quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Morguh. Wanner kan ik weer bij Blijdorp de snelweg op?
Het springknopje van mijn auto is stukquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]kan je niet meer over je gracht heen springen?
Ik doelde op Bokito, niet op KnightIndustriesTwoThousand (TURBOBOOST! : D ).quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het springknopje van mijn auto is stuk
Mijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben 'm nog niet tegengekomen, maar ik weet ook niet of we dezelfde trein hebben. Ik heb geen vaste trein. Er rijden zó vaak treinen naar Den Haag HS dat ik gewoon de eerste de beste pak die klaarstaat.
Ohquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik doelde op Bokito, niet op KnightIndustriesTwoThousand (TURBOBOOST! : D ).
Voor een Amerikaan valt dat best mee. je verwacht eerder 2:1quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die auto kost overigens geen hol, vrij van wegenbelasting, maar rijdt wel ongeveer 1:2
Op de snelweg...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Voor een Amerikaan valt dat best mee. je verwacht eerder 2:1
wat hebben ze daar dat wij niet hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen Rotterdam! Ik ga zo m'n treintickets naar Berlijn halen
Best een boel, Berlijn isquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat hebben ze daar dat wij niet hebben?
Berlijn is tofquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen Rotterdam! Ik ga zo m'n treintickets naar Berlijn halen
Sorry maar dat gaat waarschijnlijk weer nergens over en in de media krijgen de echte fans weer de schuld dankzij 50 mafkezen met sjaals en mutsen/petjesquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is vanmiddag weer een protest van Feyenoorders in de stad, het feest begint om 16.00 voor wie er ook naar toe wil.
Ik heb nog nooit een demonstratie van tribunevullers tegen de daden van het voetbaltuig gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry maar dat gaat waarschijnlijk weer nergens over en in de media krijgen de echte fans weer de schuld dankzij 50 mafkezen met sjaals en mutsen/petjes
Dat is dezelfde argument als die Wilders gebruiktquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een demonstratie van tribunevullers tegen de daden van het voetbaltuig gezien.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde argument als die Wilders gebruikt
Oh nice, maar volgens mij vliegt er vrij weinig naar Berlijn vanuit Nederland toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Berlijn is tofTwee jaar geleden heengevlogen met syl (KLM vlucht was toen goedkoper dan ICE en 9 uur korter dan een gewone trein
dan maar decadent vliegen
), was erg gaaf
![]()
Wanneer ga je?
die 50 die vandeweek de stad in gingen om te rellen zijn geen voetbalfans. Ik wel daar zit hem het verschilquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een demonstratie van tribunevullers tegen de daden van het voetbaltuig gezien.
Bullshit. Ik ben feyenoord supporter. Ik gedraag me geenzins als een Hooligan. Ik kies een voetbalclub geen manier om me zogenaamd te profileren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Alleen maakt het iets meer sense in het geval van voetbalsupporters. Die kiezen er zelf voor zich op een bepaalde manier te profileren. Uiterlijke kenmerken, uiterlijke gedragingen etc.
Allochtonen kiezen er over het algemeen niet zelf voor, dat ze met een kleurtje geboren worden
Wij zaten toen voor de tickets op 225 euro voor 2 personen incl alles, KLM van Schiphol naar Tegel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Oh nice, maar volgens mij vliegt er vrij weinig naar Berlijn vanuit Nederland toch?
Voor een retourtje ben ik nu 78 euro kwijt, vind ik eigenlijk wel prima te doen(vorig jaar last minute waren we echt veeeeeeeeeeel meer kwijt omdat we terug alleen eerste klas konden reizen
)
Eind aprilZin innn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |