Ik ben niet degene die dit topic heeft geopend, ongelooflijk dom figuur.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
De realiteit is gewoon dat mensen je niet serieus nemen. So what?
tis maar waar je druk over maaktquote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
[Borderline-Kuthoer] Kan Harajuku...
Wie??quote:Op maandag 23 februari 2009 01:36 schreef Fascination het volgende:
TS komt wel een beetje gefrustreerd over.
Je weet wat er gebeurt als je een ban voor iemand aanvraagt, hè?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:08 schreef Pacmaniac het volgende:
Geachte dames en heren van de moderatie.
Gaarne een ban voor deze gefrustreerde meneer. Dat hij er niet mee om kan gaan is tot daar aan toe. Ons laten meedelen in zijn emotionele onderbuikgevoelens (gecombineerd met beledigende teksten richting uw personeel ) lijkt me voldoende deze meneer de voorlopige toegang tot uw bedrijvencomplex te weigeren.
M.v.g. een tevreden gebruiker
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Tering, dit is wel een duidelijk een staaltje lafheid.
Remlof wordt een beetje afgesopt, te laf om inhoudelijk te reageren maar dat mag 's nachts.
Vervolgens komt er een groep mongolen het topic verkloten en geen enkele mod die het in zijn harses haalt om in te grijpen met de melding: He stelletje klootzakken, Remlof wordt hier even om uitleg gevraagd, kanker op met je bagger.
Nee, lekker laten verbaggeren omdat ze verdomme te laf zijn om het topic op te schonen.
Nu NJ ook FA is, kan ie meteen eens een paar mensen wakker schudden daar achter de schermen. Lees dit topic nou eens gewoon, ziet de OP er uit als nachtbagger?
Kijk aan, a_a die uit gaat leggen met wat hij met die post bedoelt. Tenminste, dat mag ik minimaal van je verwachten, want ik zie het niet helemaal.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach daar is het schoothondje van Kasta. Kasta... roep je hondje eens terug
Redelijk schoon ja, het ruikt zelfs weer lavendelfris!!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
lijkt mij weer redelijk schoon Dirkie
ontopic maar weer
reageer ontopic, of reageer helemaal niet, triangeljostiquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Redelijk schoon ja, het ruikt zelfs weer lavendelfris!!
Je zou toch inderdaad denken dat het FC-overleg inmiddels achter de rug is en remlof nu eindelijk wel mag (quote:Op maandag 23 februari 2009 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Tering, dit is wel een duidelijk een staaltje lafheid.
Remlof wordt een beetje afgesopt, te laf om inhoudelijk te reageren maar dat mag 's nachts.
Vervolgens komt er een groep mongolen het topic verkloten en geen enkele mod die het in zijn harses haalt om in te grijpen met de melding: He stelletje klootzakken, Remlof wordt hier even om uitleg gevraagd, kanker op met je bagger.
Nee, lekker laten verbaggeren omdat ze verdomme te laf zijn om het topic op te schonen.
Nu NJ ook FA is, kan ie meteen eens een paar mensen wakker schudden daar achter de schermen. Lees dit topic nou eens gewoon, ziet de OP er uit als nachtbagger?
Ben je uberhaupt al één keer op de openingspost in gegaan dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik heb mijn standpunt in deze al twee keer verkondigd, dat ga ik niet nog een keer doen.
Beter een triangeljosti ipv de reservejosti die jij bent...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
reageer ontopic, of reageer helemaal niet, triangeljosti
Je hebt je antwoord al gehad in het eerste topic, als je dan door blijft zaniken als een kind met een scheve vergelijking met de hond van de buren moet je niet raar opkijken als je topic in ONZ beland.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt al één keer op de openingspost in gegaan dan?
En nu je er toch bent; plaats dit topic eens even snel terug naar waar het geopend is: Feedback.
Topicvoetbal doe je maar met je ONZ-speeltjes.
Ja. Kan het nu op slot voordat het helemaal uit de hand gaat lopen?quote:
En op dat "antwoord" ging ik vervolgens in met de wedervraag zoals die in de openingspost iet.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:41 schreef remlof het volgende:
Je hebt je antwoord al gehad in het eerste topic, als je dan door blijft zaniken als een kind met een scheve vergelijking met de hond van de buren moet je niet raar opkijken als je topic in ONZ beland.
Verder nog iets?
Omg Rem, zeg nou gewoon ja en verlos TS van zn kwelling...zucht..quote:Nou remlof, zeg nou zeg; is die buurman in jouw ogen dan een vuile, klaplopende teringmongool of niet?
Echt serieus, als ik ooit een 40-jarige, alleenstaande pauper met een minimum inkomen en een oorbelletje(!) wordt, met als enig vermaak mijn tig katten en het offtopic spammen in een ONZ forum, zou iemand me dan aub neer kunnen schieten.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Omg Rem, zeg nou gewoon ja en verlos TS van zn kwelling...zucht..
Ik wil je nu wel al komen neerschieten hoor...Droeftoeter met middeleeuwse vooroordelen en huillie-topics.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt serieus, als ik ooit een 40-jarige, alleenstaande pauper met een minimum inkomen en een oorbelletje(!) wordt, met als enig vermaak mijn tig katten en het offtopic spammen in een ONZ forum, zou iemand me dan aub neer kunnen schieten.
En ook direct mijn ouders puur vanwege het feit dat ze zoiets sneus hebben voortgebracht.
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt serieus, als ik ooit een 40-jarige, alleenstaande pauper met een minimum inkomen en een oorbelletje(!) wordt, met als enig vermaak mijn tig katten en het offtopic spammen in een ONZ forum, zou iemand me dan aub neer kunnen schieten.
En ook direct mijn ouders puur vanwege het feit dat ze zoiets sneus hebben voortgebracht.
Jammer, maar je haalt het duidelijk niet bij het niveau van iemand die wel z'n school heeft afgemaakt. Je maakt jezelf volkomen belachelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik wil je nu wel al komen neerschieten hoor...Droeftoeter met middeleeuwse vooroordelen en huillie-topics.
omg, kastanova in vormquote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja en? Heb je daar problemen mee?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, maar je haalt het duidelijk niet bij het niveau van iemand die wel z'n school heeft afgemaakt. Je maakt jezelf volkomen belachelijk.
Nou...Hij heeft schijnbaar gedachten over een Remlof die gefistfucked wordt... Denk dattie ondertussen wat anders omhoog aan het houden is.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon zijn niveau dat hij hoog wil houden. Dat lukt zo vrij behoorlijk.
Gelukkig, want dat wisten we nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja en? Heb je daar problemen mee?
Ik heb overigens lang haar in een staartje, 2 oorbellen, 2 poezen, 3 vissen en ik ik rook jointjes...
Ik heb wel eens de gedachte om willekeurig mensen te vermoorden, maar daar is het nog nooit van gekomen. De gedachten van Kasta die heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou...Hij heeft schijnbaar gedachten over een Remlof die gefistfucked wordt... Denk dattie ondertussen wat anders omhoog aan het houden is.
Wil je nog wat van me weten dan? Of ben je gewoon een onzekere homo? Dan hoepel maar snel opquote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat wisten we nog niet.
Die gedachten heb ik nu dus... En wie weet, wat niet is kan nog komen hè..quote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de gedachte om willekeurig mensen te vermoorden, maar daar is het nog nooit van gekomen.
Heeft niets met vooroordelen te maken beste man. Puur een conclusie gebaseerd op de feiten.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik wil je nu wel al komen neerschieten hoor...Droeftoeter met middeleeuwse vooroordelen en huillie-topics.
Woehaha, wat is dit voor slappe poging om te flamen? Doe nog eens.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:06 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wil je nog wat van me weten dan? Of ben je gewoon een onzekere homo? Dan hoepel maar snel op
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heeft niets met vooroordelen te maken beste man. Puur een conclusie gebaseerd op de feiten.
- De 40 jaar is simpelweg uit je profiel te halen
- Alleenstaand ben je per definitie; niet alleen vanwege de invulling in je fotoboek, maar des te meer vanwege al je katten. Geen enkele vrouw zou het immers accepteren dat haar hele huis gevuld is met dusdanig veel harende stinkbeesten.
- Eenzaam; iemand die aan 1 kat als huisdier nog niet voldoende heeft, heeft overduidelijk iets te compenseren. Katten zijn allemansvrienden, dus ook voor de kanslozen op aarde. Vandaar ook dat lelijke 50-jarige pauperwijven hun kansarmflatje altijd volgestouwd hebben met die beesten.
- Als je wél vrienden zou hebben, hadden deze je allang gezegd dat je toch eindelijk dat debiele oorbelletje uit moest doen aangezien je er nu uit ziet als Freddy Mercury die 14 jaar lang aan de heroine gezeten heeft.
- Minimum inkomen: Gezien de wallen onder je ogen, je pokdalige en vette gezicht en je ongezonde gelaatskleur is het evident dat je alleen afgeprijsd en ongezond Aldi/Lidl voedsel naar binnen werkt. Eveneens op die uiterlijke kenmerken gebaseerd kan ik ook concluderen dat je niet aan ook maar enige vorm van sportieve inspanning doet. Ook geen vrienden die je opdoet bij teamsporten, kantines e.d. dus. En uiteraard ook wederom de bevestiging dat je geen vrienden/vriendinnen hebt die wél gezond voor je willen koken.
Daarnaast kan ik uit je postgedrag opmaken dat je niet alleen een onzekere, eenzame man bent, dit aangezien je je alleen laat omringen door verstandelijk minder begaafde users en mensen die jonger dan je zijn, maar daarnaast waarschijnlijk ook voornamelijk nachtdiensten draait en/of je je (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt hebt laten verklaren. Hetgeen ook direct de grauwe gelaatskleur mede verklaard. Dat soort parasieten van de samenleving vindt het namelijk onprettig om zich buiten, tussen de wél werkende mens, te begeven.
En hop, nu ondanks de gepresenteerde féiten, alles ontkennen en jezelf nog belachelijker maken.
*klikt op fotoboek* *klikt op fotoboek remlof*quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Verder kunnen wij uit jouw postgedrag opmaken dat je een verzuurde zeurzak bent.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daarnaast kan ik uit je postgedrag opmaken dat je niet alleen een onzekere, eenzame man bent, dit aangezien je je alleen laat omringen door verstandelijk minder begaafde users en mensen die jonger dan je zijn, maar daarnaast waarschijnlijk ook voornamelijk nachtdiensten draait en/of je je (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt hebt laten verklaren.
Dat ben je toch al?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan moet hij wel een oorbel en tig katten hebben ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben je toch al?
Jij loopt je hier druk te maken om niets
En deels arbeidsongeschikt, mogelijk na een scheiding en het niet meer mogen bezoeken van een of meerdere kinderen (speculatie) en een regelmatige bezoeker van een psychiater met zelfmoordneigingen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet hij wel een oorbel en tig katten hebben ja.
Ach gosh, tijd om dáár op te reageren heb je wel knullie?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben je toch al?
Jij loopt je hier druk te maken om niets
Zijn half gesloten, neerslachtige blik is inderdaad wel een standaard weggevertje wat betreft depressiviteit ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En deels arbeidsongeschikt, mogelijk na een scheiding en het niet meer mogen bezoeken van een of meerdere kinderen (speculatie) en een regelmatige bezoeker van een psychiater met zelfmoordneigingen.
Al 2,5 jaar niet meer onder de zonnebank geweest en fitnessen is voor homo's. Verder nog iets?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Damn hey wat een lap text.... Meen je nu werkelijk dat ik al je vooroordelen ga lezen?
1 blik in jou fobo .... Wannabee-player ofzo. Zelfingenomen arrogant watje? Een geleend six-pack...
Ga ff zonnebanken ofzo, snotneus.
Je spreekt uit eigen ervaring gezien we dezelfde leeftijd hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En deels arbeidsongeschikt, mogelijk na een scheiding en het niet meer mogen bezoeken van een of meerdere kinderen (speculatie) en een regelmatige bezoeker van een psychiater met zelfmoordneigingen.
Flikker eindelijk op mislukte homo. Je ego is nog groter dan het huis van je mammie en pappie. Zou eens tijd worden dat je een paar flinke tikken tegen je lege rotkop zou krijgen met je gehuil.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al 2,5 jaar niet meer onder de zonnebank geweest en fitnessen is voor homo's. Verder nog iets?.
Maar kom, lees het toch maar even joh...
Kun je het de volgende uitgeprint meenemen naar je psych als hij vraagt wat er allemaal aan je mankeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |