quote:
Op maandag 23 februari 2009 00:19 schreef remlof het volgende:[..]
Ik heb het helemaal doorgelezen en het werd inderdaad wat teveel who-is-hot, maar SoK heeft daar goed ingegrepen, daarna heeft ze zich ingehouden en nog maar één zo'n opmerking gemaakt.
Ik vind je reactie daar en dit FB-topic dan ook behoorlijk overdreven, het was al opgelost.
En haar voor "borderline-kuthoer" uitmaken helpt je zaak ook niet echt.
Uiteraard had ik niet verwacht dat je het objectief zou zien, dus bij deze maar even een metafoortje zodat je even uit je admin-blabla-weglullen-rol kunt komen.
Stel jij hebt een buurman.
Die buurman heeft een hond.
Die buurman woont naast een hondenuitlaatplek.
De buurman gaat echter íedere keer naar
jóuw tuin om zijn hond een flinke keutel te laten leggen.
En echt ontiegelijk veel stront hé! Je hebt geen tuin meer! Je hebt alleen nog stront om je huis heen liggen.
Tot dat je eindelijk, na alle frustratie opgekropt te hebben, zegt: "Ejeeuh, zou je daar misschien mee op willen houden?"
En vervolgens komt je buurman tóch nog een keer terug en laat zijn hond wederom een flinke bolus in je tuin draaien.
100% dat jij hem die stront allemaal uit je tuin laat ópvreten, totdat hij vermaalde hondenbrokken opboert.
Saillant detail hierbij is trouwens dat je buurman
zélf als controleur in dienst is bij jou in de buurt om overlast van hondestront tegen te gaan

.
Nou remlof, zeg nou zeg; is die buurman in jouw ogen dan een vuile, klaplopende teringmongool of niet?