Nou ja, wb die rommel: sommige mensen bellen al de VvE-beheerder als iemand een dagje een vuilniszak naast de deur heeft staan of als iemand een plantje naast zijn voordeur zet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou, die rommel, dat gedoe met die afzuigkap en pissen in de lift zou ik toch ook niet willen hebben.
Als het de laatste vergadering van de avond is, ben je wel lekker vroeg thuis.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als er niemand komt is dat altijd jammer.
[..]
OK, dat zou ik net anders verwachten.quote:Tuurlijk, maar aan tien VvE's van drie appartementen heb je niet substantieel meer werk dan aan eentje van dertig appartementen.
Bedankt!quote:
...maar dat zouden wij dan weer niet via de VVE regelen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou, die rommel, dat gedoe met die afzuigkap en pissen in de lift zou ik toch ook niet willen hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
De Albert Heijn kan haar grootse winkelsoort niet kwijt. De uitbreiding van de XL-winkels verloopt erg moeizaam volgens de winkelketen met achthonderd winkels in Nederland. Ze aast daarom nu op plekken zoals in of bij nieuwe voetbalstadions. Jan-Christiaan Hellendoorn, woordvoerder van de AH zegt: "Bij stadions is veel parkeergelegenheid én de stadions liggen dichtbij de stad."
Kom er maar in LeeHeijnOswald
Jij lost dat op oud-Rotterdamse wijze op middels je pipa?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...maar dat zouden wij dan weer niet via de VVE regelen...
Steken is de nieuwe trend toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij lost dat op oud-Rotterdamse wijze op middels je pipa?
Tja, da's dan ook niet echt rommel..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:34 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, wb die rommel: sommige mensen bellen al de VvE-beheerder als iemand een dagje een vuilniszak naast de deur heeft staan of als iemand een plantje naast zijn voordeur zet.
Op zuid ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
In het oude westen mag vuil niet meer op straat maar moet het in de ondergrondse containers. Beste uitvinding ooit!
Als je er mee kunt omgaan wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
In het oude westen mag vuil niet meer op straat maar moet het in de ondergrondse containers. Beste uitvinding ooit!
Dat is dus niet meer zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je er mee kunt omgaan wel.Op Zuid was het regelmatig dat een van de containers vol was en dat een of andere mongool er in geslaagd was om een zak zo in de andere containers te doen dat die blokkeert. Nouja, als dat dus gebeurt flikkert iedereen zakken er weer naast en heb je een vuilnisbelt langs de straat.
Op die manier, dat scheelt dan inderdaad wel!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is dus niet meer zo![]()
Hooguit dat er 5 zakken liggen omdat de bak ook echt vol zit, maar er kan nu een grotere zak in de klep (dus geen verstopte klep meer!) en er kan meer in de ondergrondse container (die zijn >2x zo hoog geworden)
Alleen jammer dat ze er meer dan acht jaar over hebben gedaan om te ontdekken dat de oude manier niet echt werkte.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op die manier, dat scheelt dan inderdaad wel!Vooral dat verstoppen..
Het is inderdaad erg kut als je 4 bakken af moet tot je de goede hebt, maar zelfs het oude systeem is imho beter dan eens per week een afvalpiramide bouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze er meer dan acht jaar over hebben gedaan om te ontdekken dat de oude manier niet echt werkte.
Tja, het blijven ambtenaren he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze er meer dan acht jaar over hebben gedaan om te ontdekken dat de oude manier niet echt werkte.
quote:
Ik zit nu net te kijken nu ik het hier lees... Misschien wel, hij is wel erg lang "Loading" en "Still working" in ieder geval..quote:
En ik vier domeinnamen + een mailserver.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Gmail down? Geen last van heb Hotmail
Ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ik vier domeinnamen + een mailserver.
lol. maar:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ooken die forward alles weer naar mijn GMail account.
Dat zou dus moeten betekenen dat je er nog wel bij kanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:07 schreef wtplep het volgende:
De webpagina ligt eruit. De IMAP/POP diensten werken nog (redelijk).
Okee, maar dan moet ik wel weer een POP client gaan opzetten enzo..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
lol. maar:
[..]
Dat zou dus moeten betekenen dat je er nog wel bij kan![]()
- Omdat ik de manier waarop GMail e-mail in conversaties indeelt erg prettig vind werkenquote:Waarom trouwens die forward?
Hotmail ligt er dan ook nooit uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:22 schreef SingleCoil het volgende:
Hotmail ftw! Gmail=failmail
Had die laatste regel nou niet neergezetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Okee, maar dan moet ik wel weer een POP client gaan opzetten enzo..
[..]
- Omdat ik de manier waarop GMail e-mail in conversaties indeelt erg prettig vind werken
- Omdat ik al mijn e-mail vanaf overal ter wereld wil kunnen benaderen
- Omdat ik al mijn e-mail vanaf overal ter wereld in een fractie van een seconde wil kunnen doorzoeken
- Omdat ik geen zin heb om een webmail systeem te onderhouden
vandaag iig nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hotmail ligt er dan ook nooit uit.
Thunderbird is niet vanaf overal benaderbaar. Verder ken ik geen webmailsysteem dat dezelfde zoekfunctionaliteit als GMail heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had die laatste regel nou niet neergezet![]()
![]()
Ik gebruik voor voornaam (apenstaart) vanwisse (dot)nl IMAP, zodat ik een met de webmailbox gesynchroniseerde Thunderbird heb
Ik wil alleen maar op steekwoorden kunnen zoeken en dat werkt in Hotmail ook prima. Wat zou je meer willen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verder ken ik geen webmailsysteem dat dezelfde zoekfunctionaliteit als GMail heeft.
Het is idd wel meer op de hoger-opgeleide gerichtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Hotmail vind ik zwaar gebruiksonvriendelijk.
Dat is prima. Nu alleen ook in een paar gigabyte mail en meteen op mijn scherm. Dat is wat ik nog geen webmail-systeem heb zien doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar op steekwoorden kunnen zoeken en dat werkt in Hotmail ook prima. Wat zou je meer willen?
Deze zoekt standaard inderdaad niet in content, alleen subject en afzender.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Thunderbird is niet vanaf overal benaderbaar. Verder ken ik geen webmailsysteem dat dezelfde zoekfunctionaliteit als GMail heeft.
wel...hij zoekt iig door een paar gieg mail en en het komt direct op mijn scherm. Ligt er wel een beetje aan wat je met 'direct' bedoelt...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is prima. Nu alleen ook in een paar gigabyte mail en meteen op mijn scherm. Dat is wat ik nog geen webmail-systeem heb zien doen.
Hotmail is net zo min iets dat je zelf onderhoudt dan GMail.
Dat werkt dan ook goed inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wel...hij zoekt iig door een paar gieg mail en en het komt direct op mijn scherm. Ligt er wel een beetje aan wat je met 'direct' bedoelt...
Proefje: ik ga nu zoeken op "gitaar" in mijn mailbox...
...ik heb binnen 1 seconde antwoord (alleen de eerste 400 resultaten worden weergegeven....)
tja...maar andere zoekmogelijkheden dan trefwoord heb ik echt nooit nodig...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat werkt dan ook goed inderdaad.Alleen bedoelde LHO iets anders.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...maar andere zoekmogelijkheden dan trefwoord heb ik echt nooit nodig...
Ja er kan een schroefdraad statief in. I am not an complete idiotquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een Turk die aan iemand op Zuid vraagt wanneer ze gaan schieten![]()
Noem maar een dagOverdag of avond? Zit er een gat onderin je camera van ong. een halve centimeter? (Schroefdraad statief)
Mis je stukjes?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja er kan een schroefdraad statief in. I am not an complete idiot
Ik moet ook nog even kijken ik heb je tel. Dan bel ik je, goed?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maargoed, noem maar een dag
zaterdag mss dope-feestje
dus weet nog niet of ik dan kan maar verder ist wmb. iedere dag prima
De tandarts zei vorige week dat "die van mij mooi en volledig door waren". Ik wist niet eens dat ik ze hadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zo. Het is definitief. Vrijdag 13 maart (vrijdag de 13 ja) Gaat mijn laatste 2 verstandskiezen eruit. Bij de kaakchirurg.
Sowieso vergoedt een verzekeraar alleen tandheelkundige ingrepen wanneer je daar een aanvullende verzekering voor hebt. En volgens mij heeft mijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je dan ooit grote schade krijgt, vergoed de verzekeraar het toch niet?
De meeste verzekeraars vergoeden volgens mij wel het standaard "mond open mond dicht" en gaten boren gebeuren...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso vergoedt een verzekeraar alleen tandheelkundige ingrepen wanneer je daar een aanvullende verzekering voor hebt. En volgens mij heeft mijndie niet..
Al enig verschil in verloop van ziekte?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zit tussen twee projecten in, op dit moment
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso vergoedt een verzekeraar alleen tandheelkundige ingrepen wanneer je daar een aanvullende verzekering voor hebt. En volgens mij heeft mijndie niet..
Dat zeggen mensen idd heel vaak tot hun gebid uit elkaar valt. En dan is het te laatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
is van mening dat een tandheelkundige verzekering, met zijn gebitskwaliteit, niet rendeert. Ik heb ook al 30 jaar niks aan mijn gebit gehad (ik krijg pas problemen als er zo'n tandenbeul net zo lang aan je vulling gaat staan trekken tot ze lek zijn)
Vandaag veel beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al enig verschil in verloop van ziekte?(oftewel: Voel je je al wat beter?
Of nog kutterder?
).
Dat gebeurt alleen in Urk en Kampen, dat gebid uit elkaar valtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen idd heel vaak tot hun gebid uit elkaar valt. En dan is het te laat
Hmm.. zal ik maar niet happen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet nu al wat er trouwens door jouw hoofd gaat als een collega smst dat hij met een nieuw project bezig is
Ook dichterbij huis wel hoor, Hardinxveld-Giessendam en zulks..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen in Urk en Kampen, dat gebid uit elkaar valt
Ik zou wel even Amsterdams thuisblijven en uitzieken tot je van top tot teen weer oke bentquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaag veel beter.Tmax en Tgem beginnen een beetje normaal te worden, ik kan weer wat substantiële dingen eten, er is nu iets tegen de pijn te doen, ik slaap normaal.. Binnenkort ga ik dus ook weer Rotterdams aan de arbeid.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
LDG al tijdje niet gezien. Is ze eindelijk mijn thee scoren?
Dat is ook een inteelt dorp toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dichterbij huis wel hoor, Hardinxveld-Giessendam en zulks..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dichterbij huis wel hoor, Hardinxveld-Giessendam en zulks..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is ook een inteelt dorp toch?
De argumentatie van iedere verzekeringsmakelaar. in wfl had ik je om een bron gevraagd. Hier is het gewoon niet waar natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen idd heel vaak tot hun gebid uit elkaar valt. En dan is het te laat
Het opmerken van beginnende schade, eventueel herstel voor het te laat is, minder groot herstel, tandsteenverwijdering, poets en boen tips, ...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De argumentatie van iedere verzekeringsmakelaar. in wfl had ik je om een bron gevraagd. Hier is het gewoon niet waar natuurlijk![]()
maar goed: als ik nou nooit iets heb, waarom zou ik dan naar een tandarts gaan? Is het waarschijnlijk dat mijn hele 'gebid' ineens uit elkaar valt, en zoja, hoe zou een periodieke controle dat dan hebben kunnen voorkomen?
Als we een WFL hadden gezeten had ik wellicht daadwerkelijk antwoord hebben gegeven op je vraag. In dit topic volsta ik met het volgende antwoord: Ik denk dat jij de antwoorden op de vragen die je zelf stelt ook wel weet. Je vind het alleen een bevredigende antwoorden. Suit yourselfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De argumentatie van iedere verzekeringsmakelaar. in wfl had ik je om een bron gevraagd. Hier is het gewoon niet waar natuurlijk![]()
maar goed: als ik nou nooit iets heb, waarom zou ik dan naar een tandarts gaan? Is het waarschijnlijk dat mijn hele 'gebid' ineens uit elkaar valt, en zoja, hoe zou een periodieke controle dat dan hebben kunnen voorkomen?
Nouja, dat kan nog wel een weekje ofzo duren. Morgen blijf ik sowieso nog thuis, maar als ik dan gewoon normaal kan eten, een normale temperatuur heb en verder nergens last van heb, dan ga ik gewoon weer werken. Ook al noemen sommigen het toch geen werken wat ik doe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou wel even Amsterdams thuisblijven en uitzieken tot je van top tot teen weer oke bent![]()
Dat wil ik dus inderdaad voorkomen.quote:Niets is zo kut om na drie dagen werk er achter te komen dat het toch net niet ging.
Klopt. Het heeft een licht ontstekingsremmend effect. In ieder geval had ik de dagen hiervoor > 39 graden koorts, ondanks de maximale dosis paracetamol (Waarbij dan nog geldt dat de meetmethode een nauwkeurigheid heeft van -/- 0,3..1,0 graadquote:Paracetamol drukt de koorts toch ook ?
...waar ik, zonder merkbaar effect, de afgelopen 30 jaar ook zonder heb gekund...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het opmerken van beginnende schade, eventueel herstel voor het te laat is, minder groot herstel, tandsteenverwijdering, poets en boen tips, ...
Misschien helpt het als je een grote bek hebt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook geen tandartsverzekering. Ik heb zeer zelden iets aan mijn gebeden.
Hmm.. Tja, het is wel praktisch, maar ik vind het er wel altijd een beetje imbeciel uitzien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag heb ik mijn vouwfiets in gebruik genomen.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een grote bek hebt?
Ga je er dan ook mee in de spits in de trein mee in de weg staan enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:55 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag heb ik mijn vouwfiets in gebruik genomen.
Nee hoor, hij is heel klein en ik zorg dat hij niet in de weg staat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je er dan ook mee in de spits in de trein mee in de weg staan enzo
Liever imbeciel en snel, dan charmant en langzaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Tja, het is wel praktisch, maar ik vind het er wel altijd een beetje imbeciel uitzien.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is heel klein en ik zorg dat hij niet in de weg staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |