Ik ben niet degene die dit topic heeft geopend, ongelooflijk dom figuur.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
De realiteit is gewoon dat mensen je niet serieus nemen. So what?
tis maar waar je druk over maaktquote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
[Borderline-Kuthoer] Kan Harajuku...
Wie??quote:Op maandag 23 februari 2009 01:36 schreef Fascination het volgende:
TS komt wel een beetje gefrustreerd over.
Je weet wat er gebeurt als je een ban voor iemand aanvraagt, hè?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:08 schreef Pacmaniac het volgende:
Geachte dames en heren van de moderatie.
Gaarne een ban voor deze gefrustreerde meneer. Dat hij er niet mee om kan gaan is tot daar aan toe. Ons laten meedelen in zijn emotionele onderbuikgevoelens (gecombineerd met beledigende teksten richting uw personeel ) lijkt me voldoende deze meneer de voorlopige toegang tot uw bedrijvencomplex te weigeren.
M.v.g. een tevreden gebruiker
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Tering, dit is wel een duidelijk een staaltje lafheid.
Remlof wordt een beetje afgesopt, te laf om inhoudelijk te reageren maar dat mag 's nachts.
Vervolgens komt er een groep mongolen het topic verkloten en geen enkele mod die het in zijn harses haalt om in te grijpen met de melding: He stelletje klootzakken, Remlof wordt hier even om uitleg gevraagd, kanker op met je bagger.
Nee, lekker laten verbaggeren omdat ze verdomme te laf zijn om het topic op te schonen.
Nu NJ ook FA is, kan ie meteen eens een paar mensen wakker schudden daar achter de schermen. Lees dit topic nou eens gewoon, ziet de OP er uit als nachtbagger?
Kijk aan, a_a die uit gaat leggen met wat hij met die post bedoelt. Tenminste, dat mag ik minimaal van je verwachten, want ik zie het niet helemaal.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach daar is het schoothondje van Kasta. Kasta... roep je hondje eens terug
Redelijk schoon ja, het ruikt zelfs weer lavendelfris!!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
lijkt mij weer redelijk schoon Dirkie
ontopic maar weer
reageer ontopic, of reageer helemaal niet, triangeljostiquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Redelijk schoon ja, het ruikt zelfs weer lavendelfris!!
Je zou toch inderdaad denken dat het FC-overleg inmiddels achter de rug is en remlof nu eindelijk wel mag (quote:Op maandag 23 februari 2009 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Tering, dit is wel een duidelijk een staaltje lafheid.
Remlof wordt een beetje afgesopt, te laf om inhoudelijk te reageren maar dat mag 's nachts.
Vervolgens komt er een groep mongolen het topic verkloten en geen enkele mod die het in zijn harses haalt om in te grijpen met de melding: He stelletje klootzakken, Remlof wordt hier even om uitleg gevraagd, kanker op met je bagger.
Nee, lekker laten verbaggeren omdat ze verdomme te laf zijn om het topic op te schonen.
Nu NJ ook FA is, kan ie meteen eens een paar mensen wakker schudden daar achter de schermen. Lees dit topic nou eens gewoon, ziet de OP er uit als nachtbagger?
Ben je uberhaupt al één keer op de openingspost in gegaan dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik heb mijn standpunt in deze al twee keer verkondigd, dat ga ik niet nog een keer doen.
Beter een triangeljosti ipv de reservejosti die jij bent...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
reageer ontopic, of reageer helemaal niet, triangeljosti
Je hebt je antwoord al gehad in het eerste topic, als je dan door blijft zaniken als een kind met een scheve vergelijking met de hond van de buren moet je niet raar opkijken als je topic in ONZ beland.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt al één keer op de openingspost in gegaan dan?
En nu je er toch bent; plaats dit topic eens even snel terug naar waar het geopend is: Feedback.
Topicvoetbal doe je maar met je ONZ-speeltjes.
Ja. Kan het nu op slot voordat het helemaal uit de hand gaat lopen?quote:
En op dat "antwoord" ging ik vervolgens in met de wedervraag zoals die in de openingspost iet.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:41 schreef remlof het volgende:
Je hebt je antwoord al gehad in het eerste topic, als je dan door blijft zaniken als een kind met een scheve vergelijking met de hond van de buren moet je niet raar opkijken als je topic in ONZ beland.
Verder nog iets?
Omg Rem, zeg nou gewoon ja en verlos TS van zn kwelling...zucht..quote:Nou remlof, zeg nou zeg; is die buurman in jouw ogen dan een vuile, klaplopende teringmongool of niet?
Echt serieus, als ik ooit een 40-jarige, alleenstaande pauper met een minimum inkomen en een oorbelletje(!) wordt, met als enig vermaak mijn tig katten en het offtopic spammen in een ONZ forum, zou iemand me dan aub neer kunnen schieten.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Omg Rem, zeg nou gewoon ja en verlos TS van zn kwelling...zucht..
Ik wil je nu wel al komen neerschieten hoor...Droeftoeter met middeleeuwse vooroordelen en huillie-topics.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt serieus, als ik ooit een 40-jarige, alleenstaande pauper met een minimum inkomen en een oorbelletje(!) wordt, met als enig vermaak mijn tig katten en het offtopic spammen in een ONZ forum, zou iemand me dan aub neer kunnen schieten.
En ook direct mijn ouders puur vanwege het feit dat ze zoiets sneus hebben voortgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |