Oh, misschien dat ik die dan deze week nog eens uitprobeer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:41 schreef DutchTrain het volgende:
De nieuwe metro's op RandstadRail rijden
[ afbeelding ]
of ben ik de laatste die dat door had
Nouja, een gewone fiets is ook best snel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Liever imbeciel en snel, dan charmant en langzaam.
Nouja, mijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga meestal op een balkon bij de eerste klas staan, daar stappen doorgaans niet zoveel mensen in / uit.
Niet zo'n beetje ook en in de spits mogen die helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, een gewone fiets is ook best snel.Enige nadeel is dan weer dat het pecunia's kost om het ding mee te mogen nemen..
Dat laatste is wel helemaal triest dan... Betaal je er voor, mogen die dingen nog niet mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook en in de spits mogen die helemaal niet mee.
Ik ben 'm nog niet tegengekomen, maar ik weet ook niet of we dezelfde trein hebben. Ik heb geen vaste trein. Er rijden zó vaak treinen naar Den Haag HS dat ik gewoon de eerste de beste pak die klaarstaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, mijndus wel en misschien zelfs wel in dezelfde trein, jullie gaan tenslotte dezelfde kant op.
idem.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben 'm nog niet tegengekomen, maar ik weet ook niet of we dezelfde trein hebben. Ik heb geen vaste trein. Er rijden zó vaak treinen naar Den Haag HS dat ik gewoon de eerste de beste pak die klaarstaat.
Nee, naar Delft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
De bus? Van R'dam CS naar Den Haag HS?
Niets mis met de nieuwe bussen van de RET. Ook de laatste tijd geen een meer tegengekomen met een suïcidale rijstijl of een ochtendhumeur. Dat was vorig jaar - toen dezelfde lijn door Connexxion gereden werd - wel anders. En ze rijden nog op tijd ookquote:
Al een week of 3, 4quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:41 schreef DutchTrain het volgende:
De nieuwe metro's op RandstadRail rijden
[ afbeelding ]
of ben ik de laatste die dat door had
Connexxion is sowieso de door mij minst gewaardeerde OV maatschappij. Geweld tegen een chauffeur mag niet, maar als het een Connexxion chauffeur is, dan wordt het al een andere zaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niets mis met de nieuwe bussen van de RET. Ook de laatste tijd geen een meer tegengekomen met een suïcidale rijstijl of een ochtendhumeur. Dat was vorig jaar - toen dezelfde lijn door Connexxion gereden werd - wel anders. En ze rijden nog op tijd ook
Zeg dus tegenwoordig op m'n werk dat ik weer netjes met de zilvergrijze Mercedes met chauffeur naar kantoor ben gekomen
komende dagen overigens met de auto en deed er net op de terugweg al langer over als met de bus door die werkzaamheden op de Stadhoudersweg. Ben benieuwd hoe het filerijden morgen gaat bevallen.
Absoluut. Ze rijden hier vlaklangs richting Zuidplein maar wat een dorpsdebielen zijn het.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Connexxion is sowieso de door mij minst gewaardeerde OV maatschappij. Geweld tegen een chauffeur mag niet, maar als het een Connexxion chauffeur is, dan wordt het al een andere zaak.
die staan al tijden online.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:02 schreef DutchTrain het volgende:
En waar zijn die foto's van Vivian Girls nou ?
VA KA NT IEquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er iets aan de hand ofzo? Zo verdomt rustig in de straat maar ook in de stadEen of andere islamitische feestdag ofzo?
Alleen in de metro was het druk, maar die kwam pas na 8 minuten (en dat in de ochtendspits..). Op stadhuis had de bestuurder zelfs zoveel haast dat er meer mensen nog uit de metro wilde, dan dat er mensen uitgestapt waren
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Morguh. Wanner kan ik weer bij Blijdorp de snelweg op?
Het springknopje van mijn auto is stukquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]kan je niet meer over je gracht heen springen?
Ik doelde op Bokito, niet op KnightIndustriesTwoThousand (TURBOBOOST! : D ).quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het springknopje van mijn auto is stuk
Mijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben 'm nog niet tegengekomen, maar ik weet ook niet of we dezelfde trein hebben. Ik heb geen vaste trein. Er rijden zó vaak treinen naar Den Haag HS dat ik gewoon de eerste de beste pak die klaarstaat.
Ohquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik doelde op Bokito, niet op KnightIndustriesTwoThousand (TURBOBOOST! : D ).
Voor een Amerikaan valt dat best mee. je verwacht eerder 2:1quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die auto kost overigens geen hol, vrij van wegenbelasting, maar rijdt wel ongeveer 1:2
Op de snelweg...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Voor een Amerikaan valt dat best mee. je verwacht eerder 2:1
wat hebben ze daar dat wij niet hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen Rotterdam! Ik ga zo m'n treintickets naar Berlijn halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |