Dan zal ik wel een honderdtal brieven naar jou toe sturen, met de tekst erbij dat jij betaald uiteraard.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:18 schreef politiekforever het volgende:
[..]
ik denk het wel.![]()
![]()
want tnt wil graag zijn geld.
maar ik zet natuurlijk geen retour adres op, dus ze kunnen het niet terug sturen, en dus is de ontvanger de sjaak.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een honderdtal brieven naar jou toe sturen, met de tekst erbij dat jij betaald uiteraard.
Dat is wel slim van je!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:22 schreef politiekforever het volgende:
[..]
maar ik zet natuurlijk geen retour adres op, dus ze kunnen het niet terug sturen, en dus is de ontvanger de sjaak.
TNT = gristenhond?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef politiekforever het volgende:
uiteraard ga ik geen postzegel aan die gristenhonden besteden.
Vroeger was het zo dat als de afzender niet bekent was, dat de ontvanger verplicht de brief moest aannemen en strafpot betalen.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef Edwinuss het volgende:
TS is gewoon een mongool die hoopt op normale reacties terwijl hij weet dat het 1 van de meest domme vragen ooit is.
TNT is zelf een gristenhond.
Ja joh.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef politiekforever het volgende:
[..]
Vroeger was het zo dat als de afzender niet bekent was, dat de ontvanger verplicht de brief moest aannemen en strafpot betalen.
Of beter net zo dom.quote:
"strafport"quote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef politiekforever het volgende:
Vroeger was het zo dat als de afzender niet bekent was, dat de ontvanger verplicht de brief moest aannemen en strafpot betalen.
En dan nog durven christenbashen ookquote:Op maandag 23 februari 2009 12:31 schreef politiekforever het volgende:
[..]
Antwoordnummer?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Op die site stond dat het zonder postzegel kon, maar dat vond ik al zo vaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |