaliteit als GMail heeft.
wel...hij zoekt iig door een paar gieg mail en en het komt direct op mijn scherm. Ligt er wel een beetje aan wat je met 'direct' bedoelt...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is prima. Nu alleen ook in een paar gigabyte mail en meteen op mijn scherm. Dat is wat ik nog geen webmail-systeem heb zien doen.
Hotmail is net zo min iets dat je zelf onderhoudt dan GMail.
Dat werkt dan ook goed inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wel...hij zoekt iig door een paar gieg mail en en het komt direct op mijn scherm. Ligt er wel een beetje aan wat je met 'direct' bedoelt...
Proefje: ik ga nu zoeken op "gitaar" in mijn mailbox...
...ik heb binnen 1 seconde antwoord (alleen de eerste 400 resultaten worden weergegeven....)
tja...maar andere zoekmogelijkheden dan trefwoord heb ik echt nooit nodig...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat werkt dan ook goed inderdaad.Alleen bedoelde LHO iets anders.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...maar andere zoekmogelijkheden dan trefwoord heb ik echt nooit nodig...
Ja er kan een schroefdraad statief in. I am not an complete idiotquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een Turk die aan iemand op Zuid vraagt wanneer ze gaan schieten![]()
Noem maar een dagOverdag of avond? Zit er een gat onderin je camera van ong. een halve centimeter? (Schroefdraad statief)
Mis je stukjes?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja er kan een schroefdraad statief in. I am not an complete idiot
Ik moet ook nog even kijken ik heb je tel. Dan bel ik je, goed?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maargoed, noem maar een dag
zaterdag mss dope-feestje
dus weet nog niet of ik dan kan maar verder ist wmb. iedere dag prima
De tandarts zei vorige week dat "die van mij mooi en volledig door waren". Ik wist niet eens dat ik ze hadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zo. Het is definitief. Vrijdag 13 maart (vrijdag de 13 ja) Gaat mijn laatste 2 verstandskiezen eruit. Bij de kaakchirurg.
Sowieso vergoedt een verzekeraar alleen tandheelkundige ingrepen wanneer je daar een aanvullende verzekering voor hebt. En volgens mij heeft mijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je dan ooit grote schade krijgt, vergoed de verzekeraar het toch niet?
De meeste verzekeraars vergoeden volgens mij wel het standaard "mond open mond dicht" en gaten boren gebeuren...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso vergoedt een verzekeraar alleen tandheelkundige ingrepen wanneer je daar een aanvullende verzekering voor hebt. En volgens mij heeft mijndie niet..
Al enig verschil in verloop van ziekte?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zit tussen twee projecten in, op dit moment
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso vergoedt een verzekeraar alleen tandheelkundige ingrepen wanneer je daar een aanvullende verzekering voor hebt. En volgens mij heeft mijndie niet..
Dat zeggen mensen idd heel vaak tot hun gebid uit elkaar valt. En dan is het te laatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
is van mening dat een tandheelkundige verzekering, met zijn gebitskwaliteit, niet rendeert. Ik heb ook al 30 jaar niks aan mijn gebit gehad (ik krijg pas problemen als er zo'n tandenbeul net zo lang aan je vulling gaat staan trekken tot ze lek zijn)
Vandaag veel beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al enig verschil in verloop van ziekte?(oftewel: Voel je je al wat beter?
Of nog kutterder?
).
Dat gebeurt alleen in Urk en Kampen, dat gebid uit elkaar valtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen idd heel vaak tot hun gebid uit elkaar valt. En dan is het te laat
Hmm.. zal ik maar niet happen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet nu al wat er trouwens door jouw hoofd gaat als een collega smst dat hij met een nieuw project bezig is
Ook dichterbij huis wel hoor, Hardinxveld-Giessendam en zulks..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen in Urk en Kampen, dat gebid uit elkaar valt
Ik zou wel even Amsterdams thuisblijven en uitzieken tot je van top tot teen weer oke bentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaag veel beter.Tmax en Tgem beginnen een beetje normaal te worden, ik kan weer wat substantiële dingen eten, er is nu iets tegen de pijn te doen, ik slaap normaal.. Binnenkort ga ik dus ook weer Rotterdams aan de arbeid.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
LDG al tijdje niet gezien. Is ze eindelijk mijn thee scoren?
Dat is ook een inteelt dorp toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dichterbij huis wel hoor, Hardinxveld-Giessendam en zulks..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dichterbij huis wel hoor, Hardinxveld-Giessendam en zulks..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is ook een inteelt dorp toch?
De argumentatie van iedere verzekeringsmakelaar. in wfl had ik je om een bron gevraagd. Hier is het gewoon niet waar natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen idd heel vaak tot hun gebid uit elkaar valt. En dan is het te laat
Het opmerken van beginnende schade, eventueel herstel voor het te laat is, minder groot herstel, tandsteenverwijdering, poets en boen tips, ...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De argumentatie van iedere verzekeringsmakelaar. in wfl had ik je om een bron gevraagd. Hier is het gewoon niet waar natuurlijk![]()
maar goed: als ik nou nooit iets heb, waarom zou ik dan naar een tandarts gaan? Is het waarschijnlijk dat mijn hele 'gebid' ineens uit elkaar valt, en zoja, hoe zou een periodieke controle dat dan hebben kunnen voorkomen?
Als we een WFL hadden gezeten had ik wellicht daadwerkelijk antwoord hebben gegeven op je vraag. In dit topic volsta ik met het volgende antwoord: Ik denk dat jij de antwoorden op de vragen die je zelf stelt ook wel weet. Je vind het alleen een bevredigende antwoorden. Suit yourselfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De argumentatie van iedere verzekeringsmakelaar. in wfl had ik je om een bron gevraagd. Hier is het gewoon niet waar natuurlijk![]()
maar goed: als ik nou nooit iets heb, waarom zou ik dan naar een tandarts gaan? Is het waarschijnlijk dat mijn hele 'gebid' ineens uit elkaar valt, en zoja, hoe zou een periodieke controle dat dan hebben kunnen voorkomen?
Nouja, dat kan nog wel een weekje ofzo duren. Morgen blijf ik sowieso nog thuis, maar als ik dan gewoon normaal kan eten, een normale temperatuur heb en verder nergens last van heb, dan ga ik gewoon weer werken. Ook al noemen sommigen het toch geen werken wat ik doe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou wel even Amsterdams thuisblijven en uitzieken tot je van top tot teen weer oke bent![]()
Dat wil ik dus inderdaad voorkomen.quote:Niets is zo kut om na drie dagen werk er achter te komen dat het toch net niet ging.
Klopt. Het heeft een licht ontstekingsremmend effect. In ieder geval had ik de dagen hiervoor > 39 graden koorts, ondanks de maximale dosis paracetamol (Waarbij dan nog geldt dat de meetmethode een nauwkeurigheid heeft van -/- 0,3..1,0 graadquote:Paracetamol drukt de koorts toch ook ?
...waar ik, zonder merkbaar effect, de afgelopen 30 jaar ook zonder heb gekund...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het opmerken van beginnende schade, eventueel herstel voor het te laat is, minder groot herstel, tandsteenverwijdering, poets en boen tips, ...
Misschien helpt het als je een grote bek hebt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook geen tandartsverzekering. Ik heb zeer zelden iets aan mijn gebeden.
Hmm.. Tja, het is wel praktisch, maar ik vind het er wel altijd een beetje imbeciel uitzien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag heb ik mijn vouwfiets in gebruik genomen.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een grote bek hebt?
Ga je er dan ook mee in de spits in de trein mee in de weg staan enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag heb ik mijn vouwfiets in gebruik genomen.
Nee hoor, hij is heel klein en ik zorg dat hij niet in de weg staat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je er dan ook mee in de spits in de trein mee in de weg staan enzo
Liever imbeciel en snel, dan charmant en langzaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Tja, het is wel praktisch, maar ik vind het er wel altijd een beetje imbeciel uitzien.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is heel klein en ik zorg dat hij niet in de weg staat.
Oh, misschien dat ik die dan deze week nog eens uitprobeer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:41 schreef DutchTrain het volgende:
De nieuwe metro's op RandstadRail rijden
[ afbeelding ]
of ben ik de laatste die dat door had
Nouja, een gewone fiets is ook best snel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Liever imbeciel en snel, dan charmant en langzaam.
Nouja, mijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga meestal op een balkon bij de eerste klas staan, daar stappen doorgaans niet zoveel mensen in / uit.
Niet zo'n beetje ook en in de spits mogen die helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, een gewone fiets is ook best snel.Enige nadeel is dan weer dat het pecunia's kost om het ding mee te mogen nemen..
Dat laatste is wel helemaal triest dan... Betaal je er voor, mogen die dingen nog niet mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook en in de spits mogen die helemaal niet mee.
Ik ben 'm nog niet tegengekomen, maar ik weet ook niet of we dezelfde trein hebben. Ik heb geen vaste trein. Er rijden zó vaak treinen naar Den Haag HS dat ik gewoon de eerste de beste pak die klaarstaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, mijndus wel en misschien zelfs wel in dezelfde trein, jullie gaan tenslotte dezelfde kant op.
idem.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben 'm nog niet tegengekomen, maar ik weet ook niet of we dezelfde trein hebben. Ik heb geen vaste trein. Er rijden zó vaak treinen naar Den Haag HS dat ik gewoon de eerste de beste pak die klaarstaat.
Nee, naar Delft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
De bus? Van R'dam CS naar Den Haag HS?
Niets mis met de nieuwe bussen van de RET. Ook de laatste tijd geen een meer tegengekomen met een suïcidale rijstijl of een ochtendhumeur. Dat was vorig jaar - toen dezelfde lijn door Connexxion gereden werd - wel anders. En ze rijden nog op tijd ookquote:
Al een week of 3, 4quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:41 schreef DutchTrain het volgende:
De nieuwe metro's op RandstadRail rijden
[ afbeelding ]
of ben ik de laatste die dat door had
Connexxion is sowieso de door mij minst gewaardeerde OV maatschappij. Geweld tegen een chauffeur mag niet, maar als het een Connexxion chauffeur is, dan wordt het al een andere zaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niets mis met de nieuwe bussen van de RET. Ook de laatste tijd geen een meer tegengekomen met een suïcidale rijstijl of een ochtendhumeur. Dat was vorig jaar - toen dezelfde lijn door Connexxion gereden werd - wel anders. En ze rijden nog op tijd ook
Zeg dus tegenwoordig op m'n werk dat ik weer netjes met de zilvergrijze Mercedes met chauffeur naar kantoor ben gekomen
komende dagen overigens met de auto en deed er net op de terugweg al langer over als met de bus door die werkzaamheden op de Stadhoudersweg. Ben benieuwd hoe het filerijden morgen gaat bevallen.
Absoluut. Ze rijden hier vlaklangs richting Zuidplein maar wat een dorpsdebielen zijn het.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Connexxion is sowieso de door mij minst gewaardeerde OV maatschappij. Geweld tegen een chauffeur mag niet, maar als het een Connexxion chauffeur is, dan wordt het al een andere zaak.
die staan al tijden online.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:02 schreef DutchTrain het volgende:
En waar zijn die foto's van Vivian Girls nou ?
VA KA NT IEquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er iets aan de hand ofzo? Zo verdomt rustig in de straat maar ook in de stadEen of andere islamitische feestdag ofzo?
Alleen in de metro was het druk, maar die kwam pas na 8 minuten (en dat in de ochtendspits..). Op stadhuis had de bestuurder zelfs zoveel haast dat er meer mensen nog uit de metro wilde, dan dat er mensen uitgestapt waren
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Morguh. Wanner kan ik weer bij Blijdorp de snelweg op?
Het springknopje van mijn auto is stukquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]kan je niet meer over je gracht heen springen?
Ik doelde op Bokito, niet op KnightIndustriesTwoThousand (TURBOBOOST! : D ).quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het springknopje van mijn auto is stuk
Mijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben 'm nog niet tegengekomen, maar ik weet ook niet of we dezelfde trein hebben. Ik heb geen vaste trein. Er rijden zó vaak treinen naar Den Haag HS dat ik gewoon de eerste de beste pak die klaarstaat.
Ohquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik doelde op Bokito, niet op KnightIndustriesTwoThousand (TURBOBOOST! : D ).
Voor een Amerikaan valt dat best mee. je verwacht eerder 2:1quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die auto kost overigens geen hol, vrij van wegenbelasting, maar rijdt wel ongeveer 1:2
Op de snelweg...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Voor een Amerikaan valt dat best mee. je verwacht eerder 2:1
wat hebben ze daar dat wij niet hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen Rotterdam! Ik ga zo m'n treintickets naar Berlijn halen
Best een boel, Berlijn isquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat hebben ze daar dat wij niet hebben?
Berlijn is tofquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen Rotterdam! Ik ga zo m'n treintickets naar Berlijn halen
Sorry maar dat gaat waarschijnlijk weer nergens over en in de media krijgen de echte fans weer de schuld dankzij 50 mafkezen met sjaals en mutsen/petjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is vanmiddag weer een protest van Feyenoorders in de stad, het feest begint om 16.00 voor wie er ook naar toe wil.
Ik heb nog nooit een demonstratie van tribunevullers tegen de daden van het voetbaltuig gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry maar dat gaat waarschijnlijk weer nergens over en in de media krijgen de echte fans weer de schuld dankzij 50 mafkezen met sjaals en mutsen/petjes
Dat is dezelfde argument als die Wilders gebruiktquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een demonstratie van tribunevullers tegen de daden van het voetbaltuig gezien.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde argument als die Wilders gebruikt
Oh nice, maar volgens mij vliegt er vrij weinig naar Berlijn vanuit Nederland toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Berlijn is tofTwee jaar geleden heengevlogen met syl (KLM vlucht was toen goedkoper dan ICE en 9 uur korter dan een gewone trein
dan maar decadent vliegen
), was erg gaaf
![]()
Wanneer ga je?
die 50 die vandeweek de stad in gingen om te rellen zijn geen voetbalfans. Ik wel daar zit hem het verschilquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een demonstratie van tribunevullers tegen de daden van het voetbaltuig gezien.
Bullshit. Ik ben feyenoord supporter. Ik gedraag me geenzins als een Hooligan. Ik kies een voetbalclub geen manier om me zogenaamd te profileren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Alleen maakt het iets meer sense in het geval van voetbalsupporters. Die kiezen er zelf voor zich op een bepaalde manier te profileren. Uiterlijke kenmerken, uiterlijke gedragingen etc.
Allochtonen kiezen er over het algemeen niet zelf voor, dat ze met een kleurtje geboren worden
Wij zaten toen voor de tickets op 225 euro voor 2 personen incl alles, KLM van Schiphol naar Tegel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Oh nice, maar volgens mij vliegt er vrij weinig naar Berlijn vanuit Nederland toch?
Voor een retourtje ben ik nu 78 euro kwijt, vind ik eigenlijk wel prima te doen(vorig jaar last minute waren we echt veeeeeeeeeeel meer kwijt omdat we terug alleen eerste klas konden reizen
)
Eind aprilZin innn.
Als er 2000 man er voor kiezen om met vlaggetjes en andere uitingen waarmee ze zich binnen de groep profileren rondlopen, en van die 2000 zijn er "slechts 100" rotte appels, dan heb ik zoiets van profileer je dan niet zo. Maar goed, ik heb dan ook echt helemaal niets met voetbal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bullshit. Ik ben feyenoord supporter. Ik gedraag me geenzins als een Hooligan. Ik kies een voetbalclub geen manier om me zogenaamd te profileren.
Sorry Harvey, in deze heb je gewoon niet gelijk
Deze keer gelukkig niet op een flat, maar bij het vliegveld..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vliegtuig crash in 020.
Wat een bsquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als er 2000 man er voor kiezen om met vlaggetjes en andere uitingen waarmee ze zich binnen de groep profileren rondlopen, en van die 2000 zijn er "slechts 100" rotte appels, dan heb ik zoiets van profileer je dan niet zo. Maar goed, ik heb dan ook echt helemaal niets met voetbal.
Doe ik pogingen er uit te zien als een Antilliaan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat een bs. Is dat ook de reden dat je weggaat uit Zuid? Omdat de rest van Rotterdam je aanziet voor kelderbox Antilliaan met pipa?
Als Moslims als hippe trend met bomgordels rond zouden lopen, zou de vergelijking op gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee, maar je woont op Zuid en op Zuid wonen heel veel Antillianen met pipa's, dus jij zou je daarvan moeten distantieren.
Net als moslims, die hebben aanslagen gepleegd. Dus alle moslima's zouden zich moeten afzetten van de groep door hun hoofddoekjes af te doen, anders kiezen ze ervoor om op 1 hoop met zelfmoordterroristen gegooid te worden, toch?
LHO houdt er gewoon niet van. Voetbalsupporters are BAD, mkay?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nou ja, dan zal ik de vergelijking rellende paupers buiten het stadion - voetbalsupporters die op zondag- en zaterdagmiddag hun cluppie aanmoedigen in de kuip wel gewoon niet begrijpen.
Tuig is'tquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
LHO houdt er gewoon niet van. Voetbalsupporters are BAD, mkay?
Vanochtend nog zonder problemen gedaan. Was wel iets na de spits. Op dit moment kun je juist niet onderlangs langs het tankstation, maar wel de snelweg op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Morguh. Wanner kan ik weer bij Blijdorp de snelweg op?
Richting Den Haag zeker? Ik wil richting Utrechtquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanochtend nog zonder problemen gedaan. Was wel iets na de spits. Op dit moment kun je juist niet onderlangs langs het tankstation, maar wel de snelweg op.
Er af komen is overigens wel een belevenis (stond gisteren precies vanaf die blinde bocht van afslag centrum stil; mooi uitzicht, maar toch maar in m'n spiegels blijven kijken)
Willen is een groot woord, wees daar voorzichtig meequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Richting Den Haag zeker? Ik wil richting Utrecht
Nee op dit moment wil ik daarwerkelijk richting Utrecht anders kom ik niet op mijn werk, komt mijn salaris in het geding oftewel mijn broodwinning oftewel het geld waar ik van leef oftewel mijn levenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Willen is een groot woord, wees daar voorzichtig mee
dus je werk is je levenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee op dit moment wil ik daarwerkelijk richting Utrecht anders kom ik niet op mijn werk, komt mijn salaris in het geding oftewel mijn broodwinning oftewel het geld waar ik van leef oftewel mijn leven
Nu nog naar je werk? Hier juist bijna klaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee op dit moment wil ik daarwerkelijk richting Utrecht anders kom ik niet op mijn werk, komt mijn salaris in het geding oftewel mijn broodwinning oftewel het geld waar ik van leef oftewel mijn leven
laat je weten hoe het was? Ben er nog steeds niet geweestquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, zometeen ff naar shabu shabu
Werkpaarden en luxepaardenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey heeft vandaag helemaal niet gewerkt.
en uitslaappaardenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Werkpaarden en luxepaarden
Richting Utrecht moet je inderdaad via de Schiekade en Gordelweg. Of via een stukje A20 afhankelijk van waar je vandaan komt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Richting Den Haag zeker? Ik wil richting Utrecht
het is daar alleen stervensdruk in de ochtendquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Richting Utrecht moet je inderdaad via de Schiekade en Gordelweg. Of via een stukje A20 afhankelijk van waar je vandaan komt.
Schiekade gaat binnenkort ook weer in onderhoud en dus keert de tram tijdelijk terug in Blijdorp
Nouja, morgen ga ik weer werken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Werkpaarden en luxepaarden
lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, morgen ga ik weer werken.Al noemen sommigen het dan weer geen werken wat ik doe.
Ik was inderdaad wel vrij snel zat ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekkerthuiszitten word je ook altijd wel vrij snel zat he
Tjeempie, je bent toch niet heel erg ziek?quote:heb vandaag zon half flauw ziekig pyamadagje en ben het nu al zat
Ja, niet tussen 7.30 en 8.30 daar zijn, is de enige oplossing.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
het is daar alleen stervensdruk in de ochtend
nee hoor, gewoon gevalletje hoofdpijn,misselijk wankel en een zere bek van de tandartsquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, je bent toch niet heel erg ziek?
Mooi, hopen dan dat het morgen weer over is!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon gevalletje hoofdpijn,misselijk wankel en een zere bek van de tandartsmorgen weer over ( tenminste dat hoop ik,morgen 2e bezichtiging
)
Je moet er ook niet afsrpingenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Godverdomme ik barst van de koppijnKut KPN-pand!
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Er is niemand die me een warme kom soep komt brengen
Sorry wou een verkoelende duik nemen in De Maasquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je moet er ook niet afsrpingen
En voor je het wist dobberde je naar Hoek van Hollandquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry wou een verkoelende duik nemen in De Maas
ik lag ook al onder een dekentjequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik lig een beetje te snotten en te hoesten in bed
On my way!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lag ook al onder een dekentje
kom je erbij liggeniets met gedeelde smart
Agossie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Er is niemand die me een warme kom soep komt brengen
Is dit tevens de planning voor het foto-avondje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kom jij geen soep brengen in zo'n schoonmaak pakje waar we het laatst over hadden?
Ik twitter de foto's welquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dit tevens de planning voor het foto-avondje?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kom jij geen soep brengen in zo'n schoonmaak pakje waar we het laatst over hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |