Uiteraard had ik niet verwacht dat je het objectief zou zien, dus bij deze maar even een metafoortje zodat je even uit je admin-blabla-weglullen-rol kunt komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal doorgelezen en het werd inderdaad wat teveel who-is-hot, maar SoK heeft daar goed ingegrepen, daarna heeft ze zich ingehouden en nog maar één zo'n opmerking gemaakt.
Ik vind je reactie daar en dit FB-topic dan ook behoorlijk overdreven, het was al opgelost.
En haar voor "borderline-kuthoer" uitmaken helpt je zaak ook niet echt.
dan zeg je het nog netjes wat betreft die buurman.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:28 schreef kastanova het volgende:
knip
Nou remlof, zeg nou zeg; is die buurman in jouw ogen dan een vuile, klaplopende teringmongool of niet?
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
Goed ONZ topic, ik laat 'm nog even open totdat je drank op is Kasta
Ik ben broodnuchter en terwijl ik jou vastlul typ ik tussendoor nog even een volledig WBR in elkaar voor m'n werk.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
Goed ONZ topic, ik laat 'm nog even open totdat je drank op is Kasta
1 van je eigen mods die een topic verneukt en áls er dan eindelijk, notabene een andere, mod waarschuwt dat het afgelopen moet zijn, toch nog doorgaat.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:36 schreef remlof het volgende:
TS had het over één topic, ik heb dat teruggelezen en zag dat FTR-mod SaintOfKillers het al lang had opgelost. Rest is een non-discussie en ordinair gescheld.
Dat valt me inderdaad al op sinds je in de crew zit; Je dúrft simpelweg niet meer inhoudelijk op me in te gaan uit angst voor gezichtsverlies hé?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef Lemmeb het volgende:
Totaal geen idee waar dit nou weer overgaat, maar wel mooi om te zien dat kastanova nog steeds alive and kickin' is.
Weer terug?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eens met mening over Hara, oneens met kansloze Kasta en ze gejank
Wacht, wacht, remlof, ik zal je een kans geven; trek ik nu even een flesje Prosecco open, probeer jij als je al je moed bij elkaar geraapt hebt over een uurtje met een spitsvondige reply op de openingspost te komen. Deal?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat valt me inderdaad al op sinds je in de crew zit; Je dúrft simpelweg niet meer inhoudelijk op me in te gaan uit angst voor gezichtsverlies hé?
Belachelijk he? Feedback geven in het Feedback forum.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Betere deal? Slotje? want dat gejank van jou is ook om te huilen, net een klein kind dat ze zin niet krijgt en perse iedereen even wil laten weten hoe hij er over denkt....jeeezzz grow up biatch
Ben het eens met Kasta hoor over Haraquote:Op maandag 23 februari 2009 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belachelijk he? Feedback geven in het Feedback forum.
Mwoah, helemaal ongelijk geef ik Kasta niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:36 schreef remlof het volgende:
TS had het over één topic, ik heb dat teruggelezen en zag dat FTR-mod SaintOfKillers het al lang had opgelost. Rest is een non-discussie en ordinair gescheld.
Welnee, dat mag hij gewoon niet. En misschien is hij het wel echt niet met je eensquote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef kastanova het volgende:
Dat valt me inderdaad al op sinds je in de crew zit; Je dúrft simpelweg niet meer inhoudelijk op me in te gaan uit angst voor gezichtsverlies hé?
Ik open één topic in Feedback, dat wordt gesloten zonder met een oplossing te komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben het eens met Kasta hoor over Haramaar dat gejank iedere keer van Kasta en vooral dat overal verkondigen als het geen resultaat geeft dat is soms wel vermoeiend
![]()
En zo vinden genoeg mensen mij een kutuser, klootzak, teringlijer, lutser, nietsnutlekker boeiend en zo zal Kasta er net over denken wat ik er van vind
maar meningen kunnen gegeven worden
Wat is de oplossing dan? Haar met pek en veren over het ganse forum trekken? Bannen, zwart maken?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik open één topic in Feedback, dat wordt gesloten zonder met een oplossing te komen.
Vervolgens open ik een nieuw topic om alsnog een antwoord te krijgen.
Oftewel: Ik tel maar liefst 2 hele topics waarvan 1 geopend is omdat de vorige gesloten werd.
MAN! MAN! MAN! MIJN TOPICS ZIJN OVERAL! HET MOET NIET GEKKER WORDEN NU!
In al die jaren FOK! is er niet zoveel veranderd hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik open één topic in Feedback, dat wordt gesloten zonder met een oplossing te komen.
Vervolgens open ik een nieuw topic om alsnog een antwoord te krijgen.
Oftewel: Ik tel maar liefst 2 hele topics waarvan 1 geopend is omdat de vorige gesloten werd.
MAN! MAN! MAN! MIJN TOPICS ZIJN OVERAL! HET MOET NIET GEKKER WORDEN NU!
Kom kom Is, áls er iemand dergelijke uitspraken mág en misschien juist wel móet doen, is hij het als FA.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, dat mag hij gewoon niet. En misschien is hij het wel echt niet met je eens
Misschien wel, maar dan niet tegenover jouquote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef kastanova het volgende:
Kom kom Is, áls er iemand dergelijke uitspraken mág en misschien juist wel móet doen, is hij het als FA.
Dus hophop, afsluiten die FC discussie en ban die snol.
Begin maar eens met een TV-ban aangezien ze een recidivist is die zichzelf kennelijk niet onder controle heeft en daarnaast ook nog eens een voorbeeldfunctie geniet.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is de oplossing dan? Haar met pek en veren over het ganse forum trekken? Bannen, zwart maken?
Je slaat door.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom kom Is, áls er iemand dergelijke uitspraken mág en misschien juist wel móet doen, is hij het als FA.
Dus hophop, afsluiten die FC discussie en ban die snol.
Hij doet/durft het niet tegenover mij inderdaad. Specifiek niet tegen mij.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan niet tegenover jouEn bannen is wel een beetje overdreven, vind je ook niet.
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:08 schreef Pacmaniac het volgende:
Geachte dames en heren van de moderatie.
Gaarne een ban voor deze gefrustreerde meneer. Dat hij er niet mee om kan gaan is tot daar aan toe. Ons laten meedelen in zijn emotionele onderbuikgevoelens (gecombineerd met beledigende teksten richting uw personeel ) lijkt me voldoende deze meneer de voorlopige toegang tot uw bedrijvencomplex te weigeren.
M.v.g. een tevreden gebruiker
Het is Hara's slowchat-hanggroepje dat op die manier ook dit topic om zee tracht te helpenquote:Op maandag 23 februari 2009 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open een topic, maar val dit topic niet lastig.
Ho, wacht. Nee.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is Hara's slowchat-hanggroepje dat op die manier ook dit topic om zee tracht te helpen.
Het is wel een beetje triest dat dit naar ONZ wordt gezet ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is Hara's slowchat-hanggroepje dat op die manier ook dit topic om zee tracht te helpen.
Ik hou van de zee, jammer dat 'ie zover weg is....quote:Op maandag 23 februari 2009 01:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
De realiteit is gewoon dat mensen je niet serieus nemen. So what?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wel een beetje triest dat dit naar ONZ wordt gezet ja.
Lees gewoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
nogmaals, waar gaat dit over?
[Borderline-Kuthoer] Kan Harajuku...quote:Op maandag 23 februari 2009 01:15 schreef PeZu het volgende:
nogmaals, waar gaat dit over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |