abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 19:38:49 #102
35723 crew  GGMM
pi_66383989
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]
Zou eens tijd worden dat je een paar flinke tikken tegen je lege rotkop zou krijgen met je gehuil.
Als je een discussie niet kan winnen gaan dreigen met fysiek geweld. Je kan je Mavo nooit afgemaakt hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_66384024
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:32 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Je spreekt uit eigen ervaring gezien we dezelfde leeftijd hebben?

En nee, ik heb geen last van bovengenoemde aandoeningen.
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Meestal op een reünie van de lagere school, de types die het toen al niet zo goed deden ondanks de uren bijles.
Na een glas bier beginnen ze meteen over hun poezen, hun ex, de kinderen, de te lage uitkering en de slecht functionerende hulpverlenende instanties. Ik kan haast niet wachten op de komende reünie, dan worden de voedselbanken het onderwerp van gesprek, ook daar zal alles aan mankeren. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier alvast neer te plempen, dan kan ik alvast oefenen op het doen alsof het me interesseert.
pi_66384087
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Flikker eindelijk op mislukte homo. Je ego is nog groter dan het huis van je mammie en pappie. Zou eens tijd worden dat je een paar flinke tikken tegen je lege rotkop zou krijgen met je gehuil.
Grow up you litlle fuck.

En nu gauw je warme melk en je koekie doen met mama, je mot zo naar bed!

Zucht...
Ah, here we go .

Leuk hé, dat spammen in m'n topic? Goed voor je bloeddruk ook .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 23 februari 2009 @ 19:42:12 #105
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66384146
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:39 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Meestal op een reünie van de lagere school, de types die het toen al niet zo goed deden ondanks de uren bijles.
Na een glas bier beginnen ze meteen over hun poezen, hun ex, de kinderen, de te lage uitkering en de slecht functionerende hulpverlenende instanties. Ik kan haast niet wachten op de komende reünie, dan worden de voedselbanken het onderwerp van gesprek, ook daar zal alles aan mankeren. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier alvast neer te plempen, dan kan ik alvast oefenen op het doen alsof het me interesseert.
Waarom ga je dan naar die reünie? Puur uit leedvermaak of zijn er ook nog onzekere MILFS?
  maandag 23 februari 2009 @ 19:42:51 #106
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_66384183
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je een discussie niet kan winnen gaan dreigen met fysiek geweld. Je kan je Mavo nooit afgemaakt hebben.
Nope. Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
En jij?!

Je lagere schoolrapport telt niet mee. Alhoewel ....in jou geval..
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_66384243
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Nog 1x dan, misschien dat je het nu wel begrijpt: de slowchat in het Lost topic liep ietwat uit de hand ja en Harajuku. deed daar aan mee maar ze was zeker niet de enige. SaintOfKliiers zag het als FTR-mod en heeft prima ingegrepen, het topic liep weer zoals het hoorde. En dan, als mosterd na de maaltijd kom jij opeens met een tienvoudige multiquote van Hara aan, met posts die niet eens allemaal offtopic waren.

Vervolgens gebruik je diezelfde post nog een keer als OP van een topic in FB, maar dan vergezeld van een TT die op zich al banbaar is, want je maakt een moderator uit voor "borderline kuthoer".

Ik zie dat door de vingers, geef je antwoord en sluit het topic.

En dan open je weer een FB topic met een dubieuze titel (en hilarische spelfout) en kom je met een vergelijking die totaal nergens op slaat over de hond van de buren die voor m'n huis zou schijten terwijl er een hondentoilet is.

En dan moet ik je nog serieus nemen?
Ah geweldig, wederom hetzelfde riedeltje, maar nu aangelengd met bonuswoordjes.

Ej psst, je meldt nog steeds niet waar m'n vergelijking spaak loopt; hetgeen ik nu al 3 keer om gevraagd hebt en waar jij stelselmatig omheen lult.
Heel lief dat je haar met halve verhalen in bescherming probeert te nemen, maar ga er gewoon daadwerkelijk op in, of haal Yvonne op want met jouw halfslachtige geblaat kom ik kennelijk ook geen reet verder.

Oh, en trouwens, Harakiri IS een borderline kuthoer.
Zoals je zojuist zag zijn mijn karakterschetsen immers betrouwbaar.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:45:04 #108
154193 TheYoung1
pi_66384282
quote:

[..]

En dan mij een pauper noemen...Je bent echt nog dommer dan een opdrogende urinevlek in je eigen onderbroek.
Patat, dat is het!!
pi_66384293
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Waarom ga je dan naar die reünie? Puur uit leedvermaak of zijn er ook nog onzekere MILFS?
Er komen ook wel eens mensen die wél redelijk normaal zijn en niet een zweem van katten meenemen.
pi_66384330
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:45 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

En dan mij een pauper noemen...Je bent echt nog dommer dan een opdrogende urinevlek in je eigen onderbroek.
Het kleuterklasniveau ben je nog niet ontstegen.
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 19:48:23 #111
35723 crew  GGMM
pi_66384396
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Nope. Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
En jij?!

Je lagere schoolrapport telt niet mee. Alhoewel ....in jou geval..
Ik heb m'n havo bijna afgerond en ga daarna HBO doen. Ik heb op m'n 23ste dus al bijna meer bereikt dan jij op je 40ste.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:49:09 #112
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_66384427
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh, en trouwens, Harakiri IS een borderline kuthoer.
Zoals je zojuist zag zijn mijn karakterschetsen immers betrouwbaar.
harakiri
bedoel jij niet Harajuku?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  maandag 23 februari 2009 @ 19:49:17 #113
154193 TheYoung1
pi_66384430
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:46 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Het kleuterklasniveau ben je nog niet ontstegen.
Nope, anders zou ik ook niet hier bezig zijn. Je snapt er ook helemaal niets van hè, push-over...
Patat, dat is het!!
pi_66384460
quote:

[..]

En jij?!
Laat me raden, de drukkerij heet Loesje?
pi_66384505
quote:
Heb een Lts-c mechanische techniek en een offset-vellendrukkeropleiding op mbo niveau. Werk nu ook in een drukkerij...
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:10 schreef kastanova het volgende:
- Minimum inkomen
quote:
voornamelijk nachtdiensten draait
Damn I'm good! .
  maandag 23 februari 2009 @ 19:51:56 #116
154193 TheYoung1
pi_66384546
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik heb m'n havo bijna afgerond en ga daarna HBO doen. Ik heb op m'n 23ste dus al bijna meer bereikt dan jij op je 40ste.
Oohww, je zit dus nog gewoon op school op je 23ste... Ik was toen al aan het werk hoor, lullo.

Woon je ook nog thuis zeker...of breng je op zn minst je vuile was naar mama in de weekends.
Patat, dat is het!!
  maandag 23 februari 2009 @ 19:52:09 #117
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_66384555
"fistfucked"?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:53:03 #118
154193 TheYoung1
pi_66384589
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

[..]

Damn I'm good! .
Steek je nog een veer in je eigen uitgeweide sterretje.
Patat, dat is het!!
pi_66384591
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:49 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

harakiri
bedoel jij niet Harajuku?
Over harakiri heb ik nog zo'n m'n twijfels; geen flauw idee wie het is namelijk.
Van Harajuku weet ik inderdaad zeker dat het een borderline stinkhoer is.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:55:37 #120
154193 TheYoung1
pi_66384691
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Over harakiri heb ik nog zo'n m'n twijfels; geen flauw idee wie het is namelijk.
Heb je haar al eens ontmoet dan?
Patat, dat is het!!
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 19:55:58 #121
35723 crew  GGMM
pi_66384705
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:51 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Oohww, je zit dus nog gewoon op school op je 23ste... Ik was toen al aan het werk hoor, lullo.

Woon je ook nog thuis zeker...of breng je op zn minst je vuile was naar mama in de weekends.
Ik zit nog op m'n 23ste, als jij dat ook had gedaan had je jezelf niet zo belachelijk gemaakt nu.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 23 februari 2009 @ 19:57:26 #122
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_66384766
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Volgens mij heb je gewoon stiekem een oogje op haar maar wil je het niet toegeven.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_66384781
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Heb je haar al eens ontmoet dan?
Had ik een ontmoeting met jou nodig om tot zo'n spot-on karakterschets te komen?
  maandag 23 februari 2009 @ 20:02:44 #124
154193 TheYoung1
pi_66384943
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Had ik een ontmoeting met jou nodig om tot zo'n spot-on karakterschets te komen?
Shitkolere hey. Jij bent echt wel vol van jezelf he....Zal wel pijn doen in dat kupke van je he.

Zou het je een keer overkomen, dat je oog in oog komt te staan met Hara, schijt je 7 kleuren met je bijdehandte grote waffel.
Ffffuck hey wat een ego
Patat, dat is het!!
pi_66384959
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik zit nog op m'n 23ste, als jij dat ook had gedaan had je jezelf niet zo belachelijk gemaakt nu.
Niet om het één of het ander hoor, maar op je 23e pas je HAVO-diploma behalen? Dan is er in het verleden toch ook wel wat fout gegaan?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 23 februari 2009 @ 20:04:11 #126
154193 TheYoung1
pi_66384996
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Niet om het één of het ander hoor, maar op je 23e pas je HAVO-diploma behalen? Dan is er in het verleden toch ook wel wat fout gegaan?
Ssssssjjjjtttt verraad 'm nou niet meteen
Patat, dat is het!!
pi_66385016
quote:

[..]

pi_66385118
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Zou het je een keer overkomen, dat je oog in oog komt te staan met Hara, schijt je 7 kleuren met je bijdehandte grote waffel.
Tot nu toe heb ik alle vrouwelijke Fok ontmoetingen nog geneukt. Dus nee, 7 kleuren in m'n broek schijten zal het niet worden..
7 keer in haar bek schijten en dreigen het filmpje op Fok te plaatsen tenzij ze haar mod-functie neerlegt komt eerder.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:08:55 #129
154193 TheYoung1
pi_66385217
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik alle vrouwelijke Fok ontmoetingen nog geneukt. Dus nee, 7 kleuren in m'n broek schijten zal het niet worden..
7 keer in haar bek schijten en dreigen het filmpje op Fok te plaatsen tenzij ze haar mod-functie neerlegt komt eerder.
Je hebt nog niet geneukt dus.....
Patat, dat is het!!
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 20:11:17 #130
35723 crew  GGMM
pi_66385313
quote:

[..]

Ik heb een MBO diploma gehaald voor ICT, iets waar ik niks mee doe omdat ik die richting toch niet op wil. Ben later opnieuw begonnen op Havo niveau. Is niet helemaal soepel gegaan nee, maar heb toch meer bereikt dan die josti.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_66385344
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Tja
  maandag 23 februari 2009 @ 20:13:53 #132
154193 TheYoung1
pi_66385469
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik heb een MBO diploma gehaald voor ICT, iets waar ik niks mee doe omdat ik die richting toch niet op wil. Ben later opnieuw begonnen op Havo niveau. Is niet helemaal soepel gegaan nee, maar heb toch meer bereikt dan die josti.
Euhh, wat heb je bereikt dan? Dat je er na je opleiding achter bent gekomen dat je een foute keuze had gemaakt, en dus opnieuw moet beginnen.
Aplausje voor jezelf, nitwit.
Patat, dat is het!!
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 20:15:54 #133
35723 crew  GGMM
pi_66385553
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Euhh, wat heb je bereikt dan? Dat je er na je opleiding achter bent gekomen dat je een foute keuze had gemaakt, en dus opnieuw moet beginnen.
Aplausje voor jezelf, nitwit.
Ik heb net als jij een MBO diploma, precies evenveel bereikt dus. En nogmaals, ik heb m'n HAVO nu bijna afgerond dus heb ik bijna meer bereikt dan jij. Volg je het nog?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_66385570
quote:
Heeft niets met vooroordelen te maken beste man. Puur een conclusie gebaseerd op de feiten.
- De 40 jaar is simpelweg uit je profiel te halen
- Alleenstaand ben je per definitie; niet alleen vanwege de invulling in je fotoboek, maar des te meer vanwege al je katten. Geen enkele vrouw zou het immers accepteren dat haar hele huis gevuld is met dusdanig veel harende stinkbeesten.
- Eenzaam; iemand die aan 1 kat als huisdier nog niet voldoende heeft, heeft overduidelijk iets te compenseren. Katten zijn allemansvrienden, dus ook voor de kanslozen op aarde. Vandaar ook dat lelijke 50-jarige pauperwijven hun kansarmflatje altijd volgestouwd hebben met die beesten.
- Als je wél vrienden zou hebben, hadden deze je allang gezegd dat je toch eindelijk dat debiele oorbelletje uit moest doen aangezien je er nu uit ziet als Freddy Mercury die 14 jaar lang aan de heroine gezeten heeft.
- Minimum inkomen: Gezien de wallen onder je ogen, je pokdalige en vette gezicht en je ongezonde gelaatskleur is het evident dat je alleen afgeprijsd en ongezond Aldi/Lidl voedsel naar binnen werkt. Eveneens op die uiterlijke kenmerken gebaseerd kan ik ook concluderen dat je niet aan ook maar enige vorm van sportieve inspanning doet. Ook geen vrienden die je opdoet bij teamsporten, kantines e.d. dus. En uiteraard ook wederom de bevestiging dat je geen vrienden/vriendinnen hebt die wél gezond voor je willen koken.

Daarnaast kan ik uit je postgedrag opmaken dat je niet alleen een onzekere, eenzame man bent, dit aangezien je je alleen laat omringen door verstandelijk minder begaafde users en mensen die jonger dan je zijn, maar daarnaast waarschijnlijk ook voornamelijk nachtdiensten draait en/of je je (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt hebt laten verklaren. Hetgeen ook direct de grauwe gelaatskleur mede verklaard. Dat soort parasieten van de samenleving vindt het namelijk onprettig om zich buiten, tussen de wél werkende mens, te begeven.

En hop, nu ondanks de gepresenteerde féiten, alles ontkennen en jezelf nog belachelijker maken .
quote:
.

Verder is dit een schaamteloze TVP, todat ik e.e.a. later vanavond, wanneer ik weer terug ben, nog even verder kan volgen
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:17:51 #135
154193 TheYoung1
pi_66385635
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik heb net als jij een MBO diploma, precies evenveel bereikt dus. En nogmaals, ik heb m'n HAVO nu bijna afgerond dus heb ik bijna meer bereikt dan jij. Volg je het nog?
Euh ja. Ik heb mn opleidingen goed gekozen, succesvol afgerond en werk nu ook in die richting... Iets wat jij nog maar eens "bereiken" moet.
Volg jij het nog een beetje, studentje?
Patat, dat is het!!
  maandag 23 februari 2009 @ 20:18:25 #136
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66385662
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Lift je nou mee op een ander?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 20:18:38 #137
35723 crew  GGMM
pi_66385673
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Euh ja. Ik heb mn opleidingen goed gekozen, succesvol afgerond en werk nu ook in die richting... Iets wat jij nog maar eens "bereiken" moet.
Volg jij het nog een beetje, studentje?
Ik kan ook aan de gang gaan in de richting ICT idioot, ik heb alleen ambitie. Zoek dat woord anders even op voordat je weer reageert.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:20:32 #138
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_66385753
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:08 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Jouw psychologische analyses zijn ietsje minder to the point dan die van Kasta ben ik bang.

Ietsje maar hoor....

Yeah! Een ontopic tvp
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 20:20:59 #139
35723 crew  GGMM
pi_66385776
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Lift je nou mee op een ander?
Niet echt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:21:23 #140
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66385797
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet echt.
Nee, valt mee idd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:21:28 #141
154193 TheYoung1
pi_66385799
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik kan ook aan de gang gaan in de richting ICT idioot, ik heb alleen ambitie. Zoek dat woord anders even op voordat je weer reageert.
Droplul.
Je doet een ict-opleiding waar je niet blij mee bent. En nu doe je havo en ga je zeggen dat je wel in de ict aan de slag kan....Maar je hebt ambitie?! Ambitie om student te blijven zeker.

En dan ook nog beweren dat je het snapt...zucht...
Patat, dat is het!!
  Moderator maandag 23 februari 2009 @ 20:21:35 #142
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66385809
Deeltje 2 ... en dat zie ik nu pas
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 23 februari 2009 @ 20:22:57 #143
154193 TheYoung1
pi_66385879
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jouw psychologische analyses zijn ietsje minder to the point dan die van Kasta ben ik bang.

Ietsje maar hoor....

Yeah! Een ontopic tvp
Ik doe niet aan analyses. Ik reageer gewoon op wat ik lees
Patat, dat is het!!
  Moderator maandag 23 februari 2009 @ 20:24:10 #144
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_66385925
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:23 schreef shmoopy het volgende:
kastanova afkoelbannetje.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 23 februari 2009 @ 20:25:19 #145
154193 TheYoung1
pi_66385966
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]
Neeeeeeeee....shit!!!

Begon 'm al te missen...
Patat, dat is het!!
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 20:25:42 #146
35723 crew  GGMM
pi_66385981
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:21 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Droplul.
Je doet een ict-opleiding waar je niet blij mee bent. En nu doe je havo en ga je zeggen dat je wel in de ict aan de slag kan....Maar je hebt ambitie?! Ambitie om student te blijven zeker.

En dan ook nog beweren dat je het snapt...zucht...
Ik moet nog een paar maanden ja, daarna een 3 jarige opleiding op HBO, dat duurt nog eeuwig idd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_66386060
quote:

[..]
WTF Toppunt van ... eh ja, hoe moeten we dat nou weer omschrijven. Wat een aanfluiting, ik noem geen namen, maar ik bedoel Remlof. Wederom overigens.
pi_66386093
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Neeeeeeeee....shit!!!

Begon 'm al te missen...
Donder toch een eind op klapmongool.
pi_66386099
quote:

[..]

Jezus kolere, wat een zwaktebod zeg.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 20:29:09 #150
35723 crew  GGMM
pi_66386119
quote:

[..]
Dieptriest.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 23 februari 2009 @ 20:29:23 #151
154193 TheYoung1
pi_66386130
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik moet nog een paar maanden ja, daarna een 3 jarige opleiding op HBO, dat duurt nog eeuwig idd.
Dus je hebt ook nog altijd een uitkering...Je hebt nog geen week in je leven echt gewerkt. Je hebt nog nooit moeten aanpoten voor je eigen centjes. Je reist op mijn kosten met je ov-kaart. En voorlopig zit je nog gewoon op school.
Waar haal jij al je praatjes en zogenaamde wijsheid vandaan knulletje?

Leer eerst eens goeie keuzes in je leven te maken, groentje.
Patat, dat is het!!
  Forum Admin maandag 23 februari 2009 @ 20:32:01 #152
35723 crew  GGMM
pi_66386240
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:29 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Dus je hebt ook nog altijd een uitkering...Je hebt nog geen week in je leven echt gewerkt. Je hebt nog nooit moeten aanpoten voor je eigen centjes. Je reist op mijn kosten met je ov-kaart. En voorlopig zit je nog gewoon op school.
Waar haal jij al je praatjes en zogenaamde wijsheid vandaan knulletje?

Leer eerst eens goeie keuzes in je leven te maken, groentje.
Ik heb gewoon een bijbaantje. Ik doe niet aan uitkeringen. Ik werk al vanaf m'n 16de. Ik heb een auto, geen OV.
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ietsje maar hoor....
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_66386251
En dicht, TS kan niet meer reageren.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: