Uiteraard had ik niet verwacht dat je het objectief zou zien, dus bij deze maar even een metafoortje zodat je even uit je admin-blabla-weglullen-rol kunt komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal doorgelezen en het werd inderdaad wat teveel who-is-hot, maar SoK heeft daar goed ingegrepen, daarna heeft ze zich ingehouden en nog maar één zo'n opmerking gemaakt.
Ik vind je reactie daar en dit FB-topic dan ook behoorlijk overdreven, het was al opgelost.
En haar voor "borderline-kuthoer" uitmaken helpt je zaak ook niet echt.
dan zeg je het nog netjes wat betreft die buurman.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:28 schreef kastanova het volgende:
knip
Nou remlof, zeg nou zeg; is die buurman in jouw ogen dan een vuile, klaplopende teringmongool of niet?
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
Goed ONZ topic, ik laat 'm nog even open totdat je drank op is Kasta
Ik ben broodnuchter en terwijl ik jou vastlul typ ik tussendoor nog even een volledig WBR in elkaar voor m'n werk.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
Goed ONZ topic, ik laat 'm nog even open totdat je drank op is Kasta
1 van je eigen mods die een topic verneukt en áls er dan eindelijk, notabene een andere, mod waarschuwt dat het afgelopen moet zijn, toch nog doorgaat.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:36 schreef remlof het volgende:
TS had het over één topic, ik heb dat teruggelezen en zag dat FTR-mod SaintOfKillers het al lang had opgelost. Rest is een non-discussie en ordinair gescheld.
Dat valt me inderdaad al op sinds je in de crew zit; Je dúrft simpelweg niet meer inhoudelijk op me in te gaan uit angst voor gezichtsverlies hé?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef Lemmeb het volgende:
Totaal geen idee waar dit nou weer overgaat, maar wel mooi om te zien dat kastanova nog steeds alive and kickin' is.
Weer terug?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eens met mening over Hara, oneens met kansloze Kasta en ze gejank
Wacht, wacht, remlof, ik zal je een kans geven; trek ik nu even een flesje Prosecco open, probeer jij als je al je moed bij elkaar geraapt hebt over een uurtje met een spitsvondige reply op de openingspost te komen. Deal?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat valt me inderdaad al op sinds je in de crew zit; Je dúrft simpelweg niet meer inhoudelijk op me in te gaan uit angst voor gezichtsverlies hé?
Belachelijk he? Feedback geven in het Feedback forum.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Betere deal? Slotje? want dat gejank van jou is ook om te huilen, net een klein kind dat ze zin niet krijgt en perse iedereen even wil laten weten hoe hij er over denkt....jeeezzz grow up biatch
Ben het eens met Kasta hoor over Haraquote:Op maandag 23 februari 2009 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belachelijk he? Feedback geven in het Feedback forum.
Mwoah, helemaal ongelijk geef ik Kasta niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:36 schreef remlof het volgende:
TS had het over één topic, ik heb dat teruggelezen en zag dat FTR-mod SaintOfKillers het al lang had opgelost. Rest is een non-discussie en ordinair gescheld.
Welnee, dat mag hij gewoon niet. En misschien is hij het wel echt niet met je eensquote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef kastanova het volgende:
Dat valt me inderdaad al op sinds je in de crew zit; Je dúrft simpelweg niet meer inhoudelijk op me in te gaan uit angst voor gezichtsverlies hé?
Ik open één topic in Feedback, dat wordt gesloten zonder met een oplossing te komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben het eens met Kasta hoor over Haramaar dat gejank iedere keer van Kasta en vooral dat overal verkondigen als het geen resultaat geeft dat is soms wel vermoeiend
![]()
En zo vinden genoeg mensen mij een kutuser, klootzak, teringlijer, lutser, nietsnutlekker boeiend en zo zal Kasta er net over denken wat ik er van vind
maar meningen kunnen gegeven worden
Wat is de oplossing dan? Haar met pek en veren over het ganse forum trekken? Bannen, zwart maken?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik open één topic in Feedback, dat wordt gesloten zonder met een oplossing te komen.
Vervolgens open ik een nieuw topic om alsnog een antwoord te krijgen.
Oftewel: Ik tel maar liefst 2 hele topics waarvan 1 geopend is omdat de vorige gesloten werd.
MAN! MAN! MAN! MIJN TOPICS ZIJN OVERAL! HET MOET NIET GEKKER WORDEN NU!
In al die jaren FOK! is er niet zoveel veranderd hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik open één topic in Feedback, dat wordt gesloten zonder met een oplossing te komen.
Vervolgens open ik een nieuw topic om alsnog een antwoord te krijgen.
Oftewel: Ik tel maar liefst 2 hele topics waarvan 1 geopend is omdat de vorige gesloten werd.
MAN! MAN! MAN! MIJN TOPICS ZIJN OVERAL! HET MOET NIET GEKKER WORDEN NU!
Kom kom Is, áls er iemand dergelijke uitspraken mág en misschien juist wel móet doen, is hij het als FA.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, dat mag hij gewoon niet. En misschien is hij het wel echt niet met je eens
Misschien wel, maar dan niet tegenover jouquote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef kastanova het volgende:
Kom kom Is, áls er iemand dergelijke uitspraken mág en misschien juist wel móet doen, is hij het als FA.
Dus hophop, afsluiten die FC discussie en ban die snol.
Begin maar eens met een TV-ban aangezien ze een recidivist is die zichzelf kennelijk niet onder controle heeft en daarnaast ook nog eens een voorbeeldfunctie geniet.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is de oplossing dan? Haar met pek en veren over het ganse forum trekken? Bannen, zwart maken?
Je slaat door.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom kom Is, áls er iemand dergelijke uitspraken mág en misschien juist wel móet doen, is hij het als FA.
Dus hophop, afsluiten die FC discussie en ban die snol.
Hij doet/durft het niet tegenover mij inderdaad. Specifiek niet tegen mij.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan niet tegenover jouEn bannen is wel een beetje overdreven, vind je ook niet.
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:08 schreef Pacmaniac het volgende:
Geachte dames en heren van de moderatie.
Gaarne een ban voor deze gefrustreerde meneer. Dat hij er niet mee om kan gaan is tot daar aan toe. Ons laten meedelen in zijn emotionele onderbuikgevoelens (gecombineerd met beledigende teksten richting uw personeel ) lijkt me voldoende deze meneer de voorlopige toegang tot uw bedrijvencomplex te weigeren.
M.v.g. een tevreden gebruiker
Het is Hara's slowchat-hanggroepje dat op die manier ook dit topic om zee tracht te helpenquote:Op maandag 23 februari 2009 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open een topic, maar val dit topic niet lastig.
Ho, wacht. Nee.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is Hara's slowchat-hanggroepje dat op die manier ook dit topic om zee tracht te helpen.
Het is wel een beetje triest dat dit naar ONZ wordt gezet ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is Hara's slowchat-hanggroepje dat op die manier ook dit topic om zee tracht te helpen.
Ik hou van de zee, jammer dat 'ie zover weg is....quote:Op maandag 23 februari 2009 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
De realiteit is gewoon dat mensen je niet serieus nemen. So what?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wel een beetje triest dat dit naar ONZ wordt gezet ja.
Lees gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
nogmaals, waar gaat dit over?
[Borderline-Kuthoer] Kan Harajuku...quote:Op maandag 23 februari 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
nogmaals, waar gaat dit over?
Ik ben niet degene die dit topic heeft geopend, ongelooflijk dom figuur.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
De realiteit is gewoon dat mensen je niet serieus nemen. So what?
tis maar waar je druk over maaktquote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
[Borderline-Kuthoer] Kan Harajuku...
Wie??quote:Op maandag 23 februari 2009 01:36 schreef Fascination het volgende:
TS komt wel een beetje gefrustreerd over.
Je weet wat er gebeurt als je een ban voor iemand aanvraagt, hè?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:08 schreef Pacmaniac het volgende:
Geachte dames en heren van de moderatie.
Gaarne een ban voor deze gefrustreerde meneer. Dat hij er niet mee om kan gaan is tot daar aan toe. Ons laten meedelen in zijn emotionele onderbuikgevoelens (gecombineerd met beledigende teksten richting uw personeel ) lijkt me voldoende deze meneer de voorlopige toegang tot uw bedrijvencomplex te weigeren.
M.v.g. een tevreden gebruiker
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Tering, dit is wel een duidelijk een staaltje lafheid.
Remlof wordt een beetje afgesopt, te laf om inhoudelijk te reageren maar dat mag 's nachts.
Vervolgens komt er een groep mongolen het topic verkloten en geen enkele mod die het in zijn harses haalt om in te grijpen met de melding: He stelletje klootzakken, Remlof wordt hier even om uitleg gevraagd, kanker op met je bagger.
Nee, lekker laten verbaggeren omdat ze verdomme te laf zijn om het topic op te schonen.
Nu NJ ook FA is, kan ie meteen eens een paar mensen wakker schudden daar achter de schermen. Lees dit topic nou eens gewoon, ziet de OP er uit als nachtbagger?
Kijk aan, a_a die uit gaat leggen met wat hij met die post bedoelt. Tenminste, dat mag ik minimaal van je verwachten, want ik zie het niet helemaal.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach daar is het schoothondje van Kasta. Kasta... roep je hondje eens terug
Redelijk schoon ja, het ruikt zelfs weer lavendelfris!!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
lijkt mij weer redelijk schoon Dirkie
ontopic maar weer
reageer ontopic, of reageer helemaal niet, triangeljostiquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Redelijk schoon ja, het ruikt zelfs weer lavendelfris!!
Je zou toch inderdaad denken dat het FC-overleg inmiddels achter de rug is en remlof nu eindelijk wel mag (quote:Op maandag 23 februari 2009 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Tering, dit is wel een duidelijk een staaltje lafheid.
Remlof wordt een beetje afgesopt, te laf om inhoudelijk te reageren maar dat mag 's nachts.
Vervolgens komt er een groep mongolen het topic verkloten en geen enkele mod die het in zijn harses haalt om in te grijpen met de melding: He stelletje klootzakken, Remlof wordt hier even om uitleg gevraagd, kanker op met je bagger.
Nee, lekker laten verbaggeren omdat ze verdomme te laf zijn om het topic op te schonen.
Nu NJ ook FA is, kan ie meteen eens een paar mensen wakker schudden daar achter de schermen. Lees dit topic nou eens gewoon, ziet de OP er uit als nachtbagger?
Ben je uberhaupt al één keer op de openingspost in gegaan dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik heb mijn standpunt in deze al twee keer verkondigd, dat ga ik niet nog een keer doen.
Beter een triangeljosti ipv de reservejosti die jij bent...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
reageer ontopic, of reageer helemaal niet, triangeljosti
Je hebt je antwoord al gehad in het eerste topic, als je dan door blijft zaniken als een kind met een scheve vergelijking met de hond van de buren moet je niet raar opkijken als je topic in ONZ beland.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt al één keer op de openingspost in gegaan dan?
En nu je er toch bent; plaats dit topic eens even snel terug naar waar het geopend is: Feedback.
Topicvoetbal doe je maar met je ONZ-speeltjes.
Ja. Kan het nu op slot voordat het helemaal uit de hand gaat lopen?quote:
En op dat "antwoord" ging ik vervolgens in met de wedervraag zoals die in de openingspost iet.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:41 schreef remlof het volgende:
Je hebt je antwoord al gehad in het eerste topic, als je dan door blijft zaniken als een kind met een scheve vergelijking met de hond van de buren moet je niet raar opkijken als je topic in ONZ beland.
Verder nog iets?
Omg Rem, zeg nou gewoon ja en verlos TS van zn kwelling...zucht..quote:Nou remlof, zeg nou zeg; is die buurman in jouw ogen dan een vuile, klaplopende teringmongool of niet?
Echt serieus, als ik ooit een 40-jarige, alleenstaande pauper met een minimum inkomen en een oorbelletje(!) wordt, met als enig vermaak mijn tig katten en het offtopic spammen in een ONZ forum, zou iemand me dan aub neer kunnen schieten.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Omg Rem, zeg nou gewoon ja en verlos TS van zn kwelling...zucht..
Ik wil je nu wel al komen neerschieten hoor...Droeftoeter met middeleeuwse vooroordelen en huillie-topics.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt serieus, als ik ooit een 40-jarige, alleenstaande pauper met een minimum inkomen en een oorbelletje(!) wordt, met als enig vermaak mijn tig katten en het offtopic spammen in een ONZ forum, zou iemand me dan aub neer kunnen schieten.
En ook direct mijn ouders puur vanwege het feit dat ze zoiets sneus hebben voortgebracht.
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt serieus, als ik ooit een 40-jarige, alleenstaande pauper met een minimum inkomen en een oorbelletje(!) wordt, met als enig vermaak mijn tig katten en het offtopic spammen in een ONZ forum, zou iemand me dan aub neer kunnen schieten.
En ook direct mijn ouders puur vanwege het feit dat ze zoiets sneus hebben voortgebracht.
Jammer, maar je haalt het duidelijk niet bij het niveau van iemand die wel z'n school heeft afgemaakt. Je maakt jezelf volkomen belachelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik wil je nu wel al komen neerschieten hoor...Droeftoeter met middeleeuwse vooroordelen en huillie-topics.
omg, kastanova in vormquote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja en? Heb je daar problemen mee?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, maar je haalt het duidelijk niet bij het niveau van iemand die wel z'n school heeft afgemaakt. Je maakt jezelf volkomen belachelijk.
Nou...Hij heeft schijnbaar gedachten over een Remlof die gefistfucked wordt... Denk dattie ondertussen wat anders omhoog aan het houden is.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon zijn niveau dat hij hoog wil houden. Dat lukt zo vrij behoorlijk.
Gelukkig, want dat wisten we nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja en? Heb je daar problemen mee?
Ik heb overigens lang haar in een staartje, 2 oorbellen, 2 poezen, 3 vissen en ik ik rook jointjes...
Ik heb wel eens de gedachte om willekeurig mensen te vermoorden, maar daar is het nog nooit van gekomen. De gedachten van Kasta die heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou...Hij heeft schijnbaar gedachten over een Remlof die gefistfucked wordt... Denk dattie ondertussen wat anders omhoog aan het houden is.
Wil je nog wat van me weten dan? Of ben je gewoon een onzekere homo? Dan hoepel maar snel opquote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat wisten we nog niet.
Die gedachten heb ik nu dus... En wie weet, wat niet is kan nog komen hè..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de gedachte om willekeurig mensen te vermoorden, maar daar is het nog nooit van gekomen.
Heeft niets met vooroordelen te maken beste man. Puur een conclusie gebaseerd op de feiten.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik wil je nu wel al komen neerschieten hoor...Droeftoeter met middeleeuwse vooroordelen en huillie-topics.
Woehaha, wat is dit voor slappe poging om te flamen? Doe nog eens.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wil je nog wat van me weten dan? Of ben je gewoon een onzekere homo? Dan hoepel maar snel op
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heeft niets met vooroordelen te maken beste man. Puur een conclusie gebaseerd op de feiten.
- De 40 jaar is simpelweg uit je profiel te halen
- Alleenstaand ben je per definitie; niet alleen vanwege de invulling in je fotoboek, maar des te meer vanwege al je katten. Geen enkele vrouw zou het immers accepteren dat haar hele huis gevuld is met dusdanig veel harende stinkbeesten.
- Eenzaam; iemand die aan 1 kat als huisdier nog niet voldoende heeft, heeft overduidelijk iets te compenseren. Katten zijn allemansvrienden, dus ook voor de kanslozen op aarde. Vandaar ook dat lelijke 50-jarige pauperwijven hun kansarmflatje altijd volgestouwd hebben met die beesten.
- Als je wél vrienden zou hebben, hadden deze je allang gezegd dat je toch eindelijk dat debiele oorbelletje uit moest doen aangezien je er nu uit ziet als Freddy Mercury die 14 jaar lang aan de heroine gezeten heeft.
- Minimum inkomen: Gezien de wallen onder je ogen, je pokdalige en vette gezicht en je ongezonde gelaatskleur is het evident dat je alleen afgeprijsd en ongezond Aldi/Lidl voedsel naar binnen werkt. Eveneens op die uiterlijke kenmerken gebaseerd kan ik ook concluderen dat je niet aan ook maar enige vorm van sportieve inspanning doet. Ook geen vrienden die je opdoet bij teamsporten, kantines e.d. dus. En uiteraard ook wederom de bevestiging dat je geen vrienden/vriendinnen hebt die wél gezond voor je willen koken.
Daarnaast kan ik uit je postgedrag opmaken dat je niet alleen een onzekere, eenzame man bent, dit aangezien je je alleen laat omringen door verstandelijk minder begaafde users en mensen die jonger dan je zijn, maar daarnaast waarschijnlijk ook voornamelijk nachtdiensten draait en/of je je (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt hebt laten verklaren. Hetgeen ook direct de grauwe gelaatskleur mede verklaard. Dat soort parasieten van de samenleving vindt het namelijk onprettig om zich buiten, tussen de wél werkende mens, te begeven.
En hop, nu ondanks de gepresenteerde féiten, alles ontkennen en jezelf nog belachelijker maken.
*klikt op fotoboek* *klikt op fotoboek remlof*quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Verder kunnen wij uit jouw postgedrag opmaken dat je een verzuurde zeurzak bent.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik uit je postgedrag opmaken dat je niet alleen een onzekere, eenzame man bent, dit aangezien je je alleen laat omringen door verstandelijk minder begaafde users en mensen die jonger dan je zijn, maar daarnaast waarschijnlijk ook voornamelijk nachtdiensten draait en/of je je (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt hebt laten verklaren.
Dat ben je toch al?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan moet hij wel een oorbel en tig katten hebben ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben je toch al?
Jij loopt je hier druk te maken om niets
En deels arbeidsongeschikt, mogelijk na een scheiding en het niet meer mogen bezoeken van een of meerdere kinderen (speculatie) en een regelmatige bezoeker van een psychiater met zelfmoordneigingen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet hij wel een oorbel en tig katten hebben ja.
Ach gosh, tijd om dáár op te reageren heb je wel knullie?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben je toch al?
Jij loopt je hier druk te maken om niets
Zijn half gesloten, neerslachtige blik is inderdaad wel een standaard weggevertje wat betreft depressiviteit ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En deels arbeidsongeschikt, mogelijk na een scheiding en het niet meer mogen bezoeken van een of meerdere kinderen (speculatie) en een regelmatige bezoeker van een psychiater met zelfmoordneigingen.
Al 2,5 jaar niet meer onder de zonnebank geweest en fitnessen is voor homo's. Verder nog iets?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Damn hey wat een lap text.... Meen je nu werkelijk dat ik al je vooroordelen ga lezen?
1 blik in jou fobo .... Wannabee-player ofzo. Zelfingenomen arrogant watje? Een geleend six-pack...
Ga ff zonnebanken ofzo, snotneus.
Je spreekt uit eigen ervaring gezien we dezelfde leeftijd hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En deels arbeidsongeschikt, mogelijk na een scheiding en het niet meer mogen bezoeken van een of meerdere kinderen (speculatie) en een regelmatige bezoeker van een psychiater met zelfmoordneigingen.
Flikker eindelijk op mislukte homo. Je ego is nog groter dan het huis van je mammie en pappie. Zou eens tijd worden dat je een paar flinke tikken tegen je lege rotkop zou krijgen met je gehuil.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al 2,5 jaar niet meer onder de zonnebank geweest en fitnessen is voor homo's. Verder nog iets?.
Maar kom, lees het toch maar even joh...
Kun je het de volgende uitgeprint meenemen naar je psych als hij vraagt wat er allemaal aan je mankeert.
Nog 1x dan, misschien dat je het nu wel begrijpt: de slowchat in het Lost topic liep ietwat uit de hand ja en Harajuku. deed daar aan mee maar ze was zeker niet de enige. SaintOfKliiers zag het als FTR-mod en heeft prima ingegrepen, het topic liep weer zoals het hoorde. En dan, als mosterd na de maaltijd kom jij opeens met een tienvoudige multiquote van Hara aan, met posts die niet eens allemaal offtopic waren.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach gosh, tijd om dáár op te reageren heb je wel knullie?.
Kom, toon jezelf eens waardig om "je functie" te bekleden en ga eens daadwerkelijk op de openingspost in.
Je hebt nu al tig keer beweerd dat je geen zin/tijd hebt om op er op in te gaan, maar desondanks kom je wel telkens terug met simplistische onelinertjes... Komt een beetje tegenstrijdig en sneuig over vind je zelf ook niet?
Laat anders mama Yvonne het woord voeren als het iets te hoog gegrepen is, maar kom dat niet telkens terug met dit halfslachtige gelul.
Als je een discussie niet kan winnen gaan dreigen met fysiek geweld. Je kan je Mavo nooit afgemaakt hebben.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden dat je een paar flinke tikken tegen je lege rotkop zou krijgen met je gehuil.
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Meestal op een reünie van de lagere school, de types die het toen al niet zo goed deden ondanks de uren bijles.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:32 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je spreekt uit eigen ervaring gezien we dezelfde leeftijd hebben?
En nee, ik heb geen last van bovengenoemde aandoeningen.
Ah, here we goquote:Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Flikker eindelijk op mislukte homo. Je ego is nog groter dan het huis van je mammie en pappie. Zou eens tijd worden dat je een paar flinke tikken tegen je lege rotkop zou krijgen met je gehuil.
Grow up you litlle fuck.
En nu gauw je warme melk en je koekie doen met mama, je mot zo naar bed!
Zucht...
Waarom ga je dan naar die reünie? Puur uit leedvermaak of zijn er ook nog onzekere MILFS?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Meestal op een reünie van de lagere school, de types die het toen al niet zo goed deden ondanks de uren bijles.
Na een glas bier beginnen ze meteen over hun poezen, hun ex, de kinderen, de te lage uitkering en de slecht functionerende hulpverlenende instanties. Ik kan haast niet wachten op de komende reünie, dan worden de voedselbanken het onderwerp van gesprek, ook daar zal alles aan mankeren. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier alvast neer te plempen, dan kan ik alvast oefenen op het doen alsof het me interesseert.
Nope. Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een discussie niet kan winnen gaan dreigen met fysiek geweld. Je kan je Mavo nooit afgemaakt hebben.
Ah geweldig, wederom hetzelfde riedeltje, maar nu aangelengd met bonuswoordjes.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog 1x dan, misschien dat je het nu wel begrijpt: de slowchat in het Lost topic liep ietwat uit de hand ja en Harajuku. deed daar aan mee maar ze was zeker niet de enige. SaintOfKliiers zag het als FTR-mod en heeft prima ingegrepen, het topic liep weer zoals het hoorde. En dan, als mosterd na de maaltijd kom jij opeens met een tienvoudige multiquote van Hara aan, met posts die niet eens allemaal offtopic waren.
Vervolgens gebruik je diezelfde post nog een keer als OP van een topic in FB, maar dan vergezeld van een TT die op zich al banbaar is, want je maakt een moderator uit voor "borderline kuthoer".
Ik zie dat door de vingers, geef je antwoord en sluit het topic.
En dan open je weer een FB topic met een dubieuze titel (en hilarische spelfout) en kom je met een vergelijking die totaal nergens op slaat over de hond van de buren die voor m'n huis zou schijten terwijl er een hondentoilet is.
En dan moet ik je nog serieus nemen?
En dan mij een pauper noemen...Je bent echt nog dommer dan een opdrogende urinevlek in je eigen onderbroek.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Meestal op een reünie van de lagere school, de types die het toen al niet zo goed deden ondanks de uren bijles.
Na een glas bier beginnen ze meteen over hun poezen, hun ex, de kinderen, de te lage uitkering en de slecht functionerende hulpverlenende instanties. Ik kan haast niet wachten op de komende reünie, dan worden de voedselbanken het onderwerp van gesprek, ook daar zal alles aan mankeren. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier alvast neer te plempen, dan kan ik alvast oefenen op het doen alsof het me interesseert.
Er komen ook wel eens mensen die wél redelijk normaal zijn en niet een zweem van katten meenemen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar die reünie? Puur uit leedvermaak of zijn er ook nog onzekere MILFS?
Het kleuterklasniveau ben je nog niet ontstegen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En dan mij een pauper noemen...Je bent echt nog dommer dan een opdrogende urinevlek in je eigen onderbroek.
Ik heb m'n havo bijna afgerond en ga daarna HBO doen. Ik heb op m'n 23ste dus al bijna meer bereikt dan jij op je 40ste.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nope. Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
En jij?!
Je lagere schoolrapport telt niet mee. Alhoewel ....in jou geval..
harakiriquote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, en trouwens, Harakiri IS een borderline kuthoer.
Zoals je zojuist zag zijn mijn karakterschetsen immers betrouwbaar.
Nope, anders zou ik ook niet hier bezig zijn. Je snapt er ook helemaal niets van hè, push-over...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het kleuterklasniveau ben je nog niet ontstegen.
Laat me raden, de drukkerij heet Loesje?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nope. Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
En jij?!
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
- Minimum inkomen
Damn I'm good!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef kastanova het volgende:
voornamelijk nachtdiensten draait
Oohww, je zit dus nog gewoon op school op je 23ste... Ik was toen al aan het werk hoor, lullo.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb m'n havo bijna afgerond en ga daarna HBO doen. Ik heb op m'n 23ste dus al bijna meer bereikt dan jij op je 40ste.
Steek je nog een veer in je eigen uitgeweide sterretje.quote:
Over harakiri heb ik nog zo'n m'n twijfels; geen flauw idee wie het is namelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
harakiri
bedoel jij niet Harajuku?
Heb je haar al eens ontmoet dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over harakiri heb ik nog zo'n m'n twijfels; geen flauw idee wie het is namelijk.
Van Harajuku weet ik inderdaad zeker dat het een borderline stinkhoer is.
Ik zit nog op m'n 23ste, als jij dat ook had gedaan had je jezelf niet zo belachelijk gemaakt nu.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Oohww, je zit dus nog gewoon op school op je 23ste... Ik was toen al aan het werk hoor, lullo.
Woon je ook nog thuis zeker...of breng je op zn minst je vuile was naar mama in de weekends.
Volgens mij heb je gewoon stiekem een oogje op haar maar wil je het niet toegeven.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over harakiri heb ik nog zo'n m'n twijfels; geen flauw idee wie het is namelijk.
Van Harajuku weet ik inderdaad zeker dat het een borderline stinkhoer is.
Had ik een ontmoeting met jou nodig om tot zo'n spot-on karakterschets te komen?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heb je haar al eens ontmoet dan?
Shitkolere hey. Jij bent echt wel vol van jezelf he....Zal wel pijn doen in dat kupke van je he.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Had ik een ontmoeting met jou nodig om tot zo'n spot-on karakterschets te komen?
Niet om het één of het ander hoor, maar op je 23e pas je HAVO-diploma behalen? Dan is er in het verleden toch ook wel wat fout gegaan?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit nog op m'n 23ste, als jij dat ook had gedaan had je jezelf niet zo belachelijk gemaakt nu.
Ssssssjjjjtttt verraad 'm nou niet meteenquote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander hoor, maar op je 23e pas je HAVO-diploma behalen? Dan is er in het verleden toch ook wel wat fout gegaan?
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander hoor, maar op je 23e pas je HAVO-diploma behalen? Dan is er in het verleden toch ook wel wat fout gegaan?
Tot nu toe heb ik alle vrouwelijke Fok ontmoetingen nog geneukt. Dus nee, 7 kleuren in m'n broek schijten zal het niet worden..quote:Op maandag 23 februari 2009 20:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Zou het je een keer overkomen, dat je oog in oog komt te staan met Hara, schijt je 7 kleuren met je bijdehandte grote waffel.
Je hebt nog niet geneukt dus.....quote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik alle vrouwelijke Fok ontmoetingen nog geneukt. Dus nee, 7 kleuren in m'n broek schijten zal het niet worden..
7 keer in haar bek schijten en dreigen het filmpje op Fok te plaatsen tenzij ze haar mod-functie neerlegt komt eerder.
Ik heb een MBO diploma gehaald voor ICT, iets waar ik niks mee doe omdat ik die richting toch niet op wil. Ben later opnieuw begonnen op Havo niveau. Is niet helemaal soepel gegaan nee, maar heb toch meer bereikt dan die josti.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tjaquote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet geneukt dus.....
Euhh, wat heb je bereikt dan? Dat je er na je opleiding achter bent gekomen dat je een foute keuze had gemaakt, en dus opnieuw moet beginnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een MBO diploma gehaald voor ICT, iets waar ik niks mee doe omdat ik die richting toch niet op wil. Ben later opnieuw begonnen op Havo niveau. Is niet helemaal soepel gegaan nee, maar heb toch meer bereikt dan die josti.
Ik heb net als jij een MBO diploma, precies evenveel bereikt dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euhh, wat heb je bereikt dan? Dat je er na je opleiding achter bent gekomen dat je een foute keuze had gemaakt, en dus opnieuw moet beginnen.
Aplausje voor jezelf, nitwit.
Heeft niets met vooroordelen te maken beste man. Puur een conclusie gebaseerd op de feiten.
- De 40 jaar is simpelweg uit je profiel te halen
- Alleenstaand ben je per definitie; niet alleen vanwege de invulling in je fotoboek, maar des te meer vanwege al je katten. Geen enkele vrouw zou het immers accepteren dat haar hele huis gevuld is met dusdanig veel harende stinkbeesten.
- Eenzaam; iemand die aan 1 kat als huisdier nog niet voldoende heeft, heeft overduidelijk iets te compenseren. Katten zijn allemansvrienden, dus ook voor de kanslozen op aarde. Vandaar ook dat lelijke 50-jarige pauperwijven hun kansarmflatje altijd volgestouwd hebben met die beesten.
- Als je wél vrienden zou hebben, hadden deze je allang gezegd dat je toch eindelijk dat debiele oorbelletje uit moest doen aangezien je er nu uit ziet als Freddy Mercury die 14 jaar lang aan de heroine gezeten heeft.
- Minimum inkomen: Gezien de wallen onder je ogen, je pokdalige en vette gezicht en je ongezonde gelaatskleur is het evident dat je alleen afgeprijsd en ongezond Aldi/Lidl voedsel naar binnen werkt. Eveneens op die uiterlijke kenmerken gebaseerd kan ik ook concluderen dat je niet aan ook maar enige vorm van sportieve inspanning doet. Ook geen vrienden die je opdoet bij teamsporten, kantines e.d. dus. En uiteraard ook wederom de bevestiging dat je geen vrienden/vriendinnen hebt die wél gezond voor je willen koken.
Daarnaast kan ik uit je postgedrag opmaken dat je niet alleen een onzekere, eenzame man bent, dit aangezien je je alleen laat omringen door verstandelijk minder begaafde users en mensen die jonger dan je zijn, maar daarnaast waarschijnlijk ook voornamelijk nachtdiensten draait en/of je je (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt hebt laten verklaren. Hetgeen ook direct de grauwe gelaatskleur mede verklaard. Dat soort parasieten van de samenleving vindt het namelijk onprettig om zich buiten, tussen de wél werkende mens, te begeven.
En hop, nu ondanks de gepresenteerde féiten, alles ontkennen en jezelf nog belachelijker maken.
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Dirkh het volgende:
Euh ja. Ik heb mn opleidingen goed gekozen, succesvol afgerond en werk nu ook in die richting... Iets wat jij nog maar eens "bereiken" moet.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net als jij een MBO diploma, precies evenveel bereikt dus.En nogmaals, ik heb m'n HAVO nu bijna afgerond dus heb ik bijna meer bereikt dan jij. Volg je het nog?
Lift je nou mee op een ander?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net als jij een MBO diploma, precies evenveel bereikt dus.En nogmaals, ik heb m'n HAVO nu bijna afgerond dus heb ik bijna meer bereikt dan jij. Volg je het nog?
Ik kan ook aan de gang gaan in de richting ICT idioot, ik heb alleen ambitie. Zoek dat woord anders even op voordat je weer reageert.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euh ja. Ik heb mn opleidingen goed gekozen, succesvol afgerond en werk nu ook in die richting... Iets wat jij nog maar eens "bereiken" moet.
Volg jij het nog een beetje, studentje?
Jouw psychologische analyses zijn ietsje minder to the point dan die van Kasta ben ik bang.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je hebt nog niet geneukt dus.....
Nee, valt mee idd.quote:
Droplul.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan ook aan de gang gaan in de richting ICT idioot, ik heb alleen ambitie. Zoek dat woord anders even op voordat je weer reageert.
Ik doe niet aan analyses. Ik reageer gewoon op wat ik leesquote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jouw psychologische analyses zijn ietsje minder to the point dan die van Kasta ben ik bang.
Ietsje maar hoor....
Yeah! Een ontopic tvp![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:23 schreef shmoopy het volgende:
kastanova afkoelbannetje.
Neeeeeeeee....shit!!!quote:
Ik moet nog een paar maanden ja, daarna een 3 jarige opleiding op HBO, dat duurt nog eeuwig idd.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Droplul.
Je doet een ict-opleiding waar je niet blij mee bent. En nu doe je havo en ga je zeggen dat je wel in de ict aan de slag kan....Maar je hebt ambitie?! Ambitie om student te blijven zeker.
En dan ook nog beweren dat je het snapt...zucht...
WTFquote:
Donder toch een eind op klapmongool.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee....shit!!!![]()
Begon 'm al te missen...
Jezus kolere, wat een zwaktebod zeg.quote:
Dus je hebt ook nog altijd een uitkering...Je hebt nog geen week in je leven echt gewerkt. Je hebt nog nooit moeten aanpoten voor je eigen centjes. Je reist op mijn kosten met je ov-kaart. En voorlopig zit je nog gewoon op school.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar maanden ja, daarna een 3 jarige opleiding op HBO, dat duurt nog eeuwig idd.
Ik heb gewoon een bijbaantje. Ik doe niet aan uitkeringen. Ik werk al vanaf m'n 16de. Ik heb een auto, geen OV.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dus je hebt ook nog altijd een uitkering...Je hebt nog geen week in je leven echt gewerkt. Je hebt nog nooit moeten aanpoten voor je eigen centjes. Je reist op mijn kosten met je ov-kaart. En voorlopig zit je nog gewoon op school.
Waar haal jij al je praatjes en zogenaamde wijsheid vandaan knulletje?
Leer eerst eens goeie keuzes in je leven te maken, groentje.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jouw psychologische analyses zijn ietsje minder to the point dan die van Kasta ben ik bang.
Ietsje maar hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |