Zei hij, terwijl hij schaamteloos een gruwelijke taalfout in de TT plaatste.quote:West blijft het meest pauper van de stad!
behalve het eerste linkjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zei hij, terwijl hij schaamteloos een gruwelijke taalfout in de TT plaatste.
welke fout?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zei hij, terwijl hij schaamteloos een gruwelijke taalfout in de TT plaatste.
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke fout?
Ik zei niks WSS staat in de Wiki......
230 op de deurklink zetten!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet ik niet, ik had het alleen over de taalfout die zojuist uit de TT gehaald is.
Ik krijg zometeen iemand over de vloer uit Zuid, wat voor voorzorgsmaatregelen kan ik nog treffen?
kogelvrij vestjequote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet ik niet, ik had het alleen over de taalfout die zojuist uit de TT gehaald is.
Ik krijg zometeen iemand over de vloer uit Zuid, wat voor voorzorgsmaatregelen kan ik nog treffen?
quote:Wil je over een maand ofzo ook op de kaart? Stuur dan elke week een PM naar LeeHarveyOswald
Onderzoeken op schaamluis en naar het museum brengen. ( => http://www.nmr.nl/nmr/pages/showPage.do?instanceid=5&itemid=3145&style=default )quote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik zou mn spartaspul verbergenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef DutchTrain het volgende:
Volgens wikipedia had dit topic Dwalmdam # 57 moeten heten
En sinds wanneer luisteren wij normale mensen naar wat Limburgers en Brabanders te zeggen hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef DutchTrain het volgende:
Volgens wikipedia had dit topic Dwalmdam # 57 moeten heten
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat iemand de wiki nu aan het aanpassen is
fijn dat je hem zelf inkoptquote:Op maandag 23 februari 2009 13:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die wiki wordt vaker aangepast dan dat Feyenoord wint
Ik ben scherper en fitter dan een Feyenoord-spitsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fijn dat je hem zelf inkopt
das toch schattig nieuwsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Knuffelmarokkaan Ali B en zijn partner Breghje zijn gistermiddag papa en mama geworden. Om 16.15 uur kwam Amin (je spreekt het uit als Emmien) ter wereld, meldt RTL Boulevard.
De jongen weegt zeven pond en is kerngezond. In november vorig jaar maakte de rapper in zijn tv-programma 'De flat van Ali B' bekend dat hij vader zou worden.
Ben benieuwd hoe snel Ahmed op bezoek gaat
En toch moeten ze het wonen/huren in Rotterdam beter gaan regelen!quote:Rotterdam voert veel ’foute’ lijstjes aan, maar niet wat betreft die van de huurprijzen, blijkt uit gegevens van de huurwoningenwebsite Pararius.nl.
De huurders van woningen in de tien duurste wijken van Amsterdam, Utrecht en Den Haag leggen meer euro’s op tafel dan huurders die in de top tien van Rotterdams meest prijzige wijken wonen.
De gemiddelde huurprijs over 2008 voor één vierkante meter per maand komt volgens de berekeningen van Pararius voor heel Amsterdam uit op 19,79 euro , in Utrecht op 15,80 en voor Den Haag 15,03. In Rotterdam ligt de gemiddelde vierkante meterprijs veel lager: 13, 55 euro.
Het Scheepvaartkwartier, aanvoerder van de Rotterdamse top-10 is echter om een huis te huren één van de duurste wijken van ons land. Voor een vierkante meter betalen de bewoners van deze rustieke wijk aan de Nieuwe Maas 20,09 euro. Alleen de huurders van woningen in Amsterdam Oud-Zuid en het centrum van van de hoofdstad zijn meer kwijt. Daar wordt gemiddeld iets meer dan 21 euro voor een vierkante meter betaald.
Het Scheepvaartkwartier is veruit de duurste wijk van de Maasstad. In Hillegersberg, de nummer 2 op de Rotterdamse ranglijst, betalen de huurders vijf euro minder, gemiddeld 15,02 euro voor een vierkante meter.
De top 10 van Rotterdam wordt achtereenvolgens gevormd door Nesselande (met een gemiddelde van 14,71 euro op nummer 3), De Esch, ’s Gravenland, Kleiwegkwartier, Centrum, Noordereiland (gemiddeld 14,07 euro), Lombardijen en Oud-Mathenesse dat op plaats tien staat met een gemiddelde vierkante meterprijs van 13,55 euro.
De verwachting is dat de huurprijzen in de vrije sector verder zullen dalen, zegt algemeen directeur Jasper de Groot van Pararius.nl. Het aantal particulieren dat een woning te huur aanbiedt, stijgt volgens hem gestaag. Door de crisis stokt de verkoop van huizen, waardoor meer huisbezitters overgaan tot verhuur.
Voor sociale huurwoningen inderdaad. Maar als je zo lang moet wachten, heb je er waarschijnlijk geen recht (meer) op.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
wachtlijst van 80 maanden vind ik beetje lang
er is ook particuliere verhuur die helemaal niet zoveel duurder is hier. Sowieso zijn de huizenprijzen hier erg okquote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
wachtlijst van 80 maanden vind ik beetje lang
ik mag morgen ook weer naar de tandarts. Ik heb een klotegebit en het resultaat van een controle missen is dan ook meteen 3 gaatjesquote:Op maandag 23 februari 2009 17:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Pfff, mijn buurt staat op nummer 8
Oh en ik ben weer een verstandskies armer
Kut is dat he. Gelukkig is mijn huidige tandartse een geweldige vrouw van rond de 25quote:Op maandag 23 februari 2009 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag morgen ook weer naar de tandarts. Ik heb een klotegebit en het resultaat van een controle missen is dan ook meteen 3 gaatjes
en ik heb lekker een leuke ventquote:Op maandag 23 februari 2009 17:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kut is dat he. Gelukkig is mijn huidige tandartse een geweldige vrouw van rond de 25
Mevrouw trok vandaag mijn tand en liet em zien, helemaal bebloed. Zegt ze: het is net een foetusquote:Op maandag 23 februari 2009 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik heb lekker een leuke vental issie wel ergens richting 30 denk ik, geen 25 meer in ieder geval
gatverdamme dat van die foetusquote:Op maandag 23 februari 2009 17:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mevrouw trok vandaag mijn tand en liet em zien, helemaal bebloed. Zegt ze: het is net een foetusEn daarna: wil je hem nee naar huis. Misschien krijg je dan wat van de tanden fee
ik vroeg moet ook lugubere grapjes kunnen makenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gatverdamme dat van die foetus![]()
maar de tandenfee is wel schattig
heb net een foto van mijn tandarts gevondentoen ik hem de vorige keer zag zag ie er toch echt leuker uit!
[ afbeelding ]
Je koopt ook regelmatig bij Tellsell en je hebt Heiden6 als sms vriendin?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo weer ff in een kroeg in R'dam mezelf naar nummer 1 gespeeld op de PhotoPlay
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je koopt ook regelmatig bij Tellsell en je hebt Heiden6 als sms vriendin?
Dan was dat wat ik onthouden had (vieze voorzitter deelquote:Op maandag 23 februari 2009 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Dat beheerde ik sowieso al niet. Daar woon ik in. Ik ben wel vieze voorzitter, maar heb tot nog toe weinig daden verricht.
Jouquote:
Oh ja, dat. Dat was echt grappig.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jouheeft toch ooit SMS ANITA AAN smsjes beantwoord?
![]()
moet je nou precies hetzelfde nog eens gaan proberen?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Er heeft zich inderdaad nog niemand gemeld. Ik denk dat ik naar huis kan. Moet ik wel een tweede vergadering gaan inplannen, want ik heb niet genoeg volmachten om het quorum te halen.
Dan kan iemand altijd verzoeken om een andere tijd te plannen of om een volmacht te verlenen. VVE-vergaderingen bij ons zijn ook vaak om 19.00, toch is tot nu toe steeds iedereen (minus 1, maar het pand is executoriaal verkocht, dus misschien vergadering volgende week beter) aanwezig.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je nou precies hetzelfde nog eens gaan proberen?
( sowieso een beetje een onhandige tijd zo rond 7 uur, miss dat er daarom niemand is?)
Ik ben pas om 12:00 begonnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Tering, om 21;10 thuis van werken, moet er niet aan denken
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn nieuwe baan zo leuk dat het me helemaal niets uitmaakt.Ik heb eindelijk weer energie over als ik thuis kom, in plaats van dat ik volkomen uitgeblust ben en het huishouden verwaarloos e.d.
Dan ist wel prima uiteraard, persoonlijk ben ik liever van 8 - 17, en heb echt geen '8 uur werken per dag is genoeg' mentaliteit, maar bij mn vorige baan teveel s'avonds gewerkt enzo dat ik dit nu wel ff prima vindquote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mijn nieuwe baan zo leuk dat het me helemaal niets uitmaakt.Ik heb eindelijk weer energie over als ik thuis kom, in plaats van dat ik volkomen uitgeblust ben en het huishouden verwaarloos e.d.
Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Dit werk brengt gewoon met zich mee dat je ook vaak 's avonds werkt en dat vind ik prima, want de vergaderingen met de eigenaars zijn mijn favoriete onderdeel van het werk. Alleen moeten ze dan wel komen opdagen natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ist wel prima uiteraard, persoonlijk ben ik liever van 8 - 17, en heb echt geen '8 uur werken per dag is genoeg' mentaliteit, maar bij mn vorige baan teveel s'avonds gewerkt enzo dat ik dit nu wel ff prima vind
Kijk de rijdende rechter van vorige week eens, ligt nog een leuke klus voor je denk ik zo danquote:Op maandag 23 februari 2009 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Dit werk brengt gewoon met zich mee dat je ook vaak 's avonds werkt en dat vind ik prima, want de vergaderingen met de eigenaars zijn mijn favoriete onderdeel van het werk. Alleen moeten ze dan wel komen opdagen natuurlijk.
Hoe functioneert zo'n VvE dan als er al niemand komt opdagen?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, het maakt mij niet zoveel uit. Dit werk brengt gewoon met zich mee dat je ook vaak 's avonds werkt en dat vind ik prima, want de vergaderingen met de eigenaars zijn mijn favoriete onderdeel van het werk. Alleen moeten ze dan wel komen opdagen natuurlijk.
Dan schrijf je een tweede vergadering uit en die is rechtsgeldig ongeacht het aantal vertegenwoordigde stemmen (dus ook als je één volmacht hebt en er komt verder niemand). Overigens ging dit om een VvE-tje van drie woningen en ik had één volmacht.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe functioneert zo'n VvE dan als er al niemand komt opdagen?![]()
Het lijkt ook heel veel, maar feitelijk beheer ik nu minder eenheden (appartementen) dan in mijn vorige twee banen, omdat het voor 2/3 om mini-VvE-tjes gaat (waar je trouwens sowieso al weinig werk van hebt).quote:Ik zit hier in het bestuur, en wij vergaderen intern denk ik twee à drie keer per jaar, en één algemene jaarvergadering. Alle vergaderingen overigens wel met de professionele beheerder. Ik denk niet dat hij zoveel VvE's beheert tegelijkertijd. Lijkt mij verschrikkelijk!
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijk de rijdende rechter van vorige week eens, ligt nog een leuke klus voor je denk ik zo dan
Een rel over wat bejaarden, voornamelijk over een niet functionerende VvE, en dus alle problemen die daar uit voortkwamen. Uiteindelijk was het vonnis dat er een werkende VvE moest komen. Waren wat problemen over rommel op de galerij, een buurvrouw die de afzuigkap op de centrale luchtinstallatie (of hoe dat dan ook heet) had aangesloten en meer van zulks. Was zo'n beetje 1 man vs de rest van de VvEquote:
Klinkt bekend.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een rel over wat bejaarden, voornamelijk over een niet functionerende VvE, en dus alle problemen die daar uit voortkwamen. Uiteindelijk was het vonnis dat er een werkende VvE moest komen. Waren wat problemen over rommel op de galerij, een buurvrouw die de afzuigkap op de centrale luchtinstallatie (of hoe dat dan ook heet) had aangesloten en meer van zulks. Was zo'n beetje 1 man vs de rest van de VvE
Ach het was wel grappig, de eiser eistte 6.000 euro van zn buurvrouw omdat de grond van haar planten bij hem voor de deur waaidequote:Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Rommel op de galerij, afzuigkappen op de centrale afzuiginstallatie, fietsen in de bergingsgang, pissen in de lift, bloemen en planten op de galerij, wasrekken aan de balkons. De wereldproblematiek op VvE-niveau.
Er zitten altijd van die beroepszeikers bij ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het was wel grappig, de eiser eistte 6.000 euro van zn buurvrouw omdat de grond van haar planten bij hem voor de deur waaide
OK, de boel wordt dus niet onbestuurbaar gelukkig! Maar toch lijkt 't me enigszins frustrerend.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan schrijf je een tweede vergadering uit en die is rechtsgeldig ongeacht het aantal vertegenwoordigde stemmen (dus ook als je één volmacht hebt en er komt verder niemand). Overigens ging dit om een VvE-tje van drie woningen en ik had één volmacht.
[..]
Is er niet een soort basisniveau aan werk dat je per VvE moet verrichten?quote:Het lijkt ook heel veel, maar feitelijk beheer ik nu minder eenheden (appartementen) dan in mijn vorige twee banen, omdat het voor 2/3 om mini-VvE-tjes gaat (waar je trouwens sowieso al weinig werk van hebt).
Als er niemand komt is dat altijd jammer.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, de boel wordt dus niet onbestuurbaar gelukkig! Maar toch lijkt 't me enigszins frustrerend.
Tuurlijk, maar aan tien VvE's van drie appartementen heb je niet substantieel meer werk dan aan eentje van dertig appartementen.quote:Is er niet een soort basisniveau aan werk dat je per VvE moet verrichten?
Welkom terugquote:Op maandag 23 februari 2009 21:40 schreef Duvel het volgende:
Ik mag hier weer posten, werk parttime in Rotterdam.
In overleg met de hypotheekadviseur moet dat vast wel gaan lukken. Niets van aantrekken overigens van dat gezeur in dat andere topic over een aankoopmakelaar; in Rotterdam en Den Haag kun je die goed gebruiken (want daar is de verkoopprijs vrijwel altijd lager dan de vraagprijs), terwijl ze in andere steden niets waard zijn (want daar brengen ze hun geld niet op, de verkoopprijs ligt vaak boven de vraagprijs), heb ik ondertussen begrepen.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als trouwens de aankoopmakelaar een beetje zn best doet, dan komen wij hemelsbreed zo'n 20 meter bij jullie vandaan wonen (buitenkant complex, uitkijkend over Noord)
Hope soquote:Op maandag 23 februari 2009 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In overleg met de hypotheekadviseur moet dat vast wel gaan lukken. Niets van aantrekken overigens van dat gezeur in dat andere topic over een aankoopmakelaar; in Rotterdam en Den Haag kun je die goed gebruiken (want daar is de verkoopprijs vrijwel altijd lager dan de vraagprijs), terwijl ze in andere steden niets waard zijn (want daar brengen ze hun geld niet op, de verkoopprijs ligt vaak boven de vraagprijs), heb ik ondertussen begrepen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Nou, die rommel, dat gedoe met die afzuigkap en pissen in de lift zou ik toch ook niet willen hebben.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Rommel op de galerij, afzuigkappen op de centrale afzuiginstallatie, fietsen in de bergingsgang, pissen in de lift, bloemen en planten op de galerij, wasrekken aan de balkons. De wereldproblematiek op VvE-niveau.
Hoe had hij dat bedrag onderbouwd?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het was wel grappig, de eiser eistte 6.000 euro van zn buurvrouw omdat de grond van haar planten bij hem voor de deur waaide
Een aankoopmakelaar kan erg handig zijn en de kosten heb je er zo uit, zeker als je niet thuis bent in vastgoed. Woning die ik nu heb ook aangekocht met een aankoopmakelaar, die een flink deel van de prijs heeft afgetikt en ook andere voorwaarden heeft bedongen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In overleg met de hypotheekadviseur moet dat vast wel gaan lukken. Niets van aantrekken overigens van dat gezeur in dat andere topic over een aankoopmakelaar; in Rotterdam en Den Haag kun je die goed gebruiken (want daar is de verkoopprijs vrijwel altijd lager dan de vraagprijs), terwijl ze in andere steden niets waard zijn (want daar brengen ze hun geld niet op, de verkoopprijs ligt vaak boven de vraagprijs), heb ik ondertussen begrepen.
Dat is altijd een beetje jammer, vooral als die ene partij allerlei besluitvorming m.b.t. investeringen tegenhoudt.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Deze week ook VVE vergadering. Ga er wel naartoe, maar met een verdeling van 80% van de stemmen voor 1 partij, 10% voor een ander en 5 van 2% heb ik er niet veel invloed. Hooguit om nog wat zaken voor de vorm in de notulen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |